Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour

Gebruikersavatar
gerard
Berichten: 141

Re: Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour

Bericht#41 » 07 sep 2018, 14:49

Nou ik vind het geweldig hoor , een super mooie rit en hele mooie foto's , het weer , tja na uren in de regen komt meestal hier of daar wel ergens water naar binnen , en het is minder mooi dan het rijden in de zon , maar de schoonheid van de tour , besef je nu al of eventueel later , en door alle regen en andere dingen zie je onze jaloezie niet omdat wij enkel maar kunnen genieten van het verhaal en de foto,s , ik zie jullie morgen , sterkte mannen en groetjes van gerard uit Brabant
1 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour

Bericht#42 » 07 sep 2018, 22:18

Nou ja zeg. Zie ik dat jullie al gearriveerd zijn bij Café Calluna :thumbsup:
Afbeelding
Keurig op tijd voor de meating, echter ik mis het verslag van de laatste dag :nono1: :darulez:
0 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour

Bericht#43 » 07 sep 2018, 22:31

Dat verslag geven de boys mondeling in de Jaarmeeting.
Ok?
Tot morgen,
Jan-H
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour

Bericht#44 » 09 sep 2018, 16:52

Vandaag schrijf ik het verslag van vrijdag want het werd savonds wel heel gezellig ;) Gelukkig werden we wakker in het hotel, want met die sluierregen hadden we tot 11 uur blijven liggen in de tent. Om even over 10nen reden we weg en hielden we pal noord aan. En de rit was gewoon saai, een straffe wind uit het wind. Duits platteland en 100km/h wegen. Nog voor het bord "welkom in nederland" stond er al een bord verboden voor fietsers en brommers. En het zoeken kon beginnen. Uiteindelijk pikten we Gradje op in een dorpje en reden we met zijn drieen verder. Aangekomen bij Calluna werd het heel gezellig.

Dagafstand: 200km


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour

Bericht#45 » 09 sep 2018, 18:33

Dat was, ondanks een paar kleine tegenvallers, met het weer, toch een prachtige trip die jullie gemaakt hebben.
Ik heb de verslagen met plezier gelezen.

Bedankt.

gr, Henk
1 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour

Bericht#46 » 09 sep 2018, 19:47

De laatste dag, gepland 173km naar huis. In mijn eentje, want Dennis is gisteravond al naar huis toe gegaan aangezien het voor hem een kleine 2 uur rijden is. Voor mij dus een ruime 5 uur met een paar keer stoppen onderweg. Maar goed, het was prachtig weer toen ik wakker werd en bij Calluna kun je goed ontbijten. Een van de motorrijders die er van de andere club was had problemen met zijn startmotor. Die hebben Gradje en ik dus even aangeduwd en ik ben samen met hem naar het tankstation gereden. Toch raar, 50+ plus motorrijders en de brommerrijders zijn de enigen die helpen.

Goed, getankt dus mijn rit kon beginnen. Ik was 75 kilometer verder voordat ik stopte. Zo, dat was snel. Even lunchen en weer verder. De overige 90 kilometer heb ik ook in een rits gedaan. Lelystad, Almere gelukkig ontweken, Muiden, Amsterdam (wat een klotenstad qua verkeer, dat was ik even vergeten), pontje gebruiken(die ik trouwens precies haalde) en nog een klein stukkie naar huis. Een nadeel van goed doorrijden, je maakt geen foto's.

Heerlijk hoor dat thuiskomen, hoe fijn en mooi het reizen ook is. Ik heb echt een prachtweek gehad en morgen (maandag) begint school weer. Alleen ik kan niet zeggen dat ik uitgerust ben ;).

Dagafstand: 167km
Totaal afstand: 1375km Toch best goed voor 6 dagen rijden.
6 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour

Bericht#47 » 09 sep 2018, 19:57

Ja, het is altijd fijn om na een tijd weer thuis te komen. Lekker slapen in je eigen bed. Heerlijk is dat.
1 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour

Bericht#48 » 09 sep 2018, 20:21

Het was weer een schitterend avontuur om te volgen!
0 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour

Bericht#49 » 09 sep 2018, 20:52

Neem maar na deze vakantie trip een lekkere Chocomelk met slagroom.
:arrow: Kun je morgen beter aan de slag :D :lol:
3 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour

Bericht#50 » 10 sep 2018, 10:13

Fijn je in goede gezondheid ontmoet te hebben bij Calluna Frank.
Genoten van jullie avonturen en fijn dat je veilig op het nest bent teruggekeerd.
Neem de wijze raad van Oldy op een volgende tour mee dan kan je helemaal niets gebeuren. :cheers: :darulez:
Succes op school en graag tot ziens.
Jan-H.
1 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2018”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer