STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#11 » 08 sep 2018, 23:32

Al de zesde Jaarmeeting van onze scooterclub en ik heb daar al vier van meegemaakt. Dus voor mij komt de vijfde in het Brabantse. Wat een locatie deze keer met alles waar jongens blij van worden. Een gigantisch hoeveelheid kitsch aan het plafond en een interieur waar een colonne paarden geen schade konden aanrichten en dat in een prachtig stukje Nederland. Wat wil een scooter en Bike liefhebber nog meer? Nou lekker eten en dat was daar ook best in orde.
Na de openingsspeech van Edwin konden we genieten van een geweldige loterij met bijna voor iedereen een prijs. Ook ik mocht een mooie prijs in ontvangst nemen, n.l. een diner voor twee in Scheveningen!
En de twee scooterbanden kregen na twee maal te zijn teruggegeven toch met Maarten een prima bestemming. Na de groepsfoto en de lunch kregen we alle tijd om met elkaar te praten en met de twee demo scooters te rijden. Rond 17.30 uur tijd om afscheid te nemen van het STN Team en scootervrienden en na eerst Raoul in Vlaardingen afgezet te hebben waren we na 190 km weer rond 20.00 uur in Maassluis.
Bij deze nogmaals dank aan alle mensen die deze meeting mogelijk hebben gemaakt en graag tot ziens in 2019.
9 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#12 » 09 sep 2018, 00:17

Bestuur bedankt voor het organiseren van deze geweldige meeting :thumbsup: Heb genoten van de loterij met de vele prijzen die beschikbaar waren. Dank aan de sponsors. Prachtige locatie uitgezocht. Leuk om weer met clubleden visueel te kunnen ontmoeten. Natuurlijk weer niet ieder kunnen spreken maar met degenen die ik heb gesproken erg fijne gesprekken gehad. :arrow: Binnenkort hoop ik nog met een tour mee te kunnen. Verheug me er nu al op ;)
9 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
djvjoverlink
Berichten: 40
Contacteer:

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#13 » 09 sep 2018, 09:38

Ik vond het ook supper leuk om er voor het eerst bij te zijn! :lol:
mijn eerste indruk: Leuke mensen, mooie verhalen, mooie brommerts en een leuk portie grapjes en ge-ouwhoer :thumbsup:

ik zou er zeker vaker bij willen zijn!
Alleen is van af Enske (pluskut) zou ik graag niet meer dan 60-80 kilometer willen afleggen voor dat ik er pas ben.

Dus ik ga me inzetten om oost nederland meer op de kaart te zetten!

Wat ik ook supper tof vond is om die gele caferacer eens in het echt te zien :kgb:
ik heb dat ding zo vaak al op google voor bij zien komen :yahoo:



Afbeelding
10 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#14 » 09 sep 2018, 09:51

zo de jaarmeeting 2018.
tjonge jonge wat heb ik genoten!
allemaal GEWELDIG BEDANKT DAT JULLIE ER WAREN!

oh ja en dan even de pionnen gelijk maar goed zetten want alhoewel we allemaal van het bestuur druk zijn met de jaar meeting sponsoren en noem maar op wil ik toch even onze voorzitter en leider een extra dank betuigen die heeft werkelijk 3 weken lang volcontinu met de jaarmeeting bezig geweest en het overgrote deel gedaan.!!

ik weet dat hij het niet wil horen en dat hij altijd blijft benadrukken dat het een team gebeuren is maar dit jaar ongelooflijk wat hij allemaal aan werk heeft verzet.

EDWIN HEEL ERG BEDANKT!!!

zo nu genoeg veren gestoken en de dag zelf..
we waren als team toch wel echt aan deze dag toe!
even mensen spreken leuke locatie vrachtwagen vol prijzen geregeld ride one er bij op den duur moet je doen ipv plannen!

dan eindelijk is de datum daar en gaan we los,
dus om 6,45 wekkertje en natuurlijk om 6,30 klaar wakker,,
eten en op pad relaxt naar calluna gereden en na de koffie begonnen met alles voor bereiden.
met zijn allen was dit vlot voor elkaar , en de eerste rijders druppelden binnen.
en natuurlijk gradje, dennis en frank waren al aanwezig al keek dennis nog wat wazig uit de ogen ??
maar goed ze waren er wel.
frank had ogen als schoteltje s die had cafeïne voor 30 jaar getankt!
moest ook wel de avond ervoor had hij zich bier tank gewaand haha
maar goed die poging om gradje onder tafel te drinken ..mannen dat redden jullie (en wij) never nooit niet!
gradje stond fris en monter met glad geschoren gezicht en het haar in de plooi er stralend bij!
volgens mij hebben we een zeer leuke avond gemist.
nu dan na de redelijk korte speech (godzijdank!!) van edwin de verloting.

laten we zo zeggen.. je moest wel heeeeeeeeeeeel erg je best doen om niet iets te winnen..
toen de grote tafel eindelijk verlost was van die zware last en we de leden er mee opgezadeld hadden.kon ieder zijn gang gaan en lekker kletsen scooters en motoren kijken .
drinken en uiteindelijk heerlijk eten!.
toen eindelijk de bodem in zicht kwam van de pannen..werd erbij gevuld potver ...
aan alle goede en fijne dingen komt een eind en omdat we henk zijn reis verhalen niet willen missen en hij toch heel soms denkt om zijn stalen ros te vervangen.. nog even aan de telefoon gehangen voor eventuele vervanging.. alhoewel ik denk dat de gouden new dink nog best veel van europa gaat zien hoor... maar toch henk je weet het..
nadat het gros van de leden naar alle wind richtingen weer waren vertrokken en er even door het bestuur vergaderd werd..
begon onze victor opnieuw tja als er 80 stoere motormannen en vrouwen bbq,en en er darteld een jochie tussen.. is een kinderhand snel gevuld het buikje niet aan het flinke bord patat te zien.
toen werd het tijd om zelf weer richting niekerk te gaan..
en ik was eerlijk gezegd vergeten dat het om 20.00 uur al begint te schemeren. dus voor het grootste deel in het donker naar niekerk gereden waar de dames op me zaten te wachten even praten lisa op bed en klaziena naar haar werk.die heeft nachtdienst dit weekend.. en ook mijn luiken gingen dicht..
MENSEN ALLEMAAL HEEL ERG BEDANKT VOOR DEZE GESLAAGDE DAG. IMMERS ZONDER LEDEN GEEN CLUB!
roelf
11 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#15 » 09 sep 2018, 10:45

Hoi
Ik was al vroeg wakker rond 7.30 naar beneden gegaan de zooi bij elkaar gezet en op pad
Eerst moeite met starten en ik kwam er onderweg achter dat de remmen niet zo best meer zijn rijden op het circuit heeft het ding geen goed gedaan
Onderweg 1 keer gestopt en was er al op tijd
Hartelijk ontvangen door iedereen die er was en aan de koffie
Bij de verloting heeft het soms voordelen om als 1 van de weinigen een peugot te hebben heb een mooie mok gekregen daarvoor dank
Ook de prijzen waren mooi om te zien en te krijgen
Nog effe proef gereden op de scooters die er stonden
Mooi dat zoiets beschikbaar word gesteld
Rond 16.15 weer op huis aan met henk55 en partner ik zou de weg weten de 1 ste afslag ging gelijk fout
Gelukkig snel hersteld
We zijn samen verder foutloos terug gereden onderweg nog 1 stop gemaakt effe de benen strekken
Onderweg kwam henk nog effe vertellen dat ik dus harder reed als de teller aangaf
Was rond half 8 thuis mooi voor het donker
Wil iedereen bedanken die het georganiseerd heeft en de moeite die ze er voor doen
Groet Martin
11 x

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#16 » 09 sep 2018, 11:57

Gisteren was een leuke dag.
Helaas had ik afgelopen week gemerkt dat mijn scooter vanaf de 50 een schurend geluid laat horen vanuit de vario...
Ook hoor ik een tik in het blok, waarvan ik hoop dat het gewoon een kwestie van kleppen stellen is.
Dus ja...dan maar met de auto.

Aangekomen weer een boel bekenden gezien en gesproken.
Na het lulverha...eh speech van onze voorzitter :yeah: konden we verder met de verloting.
Nou...ik was blij dat ik met de auto was!
Op alle 3 de lootjes had ik prijs!
Een mooie scooterhoes, een spaarpot (kan ik mooi sparen voor een motor! :mrgreen: ) en een jaarabonnement op de scooter & bike xpress.

Daarna kletsen over van alles en nogwat...
Toen tijd om de inwendige mens te verwennen.
Het was heerlijk en in overvloed!

Daarna weer lekker verder gekletst en een beetje staan kwijlen bij de mooie motoren!

Rond een uur of 6 maar weer richting huis gegaan.

Een ieder bedankt voor de komst en de organisatie...bedankt voor de goede zorgen!

Afbeelding

Afbeelding

Volgende jaar iets minder grote mond denk ik... :lol:
Afbeelding
8 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#17 » 09 sep 2018, 12:21

Ehh hmm ik ga even iemand lichtelijk irriteren geloof ik :rlol: .
Mijn eerste dank gaat uit naar Edwin en Sandra , Edwin voor alle het werk wat hij doet voor de STN en ook Sandra die hierbij zich ook volledig inzet .
Ze hierbij veel respect hebben gekregen sinds ik ze ken.
En ja ik ben ook niet de rest van het bestuur vergeten hoor :rlol: Chapo mijne heren jullie zijn ook goed bezig geweest. :thumbsup:
Het was leuk om een aantal tourbuffels weer eens te zien die onlangs een flinke reis achter de rug hebben gehad.
En natuurlijk @thomas onze grote vriend uit Duitsland.
Intussen ook kennis gemaakt met rubber duck het verre verwant van kuikentje .
Ook Bert van Caluna mijn dank voor het beschikbaar stellen van zijn zaak voor dit zooitje ongeregeld en voor het eten en de rest .
Het ook leuk was en ik eigenlijk ook dapper vond dat er een bepaald lid op een oldtimer Vespa was gekomen.
Ik vond het fijn om weer even de leden te zien en te spreken en te zien.
Verder gaat mijn dank uit naar iedereen die er aanwezig was en het er een gezellige dag van gemaakt hebben .
Ik zou nog wel kunnen schrijven over hoe en wat maar er is al zoveel geschreven dat het bijna niet meer te beschrijven valt hoe de dag was.
Het was gewoonweg TOP :thumbsup: :bighug: :thumbsup:

Ps ook mijn dank uit naar de Sponsoren die dit mede mogelijk hebben gemaakt mijn hartelijke dank . :bighug:
10 x

Gebruikersavatar
Jan Hans
Voormalig STN Lid
Berichten: 238

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#18 » 09 sep 2018, 13:34

Gisteren super genoten, heb geen onvertogen woord gehoord.
Veel te vroeg wakker vanzelf (dat krijg je met het schoolreisje gevoel).
Dus ook mooi op tijd op de scooter, die deze week net een grote beurt heeft gehad.
Loopt dus weer als een zonnetje, waarvoor dank Gerard van “ Hunsow motoren “ in Borger.
Het was nog wat vochtig in het bos, dus maar even kalm aan gedaan op de soms natte bospaden.
Maar met de TomTom op kronkelwegen zonder probleem naar Ommen gereden.
Bij aankomst na inschrijving bij Sandra en Victor heerlijk aan de koffie met cake, weer een hoop nieuwe mensen ontmoet.
En gewoon praten is toch veel mooier dan kletsen op het forum, maar ja dat kan dus niet altijd.
Na de heerlijke speech van onze voorzitter, hebben we volgens mij allemaal een prijs gewonnen in de verloting.
Waarvoor ik de sponsoren hartelijk wil danken, veel bruikbare dingen, echt mooie prijzen.
Ook het eten was goed verzorgd, en niet te duur. Ook de lokatie was mooi en gezellig.
Vooral het muziek sprak mij wel aan.
Ik heb me geen seconde verveeld, en leuk gepraat met nieuwe en oude leden.
Ik zie uit naar volgend jaar, bij gezond en wel ben ik van de partij.
Misschien dan op 4 wielen, of met een overnachting, dan zou het wel op twee kunnen.
Bestuur sponsors en leden, heel hartelijk dank voor de mooie en gezellige dag gisteren.
Laatst gewijzigd door Jan Hans op 09 sep 2018, 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
9 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#19 » 09 sep 2018, 13:37

djvjoverlink schreef:
Wat ik ook supper tof vond is om die gele caferacer eens in het echt te zien :kgb:
ik heb dat ding zo vaak al op google voor bij zien komen :yahoo:



OFF TOPIC

Dat had ik ook al heel lang Ik volg hem al vanaf de eerste eigenaar en ( mede door de gele CR "Kuikentje" )
heb ik mijn besluit genomen om een CR te nemen

Dus ik weet de hele story van Kuikentje en ik heb hem eerder dit jaar al gezien ... :worshippy: :worshippy:

Dit zijn gewoon brommers die hebben een eigen wil en eigen leven , hoe de eigenaar soms ook baalt maar je gaat er van houden
nog even dan is dit ook een van de dingen die je gezien moet hebben voor dat je je laatste verhuiskaart gestuurd heb :worshippy: :schater:

Binnen kort ook lekker warme handje op Kuikentje dus Grad zal meer en meer verwent worden door Kuiken :cheers:
3 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#20 » 09 sep 2018, 17:03

Iedereen die er was: Super bedankt. Voor de rest kan ik een heel verslag gaan schrijven maar het was gewoon super leuk. En alles is volgens mij al zo'n beetje gezegd!
7 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2018”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron

Aanmelden  •  Registreer