6 Oktober Lichtjesroute! ! Update ! !

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Re: 6 Oktober Lichtjesroute! ! Update ! !

Bericht#41 » 07 okt 2018, 01:03

Het was gezellig mannen. De 45 km terug naar Oss in het pikdonker door de bossen was ook weer een ervaring. Helaas wel een beetje pech gehad want de snelheidsmeter stopte er onderweg mee.
2 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Re: 6 Oktober Lichtjesroute! ! Update ! !

Bericht#42 » 07 okt 2018, 01:04

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
3 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: 6 Oktober Lichtjesroute! ! Update ! !

Bericht#43 » 07 okt 2018, 01:11

Roel schreef:Het was gezellig mannen. De 45 km terug naar Oss in het pikdonker door de bossen was ook weer een ervaring. Helaas wel een beetje pech gehad want de snelheidsmeter stopte er onderweg mee.

Dus de "pechborrel" was op voorhand genomen??? :rlol:
Denk maar zo...., Het kan erger ! !
5 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
VincentB
Berichten: 385

Re: 6 Oktober Lichtjesroute! ! Update ! !

Bericht#44 » 07 okt 2018, 01:38

Ziet er goed uit heren.
Ondanks wat pech van Roel een geslaagde dag?
3 x
Record op een dag: 660km

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: 6 Oktober Lichtjesroute! ! Update ! !

Bericht#45 » 07 okt 2018, 01:41

Mannen, het was kei gezellig, en veel gelachen, en geouwehoerd. Ik heb ook nog even kennis gemaakt met de nieuwe scooter van Henk. En ik moet zeggen, een superscooter. Grad, bedankt voor het organiseren van de tour, en ondanks dat ik geen pech gehad heb, ging die pechborrel er wel in. Ook was er nog een plezierige verrassing in de vorm van Edwin, Victor, en Micha, die onaangekondigd ook nog even de lichtjesroute kwamen rijden. Top mannen. :thumbsup: . En verder iedereen bedankt voor de gezelligheid, en Gerard, straks een goede reis naar Portugal.
Gr, Marco.
6 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: 6 Oktober Lichtjesroute! ! Update ! !

Bericht#46 » 07 okt 2018, 17:39

Wat was het weer gezellig.

Na een ritje van 185 km, van Hoofddorp, via Den Bosch en een handvol prachtige Brabantse dorpen, kwam ik om 17.00 uur aan bij het Novotel in Eindhoven.
Even inchecken, en toen mijn spullen naar de kamer.

Gelijk even op het forum gekeken, en zag dat Grad al op het Wilhelminaplein zat.

Dus, hup op de scooter, en naar Grad toe.
Om half 6 zat ik dus ook al aan de Radler, en een half uur later zijn Grad en ik een hapje gaan eten.

Net klaar met onze hap, arriveerde Roel met vriendin.
En langzamerhand kwamen ook alle anderen aan.

We hebben gezellig wat gedronken met elkaar, en toen ook onze Jan (Oldy) geariveerd was, en zijn drankje op had, heeft Grad ons door Eindhoven geleid.
Wat is dat leuk om mee te maken, al die sierverlichting, waarin menig thema wordt uitgebeeld.

Tijdens een kleine stop bij de vijver, waar prachtige creaties waren uitgelicht,, kwam Grad met een nieuwe traditie op de proppen, "DE PECHBORREL".
Ook als je geen pech hebt, gaat hij er wel in.
Leuk initiatief Grad, die houden we erin.

Na de tocht, zijn we nog even op het terrasje gaan zitten op het Wilhelminaplein
Hier hebben we behoorlijk zitten lachen, om de moppen die verteld werden , en om al het slappe gel.l.

Rond de klok half 12 viel het groepje uiteen, en gingen we allemaal naar onze slaapplaats, voor de een was dit nog een reis op de scooter, voor de ander met de bus, of de auto.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid, en de vriendschap.
Ik kijk er naar uit om jullie weer terug te zien.

Grad, bedankt voor deze ontzettend leuke route, maar ook je gezelligheid vind ik altijd top.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


gr, Henk
8 x

Gebruikersavatar
gerard
Berichten: 141

Re: 6 Oktober Lichtjesroute! ! Update ! !

Bericht#47 » 07 okt 2018, 19:37

Potverdorie nog aan toe zeg

De lichtjes route in Eindhoven , Gratje organiseerde het , ik vetrok op tijd zoals ik altijd doe , de New G-Dink in de bus , diverse kledingstukken etc geladen en hup naar een adres in noord Eindhoven langs de route , de scooter uit de bus gehaald en op naar het Wilhelminaplein in het centrum , daar aangekomen zag het echt zwart van het volk van waar wij zouden vertrekken , toen ik 50 meter verderop die gele kanarie van Gratje zag staan en nog een paar bekende scooters en gelijk zag de eigenaren die naar mij aan het zwaien waren , dus niet in die drukte , maar iets verder op .
Ook al waren we nog niet met de helft van de mannen die zouden komen het was oergezellig , het wachten zou zijn op Oldy die gebeld had dat hij pas om 20.15 uur aanwezig kon zijn , maar steeds kwamen er mensen bij , en ook nog Victor en zijn begeleiding , en als laatste Oldy , dus het laatste drankje gedronken zodat Oldy ook even rust kreeg , toen was het echt tijd om te vertrekken , helmen op en hup gaan.

De route was mooi , en mooier dan ik mij kon herinneren dan toen ik met een toenmalig vriendig een stuk hadden gelopen , ook almeer dan 10 jaar terug , af en toe kregen we wat lichte regen onder het rijden , maar het was niet veel en het drukte de sfeer ook niet ,
Zo rond 23.30 ongeveer waren we weer terug en op het zelfde terasje gingen de grappen en grollen , verhalen en wijsheden onder het genot van een drankje , ehhh ik dronk thee gewoon door onderbroken door massa gebulder van het lachen , het was echt oergezellig , en heerlijk met een hoop vrienden samen te zijn.

In het begin van de nieuwe dag vond ik het tijd om te gaan , eerst naar de bus terug rijden scooter inladen , en hup op weg naar Waspik , ik had van te voren mijn wekkertje al op 6.00 uur gezet voor de formule 1 race die zou beginnen op 7.00 uur , om 2 uur dook ik in Bed met mijn beademing op mijn gezicht voor 4 uurtjes , nog even dacht ik aan een heerlijke avond met vrienden die allemaal een hobby hebben met name met een scooter rijden , ik heb echt genoten en besefte dat het zeker 15 jaar geleden was dat ik zo gelachen had , en toen namen de pillen mij mee in een slaapje van een paar uur .

Grad dank je voor het toch weer organiseren van deze super avond , het sluit voor mij de evenementen voor dit jaar af ,en zie nu al uit naar mooie tochten volgend jaar.
Vrienden bedankt

Groetjes van mij gerard
Ik ga proberen er wat foto,s bij te zetten



Mijn nieuwe speeltje ook op de foto toch




Afbeelding





Afbeelding




Afbeelding




Afbeelding


Deze foto is mooi omdat hij mislukt is , maar het heeft wat , en nee ik had niet gedronken ...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door gerard op 08 okt 2018, 14:44, 2 keer totaal gewijzigd.
9 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: 6 Oktober Lichtjesroute! ! Update ! !

Bericht#48 » 07 okt 2018, 21:14

Weer genoten van een tourtje. Grad hartelijk dank dat je de moeite genomen heb om het te organiseren.
M'n beschadigde :sct1: heb ik weer rijdbaar alleen het stuur krijg ik maar niet goed. Waarschijnlijk is het kroonstuk iets ontzet. Ik moest vandaag zaterdag 6 oktober nog werken en moest bij thuiskomst nog restanten bloed verwijderen van m'n :sct1: zag ik.
Omdat m'n vrouw ook moest werken en pas tegen half zes thuis is begint de tijd te dringen. Gauw de aanhanger met de scooter die ik er al op had gezet aangekoppeld.
Bij controle, rechterachterknipperlicht deed het niet :taz:
Nieuw lampje plaatsen, maar nu ging er vanalles knipperen. Dit komt vaker voor, en is meestal een massa probleem. Stekkertjes er af en er weer op en contactspray gebruiken. Dit had resultaat dus uiteindelijk om 17:50 weg. Volgens de navi ben ik ca. 19:20 in Eindhoven. Helaas bij knoopunt Ridderkerk filevorming en ook de weg richting Dordrecht afgesloten. Moest ik helemaal met langzaam rijdend verkeer naar Brienenoordbrug en dan weer terug naar de richting Dordrecht. Nu verspeel ik hier ruim een half uur hierdoor. Nauw jah, we kunnen er nog steeds op tijd zijn. Uiteindelijk om 20:05 bij een grote supermarkt in Eindhoven de auto met aanhanger neergezet. Hierna de scooter uit de aanhanger gehaald en vlug alle spanbanden en rijklem in de auto gelegd. Nu nog even navigeren naar het Wilhelminaplein. Wauhw, net op tijd en om 20:25 kom ik aanrijden. Er gaat een heel gejoel op van een terras.
Afbeelding
Kijk dat scheelt zoeken. Gauw scooter neer gezet en diverse handen geschud. Leuk dat Edwin met Victor en Micha ook aanwezig zijn. Nu ik er ben, mag ik eerst nog iets drinken en het is weer gezellig om samen te zijn. Na ca. 20 minuten gaan we aan de tour beginnen. Het is weer is ondanks het oktober is fantastisch.
Afbeelding
Afbeelding
Onderweg op eens toch nog een licht buitje maar de druppels zijn al weer weg als we bij de "Eendjes vijver" aankomen voor een stop.
Afbeelding
Afbeelding
Grad had een "pech oppepmiddel" en daar we géén pechvogel hadden trakteert hij ons allemaal maar een glaasje. Aan alles heeft hij gedacht, zelfs glaasjes had hij bij zich :thumbsup:
Afbeelding
Na een tijdje gaan we weer verder met het 2e gedeelte van de tour.
Afbeelding
Wanneer we weer arriveren op het Wilhelminaplein en na wat gedronken te hebben neemt de een na de ander afscheid. Even na 0:00 ga ik ook er weer vandoor. Scooter weer opgeladen en terug naar Brielle. Onderweg toch nog even langs de "M" om iets te eten. Uiteindelijk lig ik om 2:30 :naarbed: moe maar voldaan in bed :slaap: . Grad :arrow: nogmaals bedankt voor alles. Het was weer bere gezellig. Mede tourdes, BEDANKT :thumbsup:
Laatst gewijzigd door Oldy op 08 okt 2018, 13:34, 2 keer totaal gewijzigd.
10 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
Dennis97
Voormalig STN Lid
Berichten: 416

Re: 6 Oktober Lichtjesroute! ! Update ! !

Bericht#49 » 08 okt 2018, 12:36

Prachtige route! Ik heb ervan genoten. Helaas moest ik wat eerder weg omdat ik nog een stukje door Brabant moest touren. Heren, en dame, bedankt voor de geslaagde avond! En grad, bedankt voor het organiseren van deze tour. :cheers:
6 x
Kawasaki Versys-X 300 ABS (juli 2017) - 21.000 km
SYM Symphony ST euro 4 50cc (juni 2018) - 29.320 km
SYM Symphony ST euro 3 50cc (februari 2017) - 22.793 km
Baotian KillerBee 50cc (2011) - 14.600 km

SYMply Unlimited - A 50cc roadtrip through Europe
SYMply Unlimited - Heading north!

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: 6 Oktober Lichtjesroute! ! Update ! !

Bericht#50 » 08 okt 2018, 15:08

Mooie verhalen foto's lichtjes tourders. :thumbsup:
Jammer dat ik niet erbij kon zijn, maar ons WMK concert, samen met het Limburgse super mannenkoor uit Venray was ook een feest.
Gradje; als Oldy in 2019 weer gaat met z'n aanhanger, dan hoop ik er ook een keer bij te zijn. :mrgreen:
Groet,
Jan.
4 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2018”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer