Zaterdag spontaane meeting....

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#31 » 14 okt 2018, 10:33

Ook ik heb veel plezier gehad bij de spontane meeting In Den Haag bij Grand café Westenwind.
Een dag om nooit te vergeten vanwege de puur zomerse temperatuur, waardoor de boulevard en het strand vol was met de mooiste meisjes van de wereld.
Gezellig bijgepraat met een goed gezelschap en met gastheer Harry, die gelukkig heel goed tegen plagerijtjes kan. Na een prima lunch en een illegaal genoten kleine kruidenborrel, heb ik samen met Raoul en Ard rond 16.00 uur afscheid genomen van de club en de net aangekomen Oldy. De rit naar huis was door de vele omleidingen weer spannend maar toch keurig rond 17.30 reed ik ons tuintje in en kan ik terug kijken op weer een gezellig samenzijn met de STN scootervrienden.

Afbeelding
Kurhaus Den Haag
3 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#32 » 14 okt 2018, 12:23

Jan-H schreef:
Afbeelding
Kurhaus Den Haag
:nono1: :nono2:

Het Kurhaus is in Scheveningen en niet Den haag ..
niet ver van het Kurhaus daar liggen mijn roots ( oude Juliana ziekenhuis in Scheveningen )

Dus zo ben ik van een Scholle kop naar een Haring kop (Vlaardingen)gegaan ... :rlol:
En dan ook nog een leuke achtergrond mijn vaders kant is een mengeling van Fries / Gronings en mijn Moeders kant puur Hagenees , maar verder gaat het wel goed met me hoor :-) :rlol:
en het was zeker gezellig

Even een beetje off topic voor de mensen die het nog even willen terug zien , De Stones en het Kurhaus ... het begin van de roerige 60 jaren in ons land
Hier het hele verhaal van de Stones in het Kurhaus , eens en nooit meer
helaas was ik toen nog niet geboren
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2018”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer