Zaterdag spontaane meeting....

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#21 » 13 okt 2018, 10:12

Geniet straks allemaal van de lunch zou ik zeggen!
1 x

Gebruikersavatar
Zeeuws Meisje
Berichten: 26

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#22 » 13 okt 2018, 10:38

Micha bedankt voor de informatie. Ik zal eens gaan brommen.
1 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#23 » 13 okt 2018, 11:04

Iedereen die vandaag gaat, heeeeel veel plezier, en rij veilig.
Jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Jullie hebben in ieder geval prachtig weer.

gr, Henk
1 x

Gebruikersavatar
Zeeuws Meisje
Berichten: 26

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#24 » 13 okt 2018, 15:15

Ik geef het op. Ik ben gestrand in Rotterdam en stuit steeds op dezelfde kruising. Aangezien ik vandaag ook nog naar huis wil draai ik terug.
0 x

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#25 » 13 okt 2018, 15:22

Ik ga ervan uit dat jullie een gezellige middag hebben.
Heb me helaas vanochtend af moeten melden bij gradje ivm ziekte.
Veel plezier.
0 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#26 » 13 okt 2018, 18:44

Zeeuws Meisje schreef:Ik geef het op. Ik ben gestrand in Rotterdam en stuit steeds op dezelfde kruising. Aangezien ik vandaag ook nog naar huis wil draai ik terug.


had het gezegd dan had ik wel gewacht op je ik zit in Vlaardingen en je had zo mee kunnen rijden en des noods had ik je even te gemoed gereden

Hier wat foto's er van

Afbeelding
Voor het Kurhaus
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Was weer een geslaagde dag .. en het weer heeft echt mee gezeten
en zo als gewoonlijk het was weer lekker gezellig met de mensen van STN
:thumbsup:

Alleen de heen weg ging vrij vlot maar de terugweg veel wegen waren afgesloten en omleidingen , en ben ook 2 keer verkeerd gereden maar goed we hebben geen haast en we zijn voor donker thuis :rlol:

dus de dag was geslaagd
2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#27 » 13 okt 2018, 20:28

Wat een geweldige mooie dag vandaag. Ondanks dat ik niet om 13:00 uur in Scheveningen kon zijn ivm motorrijles. Dit liep uit dus zou het nog later worden. Met een beetje mazzel kan ik om 15:00 er zijn. Aangezien m'n scooter geen telefoon houder meer heeft kan ik niet op navigatie rijden. Toen ik de rand van Den Haag bereik is het al 15:00 uur. Nog ca 7,6 km te gaan dus nog 20 minuten te gaan dacht ik. Maar wat een drukte iedereen wil naar de boulevard. Uiteindelijk 15:35 ben ik aan de voorzijde van het Kurhaus. Ik zie een weg om op de boulevard te komen en sla die in. Helaas fout :taz: met als gevolg dat ik vast in de file sta en met zoveel auto's kan ik niet draaien daar is het te smal voor. Aan het einde weer terug en opnieuw proberen. Scooter neer gezet en dan maar lopen. Helaas telefoon heeft op loop functie kuren en daardoor loop ik het voorbij. Dus weer terug en kom ik uiteindelijk pas tegen 16:00 uur aan. :bighug: Sommige leden gaan net weg maar gelukkig blijven er genoeg leden over. Na wat gedronken te hebben gaan we als laatste weg. Grad en ik gaan naar Den Briel. Inderdaad gaat het weer niet van een leien dakje. Wegafsluitingen richting Kijkduin. Grad zijn navigatie geïnstalleerd en dan weer verder. We komen net na 18:00 uur aan bij de veerpont Maassluis - Rozenburg. Dus pont net weg dus ruim een kwartier wachten. Om even voor 19:00 zijn we (Grad en Oldy) in Den Briel. STN'ers het was weer een gezellige meeting en misschien wel de laatste samenzijn dit jaar. Amsterdam tour wordt lastig m'n scooter mag er niet in :crap:
Mijn motor rijbewijs heb ik waarschijnlijk niet voor die datum.
3 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#28 » 13 okt 2018, 20:52

Je dan haag is altijd een zooitje met het verkeer ... ppff ik had ook veel last er van die afsluitingen en het verkeerd rijden ... , als je telefoon dan ook nog eens zijn NAV van Noord ...Zuid maakt en andersom ... dan komt er ook niet veel goeds van te recht :-)

maar goed mijn richtingsgevoel is beter dan me Phone dus ik ben er wel gekomen en terug ook :-) al was terug wel meer tegen slagen en heel erg druk

Maar het was wel even wennen in al die Chaos te rijden :yahoo: maar we zijn er gekomen en terug ook weer thuis
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#29 » 13 okt 2018, 23:30

Vond dat dit bericht ook hier thuis hoort
le Rouge schreef:Spontane meetings zijn vaak heel leuk en deze dag is een verloren dag als je niet op de scooter gezeten heb.
Nog leuker is als je ook een doel heb om naar toe te rijden.
En of je nu komt uit noord ,oost ,zuid of West bij Westenwind vermaak men zich opper best ..
Natuurlijk hadden roodkapje en ik dat we tijdens het voorbij rijden geobserveerd werden en zo werd het een hele leuke middag en hebben we bij Harry heel gezellig bij kunnen praten .
Ja de scooter is niet alleen mooi maar gaat ook steeds beter presteren en hij had in die verhoogde straatjes bij Westenwind z'n bergversnelling gevonden leek het wel hij had het koppel even goed te pakken en begon daar spontaan te klimmen waarbij ik dacht zie je nou wel je kan het wel..
Allemaal nog bedankt voor de gezellige. middag .

Groeten Ard .
5 x

Gebruikersavatar
le Rouge
Berichten: 215

Re: Zaterdag spontaane meeting....

Bericht#30 » 14 okt 2018, 08:22

Helemaal gelijk hier hoort het zeker thuis ondanks dat het een antwoord was op een re van ravw in een ander topic :thumbsup:
1 x
Piaggio 50 4t Afbeelding en Sym Symphonie ST 50 euro 4 Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2018”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer