STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 31 mei t/m 3 Juni 2019

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 31 mei t/m 3 Juni 2019

Bericht#221 » 31 mei 2019, 07:21

:yawn:
Amendoim schreef:Jullie zijn nog niet hongerig en enthousiast genoeg vind ik.... :-D

Nou hongerig wel, maar niet enthousiast. :taz: Ik moet thuis blijven :baf:
Veel plezier daar :crazy:
2 x

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 31 mei t/m 3 Juni 2019

Bericht#222 » 31 mei 2019, 08:11

Donderdag op weg naar Duitsland met @Marco_61
Afbeelding

Afbeelding
7 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 31 mei t/m 3 Juni 2019

Bericht#223 » 31 mei 2019, 08:45

Goedemorgen allemaal :-)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Veel plezier onderweg en rij voorzichtig ! :thumbsup: :sct1:
3 x

Gebruikersavatar
René K
Berichten: 632

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 31 mei t/m 3 Juni 2019

Bericht#224 » 31 mei 2019, 09:12

Prachtige foto's helaas heb ik de lef niet om zo'n verre reis te maken met een 50cc scooter, moedig van de deelnemers.
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 31 mei t/m 3 Juni 2019

Bericht#225 » 31 mei 2019, 09:50

René K schreef:Prachtige foto's helaas heb ik de lef niet om zo'n verre reis te maken met een 50cc scooter, moedig van de deelnemers.


Verbonden in de broederschap van een groep is het heel goed te doen hoor, ook voor beginnelingen.

Samen uit, samen thuis. We passen en letten op elkaar.

Sleeptouw aanwezig :rlol:
1 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 31 mei t/m 3 Juni 2019

Bericht#226 » 31 mei 2019, 10:11

Amendoim schreef:
René K schreef:Prachtige foto's helaas heb ik de lef niet om zo'n verre reis te maken met een 50cc scooter, moedig van de deelnemers.


Verbonden in de broederschap van een groep is het heel goed te doen hoor, ook voor beginnelingen.

Samen uit, samen thuis. We passen en letten op elkaar.

Sleeptouw aanwezig :rlol:


maar het ligt er ook aan waar je zit en woont , kan me voorstellen als je in het noorden woont , Groningen , Drenten dat het makkelijker te doen is dan mensen uit de randstad , want de tijd die het kost om hier uit de randstad weg te komen met om de 50 meter een stoplicht en veel afzettingen , dat houd je gewoon erg tegen om tochten te gaan maken , kan me voorstellen als je vlak bij de grens woont dat je dan veel meer en veel langere tochten kan maken
omdat je dan gewoon veel meer door kunt rijden en dus veel grotere afstanden aflegt in een kort tijd

Ik ben al vanaf mijn huis naar mijn werk wat net 4 km is al een 15 a 18 min onderweg door diverse stoplichten , terwijl het met de fiets net 5 min langer rijden is :bang!:
Dus dan maak je gewoon wat minder km, omdat als je ergens heen wil waar je gewoon lekker kan door rijden dan ben je al minimaal toch wel een uurtje onder weg om daar te komen
de enige routes die ik een beetje fijn vind om te rijden zijn naar Delft , Den haag , Hoek van Holland , omdat je dan groot gedeelte rechte stukken heb en dus lekker op je gemak door kunt rijden .

En daarbij is het als ik dus echt puur alleen op de weg mag rijden en geen bromfietspaden mee hoeft te pakken dan scheelt dat mij ook al een heel eind
maar ik zou het zeker eens leuk vinden om eens met meerdere een toer te gaan rijden , had laatste mee willen gaan met die Delta tour , maar helaas geen brommer , dus die heb ik helaas over moeten slaan, al had ik er wel erg naar uitgekeken
En ook heb ik geen B rijbewijs anders had ik nog kunnen zeggen , pak een aanhanger en drop me wel ergens neer in de Ardennen of Posbank om daar even mijn hoofd leeg te maken

maar voor de mensen die deze tour gaan rijden veel plezier en een paar fijne dagen gewenst
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 31 mei t/m 3 Juni 2019

Bericht#227 » 31 mei 2019, 10:35

ravw schreef:maar het ligt er ook aan waar je zit en woont , kan me voorstellen als je in het noorden woont , Groningen , Drenten dat het makkelijker te doen is dan mensen uit de randstad , want de tijd die het kost om hier uit de randstad weg te komen met om de 50 meter een stoplicht en veel afzettingen , dat houd je gewoon erg tegen om tochten te gaan maken , kan me voorstellen als je vlak bij de grens woont dat je dan veel meer en veel langere tochten kan maken
omdat je dan gewoon veel meer door kunt rijden en dus veel grotere afstanden aflegt in een kort tijd


Eh... integendeel. Ik kom uit de Randstad. Wat voor mij juist een extra reden is om te gaan touren, vooral naar de buitengebieden.

En dan gaat het mij ook nog om het avontuur. Als ik "grotere afstanden in een korte tijd" wil afleggen, ga ik wel met de auto, trein of vliegtuig.

Maar dat is geen avontuur en uitdaging. Op twee wielen en 50cc wel.
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 31 mei t/m 3 Juni 2019

Bericht#228 » 31 mei 2019, 10:36

In grote binnensteden veel stoplichten hebben betekent dat je meer stil staat en dus meer tijd hebt om goed om je heen te kijken en de architectuur te bewonderen :-)
2 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 31 mei t/m 3 Juni 2019

Bericht#229 » 31 mei 2019, 11:46

pauze
Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
Dennis97
Voormalig STN Lid
Berichten: 416

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 31 mei t/m 3 Juni 2019

Bericht#230 » 31 mei 2019, 11:47

Afbeelding
Jetzt geht's los!
0 x
Kawasaki Versys-X 300 ABS (juli 2017) - 21.000 km
SYM Symphony ST euro 4 50cc (juni 2018) - 29.320 km
SYM Symphony ST euro 3 50cc (februari 2017) - 22.793 km
Baotian KillerBee 50cc (2011) - 14.600 km

SYMply Unlimited - A 50cc roadtrip through Europe
SYMply Unlimited - Heading north!

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2019”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer