De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#21 » 28 jul 2019, 22:35

Zo, morgen is het zover. Ik heb gisteren de scooter nog ff onder handen genomen, zodat die er spik en span uitziet.
Afbeelding
Mijn Tas is gepakt, ben klaar om morgen te vertrekken.
Ik rijd morgen rond 9 uur aan, en tref @Steven Luuko, rond half 12.. Van daaruit rijden we samen verder. Ik heb er zin in.
Gr, Marco.
2 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#22 » 28 jul 2019, 22:41

Beste Marco, vriend, ik wens je een hele fijne, maar vooral ook veilige vakantie.
Kijk goed uit, en geniet an al het moois wat je tegenkomt.

Ik kijk uit naar jou foto's en verhaaltje.

gr, Henk
1 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#23 » 29 jul 2019, 00:28

Veel plezier, en wel op tijd terug hê :nono2: :lol: We gaan voor de Tourtocht naar het witte dorpje Thorn. Ik verheug me op een verslag met foto's. Nogmaals goeie en een veilige tour. :thumbsup:
1 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#24 » 29 jul 2019, 04:13

Veel plezier Marco en geniet ze.
1 x

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#25 » 29 jul 2019, 06:48

Marco en Gerard geniet er van en een goede reis .
Kom weer veilig thuis .

Patrick
1 x

Gebruikersavatar
Steven Luuko
Berichten: 86

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#26 » 29 jul 2019, 07:12

Hier ook alles ingepakt en klaar. Nog even wat eten en dan vertrek ik ook.
1 x

Gebruikersavatar
vp50
Berichten: 268

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#27 » 29 jul 2019, 08:01

Veel plezier beiden en een veilige reis.


Groeten
Peter
1 x

Gebruikersavatar
Zeeuws Meisje
Berichten: 26

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#28 » 29 jul 2019, 19:00

Leuk. Toch even ertussen uit.

Ik vrees alleen dat het weer niet veel koeler is vandaag en morgen.

Geniet ervan.

Groetjes Nicole
1 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#29 » 29 jul 2019, 20:01

Ik zal proberen om iedere dag iets te posten, maar het zal niet gemakkelijk zijn. Telefonische verbinding is hier totaal afwezig. En de Wi-Fi van het hotel is ook niet om over naar huis te schrijven. Foto's uploaden is niet mogelijk en internetten is zo traag als......, nou ja, je weet wel.
Daar gaan we.
Dag1.
Ik werd vanmorgen om 6 uur wakker, na een onrustige nacht. Vlug onder de douche, en dan koffie en ontbijt. Om de een of andere reden had ik geen rust in mijn lijf, en liep herhaaldelijk van de pc naar de scooter en terug. Ik denk omdat het kwam omdat ik niet graag in België rijdt. En vandaag bleek maar weer eens waarom. 2 keer bijna van de scooter gereden op een voorrangsweg.
Uiteindelijk vertrok ik rond kwart voor 9 naar Lutzkampen onder een stralend zonnetje. Ik had rond 11uur/half 12 met steven luuko afgesproken in Berg aan de Maas, dus ik kon het op mijn gemak doen. Ik reed langs de abdij in Achel, en via Hamont, naar Berg a/d Maas, waar ik rond kwart voor 11 aankwam. Onder het genot van een heerlijke koffie heb ik op hem zitten wachten, waarna we daar samen geluncht hebben. Toen verder gereden naar Valkenburg waar zijn vrouw en dochter op ons zaten te wachten. De binnenstad is alleen toegankelijk voor fietsers, maar voor STN-leden wordt een uitzondering gemaakt. Na een herhaalde kennismaking, en een glas cola, reden de 2 dames naar Monschau, en wij, de heren, vervolgden ook onze weg. Via Slenaken kwamen we België weer binnen, en reden via achterafweggetjes steeds verder de Ardennen in. Wat is het toch mooi daar, kleine weggetjes, de dorpen ontwijkend, genietend van de vergezichten, onder een stralend zonnetje. Bij Eupen nam Steven afscheid, om zijn weg te vervolgen naar Monschau. Ik zakte nog dieper de Ardennen in, en reed door de hoge venen, en over de barracke Michel naar het hoogste punt van België. Vandaar was het nog maar een uurtje tot mijn hotel, waar ik om half 6 aankwam. Vlug ingecheckt, en ff gedoucht. Ik zit nu te genieten van een overheerlijke Bitburger Radler, op het terras, na een heerlijke kippensoep met cocos, en een joekel van een schnitzel met champignons en frieten.
Morgen komt Gerard met de bus hier naar toe, en zal mij 2 dagen vergezellen. Daar verheug ik mijn eigen nu al op. Dit was het voor vandaag. Tot morgen.
Gr, Marco.
P.S. De foto's komen later, veel later.
5 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#30 » 29 jul 2019, 20:12

Zo te lezen maak je er iets gezelligs van.
Fijn dat STN leden allerlei privileges hebben in Valkenburg.

Doe de groetjes aan Gerard, en geiet er maar samen van.

gr, Henk
1 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2019”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer