Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#11 » 15 sep 2019, 09:04

FTrotsenburg schreef:
henkhouet schreef:heb ik nog nooit een CR bij een tourtje gezien



En dan reed ik nog wel op kop :nono2: :bighug:



Excuus Frank, je hebt gelijk, maar dat is alweer lang geleden natuurlijk.

gr, Henk
0 x

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#12 » 15 sep 2019, 09:06

Marco_61 schreef:
henkhouet schreef:
Rond de klok van 7 uur zijn we op huis aangereden.
Om 11 uur stapte ik mijn huis weer binnen, na totaal 24 km te hebben gereden.

Heb jij je Sym op een aanhanger gezet? :rlol:
Gr,Marco.


Stom he, typefoutje.
Ik heb het gauw verbeterd.

gr, Henk
1 x

Reyn
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 768

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#13 » 15 sep 2019, 10:00

Het was weer gezellig gisteren in heusden.
Voor mij bijna een thuiswedstrijd dus toen iedereen allang op de scooters zat zat nog thuis in het zonnetje. Tegen half 12 toch maar de scooter gestart en aan de monstertocht :lol: begonnen, om zo'n 20 minuten later in heusden te arriveren.
Na de toespraak en loterij lekker bijgekletst met oude bekenden. Ook kennis gemaakt met een aantal nieuwe gezichten. Al met al weer een geslaagde dag.
Het bestuur en iedereen die aanwezig was bedankt hiervoor.
Na afloop met een groep nog een schnitzel gegeten in elshout. Ook hier iedereen die erbij was bedankt voor de gezelligheid.
4 x
Sym Symphony ST 2018 euro4
Extra's: half hoog windscherm, 39l topkoffer, extra remlicht onder koffer, heidenau K66 banden

Dagrecord: 336 km

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#14 » 15 sep 2019, 11:01

Altijd weer spannend, waar en in welke locatie het STN Team de jaarmeeting gaat organiseren.
Dit jaar gelukkig op redelijke 50 cc afstand van Maassluis en dan ook nog met fantastisch weer.
Na een paar pb berichten had ik vier leden die de rit naar Schoonhoven mee wilden rijden, dat uiteraard samen gezelliger en veiliger is dan alleen.

Na aankomst op het Veerplein zaten Henk en Peter al in de zon aan de koffie en hebben wij: Maarten, Hans, John en ik ook nog een poos bij konden praten en genieten van de scheepvaart op de rivier.
Mooi op tijd de pont genomen, om als laatste Rene op te pikken. En met Henk als gids de laatste 45 km naar Heusden.

Na enig zoeken Boei35 gevonden, die mooi hoog op de oude vestingmuren gebouwd leek, met rondom uitzicht op de jachthaven de groene omgeving en het stadje.
Het verloop van de meeting is al prima verwoord en konden veel leden mooie prijzen van de sponsoren mee naar huis nemen.

De terug reis heeft Peter al beschreven en inderdaad moet ik nog leren goed met Google Maps om te gaan.
Na het veer Schoonhoven ging Peter richting Gouda en ik langs de Lek naar Rotterdam en kwam rond 20.00 uur ons tuintje inrijden na een geslaagde meeting met 190 km erbij op de teller.

Allemaal dank voor de gezelligheid en hopelijk kunnen we nog lang genieten van de scooterhobby.
Vriendelijke groet,
Jan-H

Afbeelding
Roelf opent de meeting met een speech recht uit het hart.
Afbeelding
Er wordt aandachtig geluisterd.
Afbeelding
Goed om na twee jaar Lotte en Paul weer te zien en te spreken.
4 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#15 » 15 sep 2019, 11:36

Organisatie en aanwezigen bedankt voor een gezellige middag.
Altijd leuk eens de gezichten achter de forumnamen te ontmoeten. :thumbsup:

Ik was om 15.00 uur met de "stille trom" vertrokken omdat ik in de buurt nog wat wilde rondtoeren , ik kom daar tenslotte niet elke dag en was nieuwsgierig naar de omgeving.
Dus lukraak links...rechts...rechtdoor totdat ik in een gebied kwam dat sterk leek op de vesting Heusden waar ik vandaan kwam, potverd.... heb ik 'n rondje gereden?
De schrik werd iets groter toen ik 'n bordje "Bastion Groningen" zag staan, ik dacht nog oeps...dit wordt een lange thuisreis.
Even verderop sloeg de schrik me pas echt om het hart want daar zag ik het bord "Willemstad" staan, ik dacht nog heb ik de oceaan gemist en ben ik opeens in Curaçao???
Gelukkig bleek dat ik ten noorden van Roosendaal zat.
Toen maar snel de TomTom aan gezet en op snelle route naar huis gedrukt.
Een 2.5 uur durende autobaan rit later was ik moe maar voldaan weer in Heerlen.

;) Jo
5 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#16 » 15 sep 2019, 11:40

Hoi
Omdat ik al op vrijdag was weg gegaan was zaterdag maar een kort ritje 80km vanaf mijn B en B naar de meeting
daar aan gekomen zag ik al veel oude bekenden en ook nieuwe leden altijd leuk
Nog effe de sym jet gepast en ook de link van marco gekregen voor het klokje ( is inmiddels besteld )
De tijd ging snel omdat het gezellig was kreeg tips over de route naar huis
Rond 15.30 afscheid genomen op huis aan
wel erg druk onderweg af en toe geapt waar ik was met en aantal personen
En ja dit rijd ook op het fietspad en ik wilde zo graag naar huis heb er 3 km achter gereden
Rond 20.30 was het donker maar ging verbazingwekkend goed was om 22.15 in de huiskamer
Straks nog effe de scooter schoonmaken en dan wachten op de nieuwe
Zal tzt wel een keer een stukje schrijven over mijn ervaringen met de citystar
Nogmaals Edwin een super locatie en de est van de organisators heel erg bedankt 0.3 MB huifkar apeldoorn.jpg Check Error
Afbeelding
Groet Martin
3 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#17 » 15 sep 2019, 11:49

Zo nu mijn relaas van dit weekend.

terwijl wij als bestuur bezig waren de jaarmeeting voor te bereiden moest ik zelf ook bedenken hoe ik er heen zou gaan overnachten ja of nee enz.
nu vind ik kamperen erg leuk en het gezeul met een tent luchtbed enzovoort best charmant .
had een erg leuke camping gevonden .

maar mijn gezondheid is niet zo best de laatste tijd en mijn zorgzame wederhelft vond een B& B een beter idee.
nou ja daar zeg ik dan ook weer geen nee tegen.
ook die was snel gevonden niet zo ver van de meeting vandaan.
dus ik zou op vrijdag bepakt en bezakt op weg naar de eerste stop zwolle.
ik zou gelijk s morgens vertrekken als mijn dochter door de taxi opgehaald is .
en die is altijd (ja echt altijd) om 8.10 of 8.15 uur bij ons je kan de klok er bijna gelijk op zetten..!!

bijna ja , nu net deze dag dat ik best tijdsdruk heb.. geen taxi. ??
wat een pech de organisatie gebeld en die gaf vlot door wat de oorzaak was namelijk een lekke band..
tja daar kan niemand wat aan doen..of zou het toch aan de datum hebben gelegen ??
vrijdag de 13 DE?
geen idee maar ja dat ongeluk heb ik toch al het hele jaar dus die dag kan er ook wel bij.
uit eindelijk om 9.00 toch vertrokken.
en ach als je dan eenmaal toert heb je weer een dosis geluk !
lekker gereden alleen mijn bochtenwerk liep niet zo lekker als anders had het gevoel of ik de bocht inviel.
bagage gecontroleerd banden spanning... nee alles goed.

later op de dag zou ik er achter komen waar het aan lag.
even gestopt in het fochteloerveen




Afbeelding


Afbeelding

tja inderdaad lijkt wel Scandinavië erg mooi daar.
doorgereden via de bekende route langs Havelte naar Zwolle.
in Zwolle brommercentrum bezocht. onze sponsor in het Zwolse.
Daarna door naar Wezep alwaar Antiloop Mobility gevestigd is.
ook die verraste met leuke spullen voor de verloting.

ondertussen begon het bij mij door te dringen waarom ik zo slecht in het rijdritme kwam .
of beter gezegd het drong zich omhoog.
had ondertussen het gevoel een helm van iemand met 3 maten kleiner hooft geleend te hebben zo strak voelde die aan.
op de beroemde Zuiderzee weg werd het te opdringerig en even van de hoofdweg af gereden.
laat ik het zo zeggen het gras gaat daar heel goed groeien.
ik had nog een adres waar ik langs wilde en dat was bikersbest in Renswoude waar ik in mijn chauffeurs bestaan regelmatig voorlangs gereden ben maar ja je gaat niet in de baas zijn tijd bij Honda Goldwings staan kwijlen .
Dus nu de gelegenheid daar was er heen getoerd ondertussen een half pak asperine s verder,
werd de koppijn erger en de maag opstandiger.
daar een bakje koffie en toen even pas op de plaats , dit gaat niet helemaal goed zo.
even contact met de thuisbasis en mij verbazend over de vlekken voor mijn ogen.. in overleg besloten om te keren, naar Niekerk.
op de Veluwe staan nu en paar Evenzwijnen heel gek bij een dampend bultje te kijken..

ook een paar herten hebben geen idee welk dier dat 20 km verderop gedaan heeft.
veel gebeld naar huis en
thuis gekomen zo de scooter met bagage en al in de schuur geprakt.
en op bed.
heb nog ergens iemand iets horen zeggen maar de lamp ging letterlijk uit.
tja dan word je na een diepe slaap wakker om een uur of 6 denk je ...(nee je denkt niks ) weer omgedraaid en om 8 uur waker met bere honger das een goed teken.!!

rustig wat eten kopje thee en toch maar met de auto naar de jaar meeting.
daar aangekomen in Heusden auto geparkeerd en naar de boei gelopen.
geholpen met opbouwen.


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding
de kids hebben elkaar ondertussen gevonden en spelen er lustig oplos.
ondertussne komen de leden aangereden.

Afbeelding

dan de jaar meeting openen met een speech.
nou hoop dat vooral de inhoud mensen aanzet om de besproken punten ter harte te nemen .
dan de verloting prachtig ingevuld met de nodige commentaren..
goed gedaan Angela en Peter.
dan lekker brommers kieken!



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

na een zeer gezellig middag.
weer richting niekerk gegaan blij dat ik de auto inkon airco aan relaxt naar huis terug.
maar eerst moest er nog even gewerkt worden.. 3 rotonde s van de jaarmeeting zie ik een tractor een vreemde draai maken zie vervolgens kisten preien door de lucht vliegen.
nou ja die moeten even van de weg gehaald snel de auto aan de kant en geholpen

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
dan nog een laatste mistery foto..
ik zag henk en cees de banden laten voorzien van ride one..zou de rit voor volgend jaar stiekem voor bereid worden..
deze mannen plannen alles zorgvuldig dus ik denk... rondje oostzee??
mensen heel heel erg bedankt dat jullie er waren!!


ik ben trouwens wel iets vergeten te melden in de speech ik was van plan om edwin een enorme veer in zij reet te steken voor al zijn werk voor ons clubje maar ja hij hield de broek aan..
EDWIN JIJ ENORM BEDANKT!!!
Roelf
4 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
hanskleij
Voormalig STN Lid
Berichten: 550

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#18 » 15 sep 2019, 12:43

Hier mijn verslag van de jaarmeeting

Allereerst mijn dank aan het bestuur voor de gezellige dag en top locatie, hartelijk dank.

De dag begon al vroeg, nl dat ik om 7.45 u al bij station Delft zou zijn om samen met Maarten (spikey) naar Maasland te rijden om Jan Hutten op te halen, tijdens de rit naar Maasland reden we over het verboden weggetje voor brommers maar dit keer zonder boa's. (Gelukkig)
Met Jan als voorrijden naar Vlaardingen om John op te halen die ons door Rotterdam leiden, top, daarna weer met z'n allen achter Jan aan naar Schoonhoven.
Daar waren Henk en Peter al en na hartelijke begroeting en koffie op de pond richting Heusden.
Achter Henk aan en onderweg René nog opgepikt, en na enig zoeken aangekomen op de locatie, prachtige plek.
Leuk om iedereen weer te zien en te spreken ook de nieuwe leden, kortom zeer geslaagde dag.
Na afloop nog met een hele groep hapje gegeten in snitzelrestaurant, was heerlijk.
Maar er komt ook een moment om weer richting huis te gaan.
Maarten en ik zouden samen richting huis knallen, wat we ook gedaan hebben.
Met Maarten voorop en een prima navigator kwamen we na ongeveer 2,5 u knallen aan in Zoetermeer, waar Maarten mij nog even op fietspad langs de snelweg afzetten, na dankzegging en afscheid nog klein stukje naar huis, waar ik de scooter na klein half uurtje parkeerde, stukje lopen en voldaan op de bank plofte onder het genot van een gele rakker.
Na deze topdag ging al snel het lichtje uit en dacht ik wat doe ik nog hier en ben maar snel naar het mandje gegaan.
Was een zeer geslaagde dag, allen dank daarvoor.

Gr. Hans
3 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#19 » 15 sep 2019, 13:10

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
4 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#20 » 15 sep 2019, 14:20

tomosje schreef:
Afbeelding


:worshippy:

die is wel erg gaaf deze foto

even Heusden Annexeren
:yahoo:

maar mooie verslagen .... hoop dat het volgend jaar een beetje in de buurt is zo dat ik ook kan komen
anders moet ik eens kijken of we bij ons op het werk een keer een dag kunnen inplannen voor een meeting

ruimte zat we kunnen 150 man kwijt en ook voor de brommers ruimte genoeg om te parkeren
2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2019”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer