Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Gebruikersavatar
Zeeuws Meisje
Berichten: 26

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#21 » 15 sep 2019, 14:49

Mijn eerste keer :-)

De dag begon al vroeg. Jan (Oldy) was zo vriendelijk geweest om speciaal voor mij wat extra kilometers op zijn dagteller te zetten. We hadden dan ook om 10:00 afgesproken in Zevenbergen.
Ja dat begint dan al lastig. Op tijd ergens zijn. Hoe lang van te voren moet je dan weg? Straks verdwaal ik onderweg en ben ik te laat. Kortom stress.

Natuurlijk helemaal voor niks. Eind van het liedje. Ik was veel te vroeg op de afgesproken plaats. Al was dat fijn en gaf het mij de kans om mijn scooteren mijzelf van een borreltje te voorzien.
Vervolgens kwam Jan, ook eerder dan afgesproken. Dus ook hij mocht eerst nog een bakkie.

Wat is het toch mooi om de zon net boven het maisveld op te zien komen. Over mooie polderwegen gereden en langs watertjes en weilanden waar de mist nog boven hangt.

We kwamen vervolgens ruim op tijd aan bij Boei 35 een erg mooie locatie gelegen aan het water.

Een heel gezellig samen zijn gehad met mensen die ik al een keer eerder had gezien en ook nieuwe mensen leren kennen. Wat mij opviel was dat de sfeer onderling ook erg goed was. Ik heb zelfs nog dingen geleerd over zoenen met mannen of vrouwen haha.

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Mijn dank hiervoor. Ik weet dat er stiekem veel tijd in zit om alles te organiseren. Maar het resultaat was er dan ook naar.

Bij de loterij won ik zelfs nog een mooie zonnebril en doneerde iemand mij heerlijke handschoenen. Welke op de terugreis met een dikke voldoende door de test zijn gekomen.
Bij het weggaan drukte iemand mij nog een helm in mijn handen. Waar het hier thuis nog vechten om is. Echt super bedankt.

Ik hou het forum in de gaten en bekijk bij elke rit wat mijn mogelijkheden zijn om deze mogelijk mee te rijden.

Wat nog wel even gezegd mag worden is dat Jan (Oldy) een erg fijne gids is. Keurig aangeven wanneer hij een fietser gaan inhalen, aangeven als er paaltjes staan of dat er hobbels in de weg zitten. Bedankt.

Tot ziens. Groetjes Nicole
12 x

Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 8

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#22 » 15 sep 2019, 17:09

Hallo allemaal,

Om maar met de deur in huis te vallen, mijn eerste meeting met de STN in Heusden was SUPER goed bevallen. Leuke mensen, lekker slap geouwehoerd en lekker gegeten. Zonnetje erbij dus een prima dag.
Ik zal het forum in de gaten houden voor wat leuke ritten. (Gerard heeft met lekker gemaakt met allemaal verhalen)

Groetjes Jair.
5 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#23 » 16 sep 2019, 14:24

Mijn belevenis STN Heusden 2019 :thumbsup:

Van de week eerst nieuwe olie in m'n Sym :sct1: gedaan. Alles nog even nagelopen. Kmteller aandrijving maakt een beetje schurend geluid dus deze ook even ingevet. Aangezien ik een nieuwe oliekeerring bij de koppeling heb vernieuwd en ik geen lekkage meer zag heb ik voor alle veiligheid de kap er af gehaald om te kijken of er echt geen olie uit de aandrijving traant. Alles is netjes schoon alleen van m'n kickstarter is de clip gedeeltelijk los. Deze weer goed gedaan en uitgebreid getest en alles blijft zitten en werkt. Nog even dan gaat het gebeuren maar nu nog even werken.
's Morgens ging om 7:15 de wekker al. Moest de avond tevoren nog tot 0:30 werken dus de nacht was niet al te lang. Ik had afgesproken om 10:00 samen met @Zeeuws Meisje vanaf Zevenbergen naar Heusden te rijden. Gezien ik af en toe problemen heb dat de navigatie me het fietspad op wil sturen waar je niet mag brommen houd ik rekening dat ik wat extra tijd kwijt ben. (Enkele scooteraars weten dat dit onaangename verassing kan opleveren)
Exact om 8:00 vertrokken vanuit Brielle richting Rotterdam via de Botlek. Deze route vind ik het prettigst daar weinig verkeerslichten heb. Het belooft een mooie dag te worden maar het is best wel frisjes. Eén voordeel m'n helm kan dicht sinnds ik m'n pinlock in m'n helm gemonteerd heb. In de buurt van de Waalhaven ga ik via Rotterdam-Albrandswaard de polder van Rhoon richting Barendrecht daarna over de dijk van de Oude Maas richting Zwijndrecht om daar de brug over te steken naar Dordrecht. Alles loopt voor spoedig zelfs door Dordrecht kom ik weinig verkeerslichten tegen en ben ik al gauw op weg naar de Moerdijkbrug. Daarna richting Zevenbergen waar ik om 9:50 aankom en @Zeeuws Meisje al staat te wachten.
Afbeelding
Er is nog tijd zat om op tijd in Heusden te komen dus gauw even een bak koffie :slurp: naar binnen. Even na tienen gaan we op weg naar Heusden. Ik wil voorkomen om op het "Halvezolenpad" te rijden daar er een stuk is waar je met de :sct1: niet mag komen. Eerst gaan we richting Geertruidenberg en dan naar Keizersveer waar we de brug nemen.
Afbeelding
Echter m'n navigatie gaf niet de juiste fietspad aan dus reden we even iets te ver door, dus omdraaien :taz: en een stukje terug en de brug over naar Dussen en Drongelen soms benedendijks en af en toe op de dijk lang de Bergse Maas naar de volgende brug naar Heesbeen.
Afbeelding
Dan nog een klein stukje waar we door het stadje Heusden rustig rijden om uiteindelijk bij "Boei 35 aan te komen. Natuurlijk zijn er al vroege vogels :oops: ( :verstop: andere club) aanwezig. We zijn ruim op tijd. Mooi om al degene die er al zijn te begroeten :bighug: Een tijdje later komen er nog meer leden aan en kan het festijn om 12:00 beginnen.
Afbeelding
Nou ik heb de gehele meeting genoten en ik wil het "kleine" bestuur van harte bedanken voor hun inzet en gedrevenheid om weer iets goed neer te zetten. Helaas ondanks de ruime tijd heb ik weer met diverse leden niet fysiek kunnen praten maar hopelijk komen er nog meer mogelijk heden volgend jaar. Dit jaar geen pakket Ride-On gekocht maar m'n banden ter plaatse laten vullen.
Afbeelding
Daarna een rondje rijden en gelijk maar getankt in Heesbeen industrie. Daarna weer terug, echter kwam aan de verkeerde kant van het bruggetje uit.
Afbeelding
Dan maar te voet verder. Tevens staat de :sct1: niet in het zonnetje wordt m'n zadel niet bloedheet :schater: Even na 17:00 neemt iedereen afscheid en gaan we weer terug. Nog even een hapje eten in Waalwijk echter dat geeft problemen want we zitten aan de verkeerde kant van de N261 Uiteindelijk lukt het via een fietsbrug om de overkant te bereiken en eten Nicole en ik bij de KFC in Waalwijk. Heerlijk gegeten op het terras in het zonnetje.
Afbeelding
Grappig kreeg een appje binnen van m'n broer die zat na een dagje Efteling in de "De Hongerige Machinist" :schater:
Na het eten weer richting Zevenbergen, echter na 10 minuten liep m'n telefoon vast en gedeeltelijk aan het dwalen geraakt. Uiteindelijk besloten om dan maar via Google"Maps" de weg te laten navigeren. Natuurlijk kwamen we over het "Halvezolenpad". Gelukkig is het wel het goede stuk waar je wel met de :sct1: mag rijden. Uiteindelijk Nicole weer kunnen afleveren in Zevenbergen. Helaas 20 a 30 minuten later dan gepland. :bang!: Verder richting naar de Moerdijkbrug. De zon is hard aan het zakken en bij de Moerdijkbrug is de zon achter de horizon verdwenen. Bij de Zwijndrechtsebrug is het onderhand donker. Helaas stuurt de navigatie me hierna niet over de dijk maar door de Rhoonse Grienden richting Rhoon. Dit is een fietspad waar je niet mag komen met de :sct1: Het is erg donker en ik verwacht geen controle, dus door rijden. Kom in Rhoon uit en dan een stukje terug naar Rotterdam-Albrandswaard. Vanaf hier weet ik de weg uit m'n hoofd dus dat kan niet meer verkeerd gaan. Even denk ik bij Pernis zal ik even stoppen om even wat te drinken in ons personeelsgebouw maar ik bedenk doorrijden het is nog maar 20 à 25 minuten. Om 21:50 ben ik thuis. De Sym :sct1: heeft het weer prima gedaan.
Laatst gewijzigd door Oldy op 17 sep 2019, 09:01, 2 keer totaal gewijzigd.
5 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
YuanJian
Berichten: 19

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#24 » 16 sep 2019, 14:33

Hallo allemaal,

Het was weer een geslaagde jaarmeeting! Ik heb het naar mijn zin gehad. Het was leuk om weer wat oude, vertrouwde gezichten te zien en te spreken maar het was ook zeker leuk om de nieuwe aanwinsten te ontmoeten, zowel de nieuwe leden als de nieuwe(re) scooters :). Ook dit jaar heeft het bestuur met succes een mooie locatie gekozen. Het was dan wel een beetje krapjes binnen, zelfs voor mij (en groot ben ik nou niet echt) maar het had z'n charme, daarbij was een grotere ruimte vast niet zo heel handig geweest met al die kwebbelkousen tijdens de loterij :schater:. Mijn vader (Paul66) en ik konden dan helaas niet lang blijven ivm met andere 'verplichtingen' maar in die twee uurtjes dat we er waren hebben wij ons beide goed vermaakt. Daarbij zijn we ook goed in de prijzen gevallen :yeah: dankzij de lieve, altijd charmante JanH konden we onze mooie prijzen makkelijk mee naar huis nemen. Het was erg fijn om na langere tijd weer Jan, Edwin, de eeuwig prachtige Sandra en de stoere helper Victor te zien en te spreken; dat doet mij goed. Verders was het mooi om te merken dat alhoewel na twee jaar van afwezigheid, de STN leden nog steeds een goed gevoel voor humor hebben en in zijn voor een babbeltje. De sfeer zat er goed in. De twee Jack Russels mogen van mij part in de toekomst ook aansluiten bij de meetings, wat een schatjes zeg, in tegenstelling tot Edwin die zijn puberteit nogmaals herleeft :lol2: (volgens mij kan die wel tegen een grapje ;) )

(Je zou bijna zeggen dat het woord 'goed' mijn stopwoordje is geworden)

Hopelijk tot de volgende jaarmeeting en als het lukt, eerder zelfs. Maar dan moet ik even mijn vader lief aankijken aangezien mijn scooter tijdelijk geschorst is. Een scooterverzekering van zo'n 20 euro is al niet zo best maar als je dan niet eens erop uitgaat met dat ding.... dan kan je 'm beter even schorsen :thumbsup:

Groetjes,
Lotte
8 x

Gebruikersavatar
Eagleseye
STN Forum Moderator
Berichten: 638
Contacteer:

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#25 » 17 sep 2019, 11:55

Zo dat ik nu ben uitgerust van de jaarmeeting ga ik nu onze verslag doen.

om 7:00 ging bij ons de wekker.
Rustig opgestaan, aangekleed en gegeten.
Rond 9 uur heb ik onze stalen rossen buiten gezet.
tegen 10 voor half 10 stonden we klaar en volgepakt met spullen voor de loterij.
Op naar Heusden. :yahoo:

Afbeelding

Na 29 km te hebben gereden kwamen we rond half 11 Heusden binnen.

Afbeelding
Afbeelding

Wij waren mee de eerste die daar aankwamen (nogal logies want we moeten nog van alles klaar zetten).
Eenmaal dat we met de scooters daarboven waren wou ik gaan kijken hoe het is om met de helling naar beneden te gaan.
En of het mogelijk was om de scooters daar neer te zetten.
Mijn vrouwtje @Angelstar roepte mij na dat het niks was.
Maar zo eigenwijs als ik was ben ik toch naar beneden gegaan even gekeken en toen naar boven.
Eenmaal dat ik mijn scooter met moeite naar boven heb gekregen moest ik mijn vrouw gelijk geven :nono2: dat wordt niks.
Helaas hebben we geen foto gemaakt van deze tafereel.
Een paar minuten later kwam Edwin er aangereden.
Hij heeft nog even de spiegel van mijn vrouw haar scooter tijdelijk vast gezet.
Want die zat ineens los op de houder (die is aan vervanging toe).
Daarna zijn we naar binnen gegaan om alles klaar te zetten.
Op dat zelfde moment kwam Sandra en Victor met de rest van het materiaal.
En een paar minuten later kwam Roelf binnen gelopen ook al voelde hij niet zo 100% is hij toch gekomen.
Wat ik persoonlijk knap en gezellig vind dat hij er was. :thumbsup:

De spullen voor de lotterij.
Afbeelding
Afbeelding

De Merchandise van S.T.N.
Afbeelding

De gratis weggevertjes
Afbeelding

De Receptie
Afbeelding

Na mate we bezig zijn met het gereed maken van de spullen kwamen er steeds meer leden aangereden.
Maar omdat ze iets te vroeg aankwamen moesten ze buiten wachten.
Gelukkig scheen heel de dag de zon.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Rond 12 uur mochten de leden 1 voor 1 naar binnen lopen.
Na wat enkele bekende en onbekende mensen de hand hebben gegeven en wat bepraat. :bighug:
Was het tijd voor de speech van Roelf.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen was het ineens tijd voor ons om de jaarlijkse loterij te doen.
We hebben zo goed als het ging zoveel mogelijk leden blij gemaakt met de prijzen die we hebben mogen ontvangen van onze sponsors.
maar ook wij zelf mochten van ons eigen 2 prijzen in ontvangst nemen.

Afbeelding
Afbeelding

Na de loterij was het weer mogelijk om met de leden praten en de omgeving verkennen.
We hebben ook de tijd genomen om wat te kijken naar de merchandise die we nog wilden hebben en ook gekocht.

Afbeelding
Afbeelding

Daarna zijn we naar buiten gegaan.
En ik probeerde wat leden om te praten zodat ze toch mee gingen met de Eindhovense Lichtjesroute :worshippy:
Wat het me niet zo lukte.
Hier wat foto's van scooters, leden en de omgeving.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En helaas ook aan deze dag komt er weer een einde aan.
Want toen alle leden weg waren zijn wij nog even gebleven tot rond 7 uur.
Daarna zijn we voldaan en ervaring rijker op huis gegaan.
Wij willen graag iedereen bedanken die toch nog zijn komen opdagen naar deze leuke en gezellige jaarmeeting.
En aan Edwin, Roelf en Sandra ook bedankt dat we mee mochten helpen met de jaarmeeting.
9 x
Met vriendelijke groet.

Peter.

Dag record km: 312
Datum dag record: 27-6-2020

Afbeelding

Deze brommers heb ik gereden:
Puch DS 50.
Peugeot 103.
Beta Ykon.
Derbi Manhattan.
2x Piaggio Fly (een zwarte 4takt 2006 en een zilvere 2takt 2005).
Nu rij ik op mijn "Silverwing" Kymco Grand Dink 50.

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#26 » 22 sep 2019, 12:30

Ik heb ook nog even wat foto's bij elkaar gezet.
Voor de verandering heb ik de volgorde van deze dag van einde meeting naar begin meeting gezet.
Niet omdat het moet , maar omdat het kan .

3 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#27 » 22 sep 2019, 12:45

Verdomd mooie compilatie @Patrick.
Alleen die lillekert die de hele tijd een joekel van een camera onder de neuzen van de leden duwde, die staat er niet op. Gelukkig. :rlol:
Gr, Marco
1 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#28 » 22 sep 2019, 17:20

Mooi gedaan Patrick
En voor de rest van de club laat het duidelijk zien dat iedereen welkom is welk type scooter of cafe racer je hebt
Ook kun je gelijk diverse scooters bekijken en als je vraagt ok erop zitten
en ervaringen uitwisselen en natuurlijk de leuke goodies ontvangen heb al een mes met stn erop nu weer een flesopener
Kortom komt allen te samen op de meeting in 2020
Groet Martin
Ps als ik het nu niet genoeg heb gepromoot weet ik het niet meer :schater:
1 x

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#29 » 22 sep 2019, 19:24

Mooie samenstelling gemaakt Patrick.
1 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: Verslag jaarmeeting STN Heusden 2019

Bericht#30 » 22 sep 2019, 20:15

Mooi gedaan, Patrick.

gr, Henk
1 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2019”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron

Aanmelden  •  Registreer