250 km regen rit.

Gebruikersavatar
wimpie61
Voormalig STN Lid
Berichten: 260

Re: 250 km regen rit.

Bericht#11 » 15 dec 2019, 19:44

Dapper gereden met deze temperaturen :sct1:
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: 250 km regen rit.

Bericht#12 » 15 dec 2019, 20:34

allemaal bedankt voor de reactie s .
moet wel zeggen dat ondanks dat het eigenlijk best een tocht met loerend gevaar was en enorme concentratie (uren lang !)
heb ik toch erg genoten,
klaziena zei gister avond nog je hebt genoten hè? ik zie een brede glimlach op je gezicht.

en daar heb ik even over na gedacht ..
inderdaad ik heb Sins lange tijd weer met enorm veel plezier van de scooter hobby genoten.
misschien juist wel door de uitdaging die het weer me gaf.

die uitdaging vond ik vaak door de extreem lange tochten maar het weer kan net zo uitdagend zijn.
dus ik denk alweer aan de volgende uitdaging..
roelf
3 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: 250 km regen rit.

Bericht#13 » 15 dec 2019, 21:49

Petje af. Ik doe het je liever niet na al zou ik het bij wijze van superprestatie toch wel willen maar met mijn grondige afkeer van guur weer lijkt het mij schier onmogelijk om mij hieraan te begeven!
1 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: 250 km regen rit.

Bericht#14 » 16 dec 2019, 09:46

en het jaargetijde is ook inderdaad niet mij favoriet.
aangezien de schade die ik qau gezondheid in mijn leven heb opgelopen door dit weer niet echt meewerkt en daar sterk door beinvloed word.
maar toch gek om je zelf er aan bloot te stellen en dan nadien te moeten concluderen dat je erg genoten hebt van die dag.
wat mij trouwens enorm opviel was dat vele wegen zijn opgelapt dus voorzien van een nieuw wegdek echter dat de strepen compleet ontbreken en niet voor een paar honderd meter nee km s lang..
ook fietspaden waar ik over heen moest zijn veel minder goed voorzien van belijning en straat verlichting.
was een stuk waar ik weet dat een bankje staat en altijd een straat lantaarn brand daar stop ik vaak even omdat je daar goed uit de wind staat onder een soort half schuurtje.
ik stop zet de motor af. compleet donker he?
dacht oke de lamp van de lantaarn is stuk.. zaklamp aan gedaan nee hoor hele lantaarn weg.. mag je dus alleen zomers komen ??
roelf
1 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: 250 km regen rit.

Bericht#15 » 16 dec 2019, 15:39

Ik heb best een hekel aan regen op de scooter, maar als het je onderweg overkomt, vind ik het gek genoeg toch leuk om volle bak door de plassen te rijden.
Maar goed gedaan Roelf.
Groet,
jan.
1 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2019”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer