En we zitten niet stil.
Ik hoop dat iedereen die mee wil een onderkomen heeft gevonden voor die periode. Zelf ben ik druk bezig met het voorbereiden van de te rijden routes.
Uiteraard bij mooi en / of acceptabel weer zal ik aan iedereen een beetje tegemoet komen: de eerste dag wordt een langere rit, geschat zo'n 210 kilometer. Die gaat door bergachtig gebied. Uiteraard niet stijl omhoog en omlaag, we houden het beschaafd, maar wel heel mooi met veel natuur. Die dag zullen we laat thuis zijn maar voor het avondeten wordt gezorgd, in zoverre dat ik daarvoor een bepaalde lokatie probeer te regelen. Die dag zijn we waarschijnlijk (heel) laat thuis.
Dag twee is dan iets korter, ook omdat we de dag erop weer naar huis toe moeten rijden, en geschat een kilometer of 150 totaal, naar een heel speciale lokatie. De details ben ik momenteel mee bezig. Dit zal allemaal door platter en soms ook meer stedelijk gebied heen gaan, al heb ik misschien nog wel een kleine extra verrassing gepland

In ieder geval verwacht ik dat we deze dag veel vroeger weer "thuis" zullen zijn en we zijn dan ook helemaal "vrij" wat diner betreft. Ik zal nog wel even kijken of ik iets leuks of moois kan vinden.
De details van de tours, die geheel vrijwillig zijn zoals gezegd, ga rustig iets anders doen als je wilt maar laat het dan wel even weten vantevoren (want anders maken we ons zorgen) ga ik niet vrijgeven, laat je verrassen zou ik zeggen

En terwijl het zonnetje alweer duidelijk aan kracht aan het winnen is, ga ik verder met voorbereiden en ook voorrijden...