Toerrit door milieuzones van Den Haag mogelijk?

.

JANUARI 2025

FEBRUARI 2025

MAART 2025

APRIL 2025

MEI 2025

JUNI 2025

Juni 2025: Anouke's Meeting & Tourrit

JULI 2025

AUGUSTUS 2025

SEPTEMBER 2025

OKTOBER 2025

NOVEMBER 2025

DECEMBER 2025

Forumregels
Op alle onder vlag van STN georganiseerde Tours & Meetings zijn de viewforum.php?f=88 van toepassing.
Lutz

Toerrit door milieuzones van Den Haag mogelijk?

Bericht#1 » 27 jan 2025, 21:18

Vorig jaar deed ik een toerrit vanaf Waddinxveen voor motorscooters en bromscooters Dit jaar kreeg ik de vraag, om weer een toerrit te organiseren, alleen dan anders om rijden. Dan denk ik een rit te plannen van Rijswijk ZH naar Rijswijk NB.Hoeveel mensen hebben daar belangstelling en hoeveel mogen Den Haag niet in? Ik hoop weer een route te vinden die tot 60km/h beperkt is: dan kunnen wij gezamenlijk rijden.
1 x
You meet the nicest people on a …

Heinz

Re: Toerrit door milieuzones van Den Haag mogelijk?

Bericht#2 » 28 jan 2025, 21:01

Bromscooters vanaf 2011 kunnen Den Haag in, voor motorscooters maakt het niet uit.
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Sjaak

Bericht#3 » 29 jan 2025, 18:20

Lutz schreef:Vorig jaar deed ik een toerrit vanaf Waddinxveen voor motorscooters en bromscooters Dit jaar kreeg ik de vraag, om weer een toerrit te organiseren, alleen dan anders om rijden. Dan denk ik een rit te plannen van Rijswijk ZH naar Rijswijk NB.Hoeveel mensen hebben daar belangstelling en hoeveel mogen Den Haag niet in? Ik hoop weer een route te vinden die tot 60km/h beperkt is: dan kunnen wij gezamenlijk rijden.

De route zal wat langer zijn als 60km. Is wel een leuke rit, veel gereden bij beiden plaatsen. Vanuit Rijswijk ZH zou ik over Gouda,Haastrecht, Vlist Schoonhoven, Nieuwpoort ( met pontje)Noordeloos, Schellluinen en dan RijswijkNB rijden n is wel langer maar mooie route voor de scooter. Veel plezier
Je heb nog een Rijswijk in Gelderland. Misschien een x een rit met 3x Rijswijk. Of Katwijk-Katwijk. Vianen-Vianen. Hoorn-Hoorn en zo zijn er nog veel dubbelen plaatsnamen( waarom?) En als klapstuk, 4x Zevenhuizen.
0 x

Sjaak

Bericht#4 » 29 jan 2025, 18:25

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
0 x

Social Media

Terug naar “Geplande Tourritten, Meetings & Evenementen”