Verslagen motorscooter meeting en Veluwe Tour.

.

JANUARI 2025

FEBRUARI 2025

MAART 2025

APRIL 2025

MEI 2025

JUNI 2025

28-06-2025: Anouke's Motor-Meeting & Tourrit

JULI 2025

AUGUSTUS 2025

02-08-025: STN Bossche Bollen Meeting 2025

SEPTEMBER 2025

OKTOBER 2025

NOVEMBER 2025

DECEMBER 2025

Forumregels
Op alle onder vlag van STN georganiseerde Tours & Meetings zijn de viewforum.php?f=88 van toepassing.
Jan-H
STN Verkeersveiligheid

Verslagen motorscooter meeting en Veluwe Tour.

Bericht#1 » 29 jun 2025, 09:58

Zaterdag 28 juni hebben Jan-H, Sicco, Boukeent en Lutz de Veluwe Tour van Anouke uit Hoevelaken gereden.
Door vrij dichte bewolking kwam de temperatuur gelukkig niet uit boven 23 graden Celsius dus prima weer voor de rit van 100 km.
Bij aankomst thuis bij onze Tourleider en zijn vrouw Marije werden we verrast met koffie en een reuze punt kostelijke Kersentaart.
Ook Lutz kon na enige twijfels gezellig aanschuiven en we kregen de tijd om elkaar te leren kennen goed bij te praten.
Over de rit zal ik kort zijn, want die was magnifiek met mooie dorpen en mooie landschappen met bos en heidevelden.
Ik hoop dat Anouke in zijn bijdrage een opsomming kan geven van de vele plaatsen waar wij doorheen gereden hebben.
Mijn conclusie is dan ook:
Fijn dat we een STN lid hebben, die in zo’n mooie provincie Gelderland woont.

Met 360 km erbij was ik 17.00 uur thuis met 32 graden Celsius, want in Oude-Tonge scheen de hele zon.
Dus de verdiende Jägermeister en onder de douche.

Anouke Marije, dank voor de ontvangst en heerlijkheden en Sicco voor de koffie en appelgebak bij het afscheid. :thumbsup:
Groet,
Jan.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
6 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Sicco

Re: Verslagen motorscooter meeting en Veluwe Tour.

Bericht#2 » 11 jul 2025, 10:18

Een hele mooie rit door het Gelderse landschap. Heel fraai. En ook zeer gastvrij ontvangen met heerlijke eigengemaakte taart en lekkere broodjes. Dank voor de fijne middag :vhappy2: :scoot:
1 x

Lutz

Re: Verslagen motorscooter meeting en Veluwe Tour.

Bericht#3 » 13 jul 2025, 09:50

Wat ik nog wil toevoegen dat het niet uitmaakt wat voor motorscooter men rijdt. Er waren vanaf 125cc motorscooters bij en ze kunnen allemaal 80km/h rijden. :cool:
0 x
You meet the nicest people on a …

Social Media

Terug naar “Geplande Tourritten, Meetings & Evenementen”