Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting

Bericht#1 » 04 okt 2017, 15:29

Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting zondag 17 Juni 2018

Afbeelding

Na een jaartje er tussenuit te zijn geweest, en nu natuurlijk véél te vroeg aangekondigd (mwah, wat zijn 9 maanden ? :-D) gaat in 2018 de door mij georganiseerde Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting weer plaatsvinden ! In 2017 kwam het er door diverse gebeurtenissen en verplichtingen helaas niet van maar in 2018 mag deze bijna-traditie toch zeker niet nogmaals ontbreken :-) Dus we zetten het alvast op de agenda !

In 2018 wordt het een mix van de routes die ik eerder heb gedaan voor jullie en daarbij ook een geheel nieuw stuk. Maar hoe de route precies gaat worden, dat blijft nog een verrassing :-)

De eerste twee keer was het op een zaterdag en waren daar opmerkingen over maar zowel in 2016 als in 2018 is het op een ZONDAG, om bepaalde mensen tegemoet te komen en hen in de gelegenheid te stellen om gezellig mee te gaan :-)

Het STARTPUNTwordt echter wel anders dan de jaren ervoor, namelijk in GOUDA:

Afbeelding
Afbeelding

Verzamelen tussen 11:30 en 12:00 uur bij De Pannenkoe, Karnemelksloot 1, 2806 BA te Gouda (aan de Blekerssingel, de rondweg net om het oude centrum heen).

Afbeelding

Voor meer info zie : http://www.pannenkoe.nl/gouda (klik)

"Kom langs in het oudste Pannenkoekenrestaurant van Nederland! Pannenkoe Gouda is te vinden in een 150 jaar oud pand, wat ongekende authentieke gezelligheid met zich mee brengt"

Bij de STN bezoeken we heel wat pannenkoekenrestaurants maar persoonlijk vind ik deze hier toch wel het lekkerst ;-)

En ze hebben ook poffertjes :-P

En als je wilt, dan kun je de menukaart alvast hier bekijken : http://www.pannenkoe.nl/userfiles/panne ... f/menu.jpg (klik)

Vanaf 12:00 uur tot ongeveer 13:30 uur gaan we dan smikkelen en smullen van pannenkoeken of poffertjes (naar keuze) en dranken en de daarbij behorende toasten. De gemiddelde prijs per persoon ligt tussen de € 12,50 en € 15,00. De lunch is op eigen kosten uiteraard. Ook als je niet wilt lunchen, ben je van harte welkom om toch de tour mee te rijden dus geef je op !

Afbeelding

Trouwens, andersom ook: wil je niet met de tour mee maar wel gezellig samen lunchen, dat kan natuurlijk ook :-)

Voor het restaurant moet ik wel verplicht reserveren voor een groep dus wanneer je je aanmeldt, zeg dat er dan bij of je wel of niet mee-luncht. Inschrijving voor de lunch is dus VERPLICHT, anders loop je wellicht kans dat er geen plek voor je is bij de lunch (het restaurant is niet heel erg groot). Kom je op de bonnefooi, dat kan ook maar dat is dan op eigen risico.

Waarom heet het dan een Leidse Tour en Meeting als het in Gouda begint? Nou, ten eerste ben ik een geboren Glibber ;-) Maar na de lunch zal de tour ons richting Leidenvoeren alwaar we niet ver uit de buurt zullen eindigen (het EINDPUNTis dus NIET hetzelfde als het beginpunt) en waar we rond 17:30 uur hopen aan te komen.

Iedereen is uiteraard welkom, alle leden van STN en KTN, jong en oud, nieuw of oudgedienden en ook partners, gasten en introducées. Hoe meer hoe beter !

Woon je te ver weg om op de scooter te komen maar wil je er toch graag bij zijn : geen probleem ! Sowieso kun je mee-lunchen en wellicht ook meerijden bij iemand achterop als je dat wilt. Kom met de auto, bus of trein, mogelijk kunnen we het met z'n allen zo regelen dat je wordt opgehaald en weer afgeleverd (wel eigen helm meenemen). Geef dat dan aan, dan regelen we dat.

Ook de ronde gratis drank bij de laatste stop neem ik, zoals altijd, weer graag voor mijn rekening :-)

Het verslag en de foto's van 2014 kun je hier nazien : http://www.scootertourclubnederland.com ... =72&t=3545
En van 2015, hier : http://www.scootertourclubnederland.com ... erdenkings
En van 2016 dan uiteindelijk nog hier :-) : http://www.scootertourclubnederland.com ... en#p139332

Als die voorgaande gelegenheden enige indicatie zijn, wordt het weer hartstikke lekker en gezellig :-)

Wie komen allemaal en / of gaan mee op de tour :

1. @FTrotsenburg
2. @Victor-San
3. @Amendoim
4. @Area51 (geen lunch)
5. @Remco1979
6. @Micha
7. @RoiRaw
8. @henkhouet
9. @MonsterlijkKPS
10. @hanskleij
11. Keffer & @Eagleseye
12. Blafrat & @Angelstar
13. @mahysaer (OVB)
14. @Jan-H
15. @Area51
16. @Ruud_B (OVB)
17. @Dennis97
18. @Bjorn
19. @CrowX
20. @MartijnVDkwaak & Espe (alleen borrel)
21. @gerard
2 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting

Bericht#2 » 04 okt 2017, 16:53

Zet mij er maar bij. Tenzij er iets raars gebeurt in die tijd zal ik zorgen dat ik er bij ben. En ik lunch dan uiteraard mee.
1 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting

Bericht#3 » 04 okt 2017, 17:19

Present
1 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Remco1979
Berichten: 1000

Re: Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting

Bericht#4 » 04 okt 2017, 18:53

Ik ben erbij
1 x
Afbeelding
Vanaf 14-1-2018 bezitter Piaggio MP3 Sneeuwwitje 18304 km
27-5-2019 42028 km and counting
km record op 1 dag 476 km :thumbsup:
Vmax 150km/h+

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting

Bericht#5 » 04 okt 2017, 19:00

:rlol: Kwijl kwijl mag ik ook mee?
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting

Bericht#6 » 04 okt 2017, 19:18

Dank u heren, de lijst is bijgewerkt :-)

Tis pas over 9 maanden maar nu al lijkt het een zware bevalling te worden :-D
1 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting

Bericht#7 » 04 okt 2017, 19:25

:schater: :schater:
2 x

Gebruikersavatar
scooterbull
Voormalig STN Lid
Berichten: 211

Re: Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting

Bericht#8 » 04 okt 2017, 20:18

Lijkt me mischien wel iets voor me. Tegen die tyd eens kijken of t uitkomt. Kom dan wel op de motor,mischien dat ik dan bij iemand achterop die toer kan maken,zou leuk zijn.
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting

Bericht#9 » 04 okt 2017, 20:19

De hele tour ZOU ook geschikt moeten zijn voor motor(scooters). Ik heb een bepaalde nieuwe route in mijn hoofd die ik echter nog niet (geheel) heb voorgereden.

Zal ik je er dan OVB bijzetten ?
1 x

Gebruikersavatar
RoiRaw
Berichten: 238

Re: Leidse Pannenkoeken Tour & Meeting

Bericht#10 » 04 okt 2017, 20:44

Leuk! ik doe mee, inclusief de pannenkoek!
1 x
Afbeelding

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2018”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

Aanmelden  •  Registreer