STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 679

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Bericht#181 » 06 mar 2018, 20:59

Met de Caferacers?
0 x

Gebruikersavatar
thomas
STN Deutschland
Berichten: 1049

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Bericht#182 » 06 mar 2018, 21:03

You already know: Montvernier (France).
But it has similarities (narrow, steep, rocks) with a road at Letmathe.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Bericht#183 » 11 mar 2018, 15:32

Meatlove schreef:Ach, als je remmen slecht zijn, ben je wel als eerste beneden.


Afbeelding
2 x

Gebruikersavatar
MartijnVDkwaak
Berichten: 72

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Bericht#184 » 15 mar 2018, 13:27

Bij deze meldt ik mij aan voor de duitsland tour en ga lekker mee op avontuur!
kan ik wel gebruiken even lekker eruit!

ik ga wel op de dubbel kamer voor het hele weekend
1 x
het leven klinkt zo veel mooier als je ervan geniet

Gebruikersavatar
scooterkees
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 18

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Bericht#185 » 15 mar 2018, 16:23

Als het mogelijk is zou ik ook graag mee willen in het weekend van 1 t/m 4 juni.
Het is geen bezwaar dat ik op een kamer met meerdere personen moet slapen.
Afz. Scooterkees.
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Bericht#186 » 19 mar 2018, 08:26

scooterkees schreef:Als het mogelijk is zou ik ook graag mee willen in het weekend van 1 t/m 4 juni.
Het is geen bezwaar dat ik op een kamer met meerdere personen moet slapen.
Afz. Scooterkees.


In het hotel zelf hebben we momenteel nog 1 bed over, dan kom je samen op de kamer met @MartijnVDkwaak.

Ik zet je er dus bij en zonder tegenbericht sta je nu "vast" op de lijst :thumbsup:

Onderling ruilen is mogelijk maar dat zoeken jullie zelf maar uit :-D
0 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Bericht#187 » 29 mar 2018, 13:05

Ach ach en wee wee, wat je al niet doet nietwaar om je mede-clubgenoten blij te maken... ;-)

Om alles zo goed mogelijk voor te bereiden voor onze epische gezamelijke tocht en de puntjes zover op de i te zetten heeft ondergetekende zich maar opgeofferd voor het algemeen goed en is de beoogde lokatie gaan bezoeken en uitgebreid bekijken, net zoals het Opperhoofd van onze afdeling STN Deutschland, @thomas :-)

En het was de eerste week van maart dus het was een lijdensweg ;-)

Allereerst dan de lokatie zelf waar we een aantal nachten gaan verblijven: het Hotel und Restaurant Zum Kamin :

Afbeelding

Precies zoals jullie al eerder hadden gezien in de foto die we van het internet afgeript hadden: een mooi gebouw, goed onderhouden en heel centraal gelegen. In principe staan ons ook VIER parkeerplaatsen ter beschikking: 1 rechts, 1 achter en twee meer naar links (daarover later). Ruimte zat dus en allemaal dicht bij de kamers onder de ramen dus veilig!

Twee van de parkeerterreinen zijn ook afgesloten met hekwerken.

Afbeelding

Het hotel zelf is centraal gelegen in het dorp Lethmate, dat nu officieel een onderdeel is van Iserlohn. Aan de achterzijde ligt de rivier en aan de voorzijde de doorlopende weg alle kanten op. Alle kamers zijn echter voorzien van dubbel glas dus je hoort helemaal niets van voorbijkomend verkeer. Hier zie je ook de parkeerplaats in het midden. Hoezo in het midden ?

Afbeelding

Nou, wat ik dus niet wist van tevoren, is dat het hotel is verdeeld over 2 gebouwen: het hoofdgebouw met het restaurant eronder zoals in de eerste foto, waar ook het ontbijt geserveerd wordt, en het tweede gebouw dat je hier helemaal links op de foto ziet. De afstand tussen de twee is hooguit 250 meter. In het hoofdgebouw zijn 5 kamers, in het tweede gebouw 9. Bij beide gebouwen kun je voor de deur parkeren.

Afbeelding

Tussen de twee gebouwen ligt dan de BiErGaRtEn... zoals die er nu dan heel onheilspellend uitziet :-) Maar in de zomer zal deze dus ook geheel beschikbaar zijn voor ons.

Aan de zuidkant van het hotel ligt een soort wandelboulevard langs het riviertje de Lenne (waarover later meer) en precies aan de andere kant van de weg liggen supermarkten en diverse winkels, bovenop een heuvel. Het centrum van het dorp (rechts buiten beeld in de foto hieronder) is op nog geen 350 meter afstand en biedt diverse zaken zoals winkels, restaurantjes, bars en pinautomaten !

Afbeelding

LET OP: HET IS INDERDAAD NIET MOGELIJK OM TE BETALEN MET JE NEDERLANDSE PINPAS OF EEN CREDITCARD: JE KAMER EN JE VERSNAPERINGEN ZUL JE DUS CONTANT MOETEN VOLDOEN AAN HET HOTEL!


Men is ermee bezig om dat te veranderen maar dat zal waarschijnlijk nog niet zo zijn wanneer wij er zijn.

De uitbaters van het hotel zijn Grieken van oorsprong en heel aardige mensen. Degene die ons ontvangt en met iedereen contact zal houden is mevrouw Stavridou.

Het restaurant in het hoofdgebouw, waar we dus ook ontbijt zullen genieten, ziet er zo uit :

Afbeelding

's Middags en 's avonds dient het ook als Grieks restaurant maar je kunt er ook allerlei andere dingen te eten krijgen zoals Schnitzels of gewoon friet. En heel belangrijk: HET IS DAGELIJKS GEOPEND TOT 23:30 UUR! :-) Dus ook voor laatkomers op 1 juni of late snackers is er altijd iets te eten.

Wat vooral opvalt is dat echt alles BRANDSCHOON is.

Afbeelding

Het ontbijt is niet extreem uitgebreid maar wel goed en er is van alles ruim voldoende.

Even ter indicatie: ik had dus honger en nam een Griekse schotel waarvan mij werd verteld dat die goed beladen was. Dit is wat ik kreeg voor 9 euro :

Afbeelding

Straks meer informatie betreffende de kamers.
4 x

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Bericht#188 » 29 mar 2018, 13:37

Ziet er goed uit,wat is het toch erg he als je op verkenning uit moet ;)
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Bericht#189 » 29 mar 2018, 13:38

Goed, even over de kamers zelf dan :

- er is geen verschil in kwaliteit of grootte tussen de kamers in het eerste of tweede gebouw: qua indeling en uitrusting zijn ze exact hetzelfde; idem dito voor één- of tweepersoonskamers

- alle tweepersoonskamers hebben twee enkele bedden; er is geen kamer met een tweepersoonsbed

- de kamers zijn simpel qua uitvoering maar heel praktisch en BRANDSCHOON

- elke kamer heeft satelliet-TV (al kan ik me niet voorstellen waarom je TV zou willen kijken als je op vakantie bent, maar goed...)

- elke kamer heeft een eigen douche en toilet, behalve 2: die delen een badkamer met een andere MAAR die zijn gescheiden door een tussendeur die op slot kan: men kan dus niet zomaar bij elkaar binnenlopen en men heeft ook geen "last" van elkaar

- het is toegestaan om zelf meegebrachte etenswaren en drank te nuttigen op de kamer MAAR men moet wel de "troep" zelf opruimen en de kamer dagelijks netjes achterlaten; voor de meesten van ons klinkt dat vast als iets normaals , maar toch. Alles is brandschoon en dat houden zowel zij als wij graag zo.

- de verwarmingen zijn uitstekend en gloeiend heet (als het moet)

- de douche heeft voldoende druk en is lekker warm

- er is wel handzeep maar geen zeep voor de douche of shampoo : zelf meebrengen dus (handdoeken zijn er uiteraard wel)

- de kussens zijn iets hard en vierkant: als je weet dat je hier niet tegen kunt vanwege je nek of rug, moet je dus zelf iets regelen

- er zijn geen waterkokers op de kamer

- er is geen föhn op de kamer

- roken op de kamers is uitdrukkelijk verboden

- er zijn geen liften, alleen trappen, maar die zijn goed begaanbaar net zoals de gangen

- mensen met een medische indicatie krijgen voorrang met betrekking tot kamers met badkamer: voorbeelden hiervan zijn @martin66 en @HarryC. Vind jij ook dat je absoluut een kamer met eigen badkamer zou moeten hebben? Stuur me dan een PB met je reden (die info blijft uiteraard privé).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
3 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Bericht#190 » 29 mar 2018, 13:38

Patrick schreef:Ziet er goed uit,wat is het toch erg he als je op verkenning uit moet ;)


Verschrikkelijk, man... de horror, de horror...

Ben blij dat JIJ me tenminste begrijpt.

Afbeelding

Afzien, afzien...
3 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2018”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer