Tripel Z toer (Zalige Zomer Zeelandtoer)

.


OKTOBER 2023

01-10-2023: STN Tussen-Amsterdam-en-Utrecht Tour 2023

NOVEMBER 2023

DECEMBER 2023

JANUARI 2024

27-01-2024: STN Haaglanden Tour 2024

FEBRUARI 2024

MAART 2024

APRIL 2024

MEI 2024

11-05-2024: STN Molentjes Rit Voorne - Putten

24-26-05-2024: STN Driedaagse Vlaamse Ardennentour 2024

JUNI 2024

JULI 2024

AUGUSTUS 2024

SEPTEMBER 2024

OKTOBER 2024

NOVEMBER 2024

DECEMBER 2024



Forumregels
Op alle onder vlag van STN georganiseerde Tours & Meetings zijn de viewforum.php?f=88 van toepassing.
Gebruikersavatar
Davey
Berichten: 22

Re: Tripel Z toer (Zalige Zomer Zeelandtoer)

Bericht#21 » 31 mar 2021, 09:57

KoKiem schreef:Vandaag, 20 maart, en drie maanden voor de tripel Z tour, heb ik het eerste gedeelte weer eens gereden. Gewoon even zien en beleven of er nog veranderingen zijn. Tot op heden geen onoverkomelijke dilemma's die het noodzakelijk maken de rit om te zetten. Het eerste gedeelte zal ongeveer 1½ uur rijden zijn (60 km) dus dat komt prima uit met een middagpauze.
Onderweg heb ik alvast wat sfeerbeelden op de gevoelige plaat, oh nee, geheugenkaart gezet. Alvast een voorproefje.

Heb je zin om mee te rijden op 19 juni as., meld je dan gewoon aan. Het is gratis en voor niets en belooft een fijne dag te worden.

Wordt vervolgd.

Fijne kilometers,
Ko

Nice.

A.s. vrijdag gaat bij mij de CDI met afstandsbediening erin. :P

Ik kan dus wel mee, maar binnen de bebouwde kom moet ik dan wel op het fietspad. 35-40 KM/u is dan echt de max. :P
1 x
Vrrrrrroem! Hngggggg! :D :moto2: :sct1: :sct1:

Gebruikersavatar
KoKiem
Berichten: 235

Re: Tripel Z toer (Zalige Zomer Zeelandtoer)

Bericht#22 » 31 mar 2021, 20:40

Nou Davey, dat gaat helemaal goed komen. Gezellig. Je staat er bij. De fietspaden liggen netjes langs de weg die we rijden en je zal bemerken dat het helemaal vanzelf gaat.
Dankjewel voor de aanmelding en we zien je dan.

Zonnige voorjaarsgroet,
Ko
0 x
“Reizen is niet iets waar je goed in bent. Het is iets wat je dóet.”

50 cc in bezit: Kymco Gran Dink en Honda NSC 50R.
50 cc historie: Tomos Qaudro, Aprilia Amico, Benelli T50, Honda SS50, Berini M48, Zündapp CS50

www.brommerreizen.nl

Gebruikersavatar
Davey
Berichten: 22

Re: Tripel Z toer (Zalige Zomer Zeelandtoer)

Bericht#23 » 29 apr 2021, 18:35

Hii mensen,

Sorry voor de late reactie hoor. Ik ben veel bezig geweest met het opvoeren van de scooter, maar dit blijkt bij de Sym Jet 14 snor-editie onmogelijk te zijn! Ze zijn echt ùren bezig geweest om het voor elkaar te krijgen bij de garage, maar helaas. :nono2:

Maar gelukkig goed nieuws! Ik heb nog even door kunnen sparen, en heb in overleg met de garage afgesproken dat ik mijn scooter inruil voor een nieuwe!

Afbeelding

^Dit wordt hem. Wordt een geel kenteken en ik heb gevraagd of ze hem 53 willen laten lopen, nèt binnen de marge. :thumbsup: :worshippy:

Met de tijd laat ik hem misschien nog bij Fred in Rotterdam opvoeren tot 70-80. Ik kijk wel even. Het hoeft niet, maar het is wel leuk natuurlijk als hij wat sneller gaat soms! :thumbsup:
0 x
Vrrrrrroem! Hngggggg! :D :moto2: :sct1: :sct1:

Gebruikersavatar
KoKiem
Berichten: 235

Re: Tripel Z toer (Zalige Zomer Zeelandtoer)

Bericht#24 » 29 apr 2021, 20:48

Geweldige machine Davey. Ziet er goed uit en zal zeker heerlijk rijden.
Veel veilige kilometers.

Groeten, Ko
0 x
“Reizen is niet iets waar je goed in bent. Het is iets wat je dóet.”

50 cc in bezit: Kymco Gran Dink en Honda NSC 50R.
50 cc historie: Tomos Qaudro, Aprilia Amico, Benelli T50, Honda SS50, Berini M48, Zündapp CS50

www.brommerreizen.nl

Gebruikersavatar
Davey
Berichten: 22

Re: Tripel Z toer (Zalige Zomer Zeelandtoer)

Bericht#25 » 30 apr 2021, 21:15

KoKiem schreef:Geweldige machine Davey. Ziet er goed uit en zal zeker heerlijk rijden.
Veel veilige kilometers.

Groeten, Ko

Hi Ko, hij is binnen!!!!! :D :thumbsup:
2 x
Vrrrrrroem! Hngggggg! :D :moto2: :sct1: :sct1:

Gebruikersavatar
PerryAgility
Berichten: 28

Re: Tripel Z toer (Zalige Zomer Zeelandtoer)

Bericht#26 » 03 mei 2021, 17:04

Waar verzamelen ze ?
0 x

Gebruikersavatar
KoKiem
Berichten: 235

Re: Tripel Z toer (Zalige Zomer Zeelandtoer)

Bericht#27 » 23 mei 2021, 17:05

Beste leden,

Met nog een kleine maand te gaan, heb ik vandaag (23 mei) het tweede gedeelte van de Tripel Z toer gereden. Deze toertocht wordt op 19 juni 2021 verreden en start plus finish is in Vlissingen. De samenkomst is vanaf 10.00 uur bij Koko's op het stationsplein van Vlissingen naast de Westerscheldeferry.

Afbeelding

Het station van Vlissingen ligt buiten de stad en vanaf de A58 eenvoudig te bereiken. Op het stationsplein is voldoende gratis parkeergelegenheid, mocht je met auto en aanhanger zijn. Rond 10.45 uur starten we de route. Deze zal via binnenwegen, zeedijk, polders en de provinciehoofdstad naar Vrouwenpolder gaan. Het zal dan rond 12.30 uur zijn als we hier pauzeren en kunt u zelf bepalen wat u met de lunch wilt. Er is een frietkraam, restaurant en op de dijk een strandpaviljoen; voor ieder wat wils. Heeft u zelf een lunch meegenomen, geen probleem dit op één van de bankjes op te eten.
Voor de die-hard toerders onder ons rijden we na een half uur verder over de stormvloedkering en maken een rondje over het voormalige werkeiland Neeltje Jans. Wilt u echter langer pauzeren, dan sluit u weer aan als we van Neeltje Jans terugkomen. Dit zal dan rond 13.45 uur zijn.
We rijden verder via duin- en bosgebied en Domburg om buitendijks via Westkapelle weer het vlakke Walcherse poldergebied in te rijden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Rond 14.45 uur stoppen we bij een ijsboerderij / uitspanning. Uiteraard bent u vrij om hier een versnapering te kopen. Het laatste stuk (30 à 45 minuten) rijden we via Biggekerke en onderlangs de duinen naar Vlissingen. Het einde van de toer is bij een dijkpaviljoen met uitzicht op zee, havengebied en het station van Vlissingen. Hier eindigt de toertocht maar kunnen we nog wel even blijven om nog na te genieten van de tocht en wellicht van een drankje.
Zoals reeds is aangegeven is het eerste kopje koffie bij Koko's op mijn kosten. Alles wat u verder gebruikt voor eigen rekening.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wilt u nog deelnemen aan deze toerrit op het mooie Walcheren ? Geef u dan nog op. Tot ziens.

Ko Minderhoud
2 x
“Reizen is niet iets waar je goed in bent. Het is iets wat je dóet.”

50 cc in bezit: Kymco Gran Dink en Honda NSC 50R.
50 cc historie: Tomos Qaudro, Aprilia Amico, Benelli T50, Honda SS50, Berini M48, Zündapp CS50

www.brommerreizen.nl

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Tripel Z toer (Zalige Zomer Zeelandtoer)

Bericht#28 » 05 jun 2021, 10:31

De Tripel Z Toer komt rap dichterbij! Zelf vertrek ik uit Zoetermeer en wil de 19e in alle vroegte vertrekken om 10 uur in Vlissingen te kunnen arriveren.

Zijn er deelnemers die uit de regio die ook 's ochtends willen vertrekken en mee willen rijden?

Ook maar een B&B geboekt, Zoetermeer-Vlissingen-Zoetermeer op 1 dag is wel wat veel op een Agility. :slaap:
1 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Tripel Z toer (Zalige Zomer Zeelandtoer)

Bericht#29 » 11 jun 2021, 15:44

Zo, alvast de eerste helft tot Havenhoofd gereden om de route even te testen. Dat gaat prima. Ik verwacht zo'n 4 uur onderweg te zijn. Zin in!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
KoKiem
Berichten: 235

Re: Tripel Z toer (Zalige Zomer Zeelandtoer)

Bericht#30 » 14 jun 2021, 16:34

Geweldig. Ik zie jullie aanstaande zaterdag.
Zin in ontmoeting en aan de weersverwachting zal het niet liggen.

Tot zaterdag,
Ko
0 x
“Reizen is niet iets waar je goed in bent. Het is iets wat je dóet.”

50 cc in bezit: Kymco Gran Dink en Honda NSC 50R.
50 cc historie: Tomos Qaudro, Aprilia Amico, Benelli T50, Honda SS50, Berini M48, Zündapp CS50

www.brommerreizen.nl

Social Media

   

Terug naar “Geplande Tourritten, Meetings & Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer