Beste mensen,
Op verzoek van enkele leden wil ik onderzoeken of er animo is om ook in 2025 een Vlaamse ardennentoer te organiseren. Vorig jaar heb ik deze ook georganiseerd. Het zal wederom een driedaagse reis worden. Voor 45 kilometer brommers zal een heen- en terugreis toer worden gemaakt vanuit West-Brabant naar Onkelerzele. Motorscooters kunnen op de toerdag meerijden.
Vorig jaar heeft men een trekkershut met drie personen gedeeld en kozen anderen voor een B & B. Deze formule zal ook in 2025 worden aangehouden. De trekkershutten kunnen gedeeld worden (en door mij gereserveerd), alle andere accommodaties dienen zelf te worden geboekt.
Hoewel het heel gezellig is om in de horeca te verblijven, zal dit tijdens de reis tot een minimum beperkt worden. De laagdrempeligheid van de reis wordt hiermee vergroot, immers, niet iedereen beschikt over een dikke beurs en het moet financieel ook wel leuk blijven. Dit betekent dat de supermarkt dagelijks bezocht wordt. 's Avonds kunnen we het met z'n allen bij de trekkershutten ook gezellig maken, en dat is een stuk voordeliger dan op een terras.
Als tijdsindicatie zal de reis plaatshebben vanaf half mei tot half juni (uitgezonderd de Pinksterdagen). Bij voldoende interesse zal verder worden gegaan met de organisatie.
Heb je dus interesse in de bovenstaande reis, dan verneem ik dat graag voor 1 januari 2025.
Alvast fijne feestdagen gewenst.
Groeten, Ko Minderhoud (KoKiem)