Verslagen STN ZEE(HOL)LAND TOUR 27-06-2020

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: Verslagen STN ZEE(HOL)LAND TOUR 27-06-2020

Bericht#11 » 05 jul 2020, 19:01

IK had met Marco uit Reusel bij de twee Bourgondiërs in Hilvarenbeek om 12 uur afgesproken .
Na wat koffie en een lunch zijn we door gereden naar ons hotel in Willemsstad.
Henk was er al we belanden op het terras en besloten daar ook ons avond eten te nuttigen.
Na wat rond gewandeld te hebben en weer terug op het terras wat 0.0tjes gedronken naar bed.

Zaterdag waren we zo bij het verzamelpunt waar we een bonnetje kregen van Oldy voor een bakkie thee of koffie.
OLdy stopte op diverse plaatsen en vertelde zijn verhaal (TOP)
Er werd een stop gehouden voor een lunch en toen begon net even een beetje te regenen.
WE vervolgen ons weg na diverse stops komen we bij het eind punt aan..
Waar een deel weer richting Willemstad gaat en de rest huiswaard gaan.

Oldy bedankt voor de organisatie was echt top.
Ook de mensen die Gerard geholpen hebben met zijn scooter weer aan de gang te krijgen
Verder iedereen bedankt voor de gezelligheid en de komst.

Tot een volgende rit ;)

2 x

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Verslagen STN ZEE(HOL)LAND TOUR 27-06-2020

Bericht#12 » 05 jul 2020, 20:01

Ik kan geen video zien.... het is op beperkte modus ingeschakeld.
Patrick schreef:IK had met Marco uit Reusel bij de t1wee Bourgondiërs in Hilvarenbeek om 12 uur afgesproken .
Na wat koffie en een lunch zijn we door gereden naar ons hotel in Willemsstad.
Henk was er al we belanden op het terras en besloten daar ook ons avond eten te nuttigen.
Na wat rond gewandeld te hebben en weer terug op het terras wat 0.0tjes gedronken naar bed.

Zaterdag waren we zo bij het verzamelpunt waar we een bonnetje kregen van Oldy voor een bakkie thee of koffie.
OLdy stopte op diverse plaatsen en vertelde zijn verhaal (TOP)
Er werd een stop gehouden voor een lunch en toen begon net even een beetje te regenen.
WE vervolgen ons weg na diverse stops komen we bij het eind punt aan..
Waar een deel weer richting Willemstad gaat en de rest huiswaard gaan.

Oldy bedankt voor de organisatie was echt top.
Ook de mensen die Gerard geholpen hebben met zijn scooter weer aan de gang te krijgen
Verder iedereen bedankt voor de gezelligheid en de komst.

Tot een volgende rit ;)

1 x

Gebruikersavatar
Patrick
Voormalig STN Lid
Berichten: 414
Contacteer:

Re: Verslagen STN ZEE(HOL)LAND TOUR 27-06-2020

Bericht#13 » 05 jul 2020, 22:05

En nu?
0 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Verslagen STN ZEE(HOL)LAND TOUR 27-06-2020

Bericht#14 » 05 jul 2020, 22:30

Patrick schreef:En nu?

Toppie :thumbsup:
0 x

Gebruikersavatar
gerard
Berichten: 141

Re: Verslagen STN ZEE(HOL)LAND TOUR 27-06-2020

Bericht#15 » 05 jul 2020, 23:18

Jan bedankt voor de superrit die je georganiseerd hebt voor weer veel mensen , ondanks dat ik de meeste ergernis heb veroorzaakt doordat ik met mijn scooter 3 maal stil kwam te staan en ook 3 maal geholpen ben door Edwin , ook Harry en John hebben meegedragen om alles weer lopende te krijgen , ik heb al zou je het niet denken ontzettend genoten van een super mooie tour en de uitleg en de omgeving , de zilte lucht en super mooie plekjes om naar te kijken.
Ik heb heerlijk gegeten en echt wel genoten van de mensen om mij heen , en binnenkort ga ik een dagje Zoutelande doen en ga daar nog eens een sateetje met heerlijke patat eten.

Mannen van elk geloof of kleur of andere dingen , voor mij was het een mooie dag en ik heb genoten , en ik zou zeggen tot de volgende trip en Jan nogmaals bedankt
1 x

Arion43

Re: Verslagen STN ZEE(HOL)LAND TOUR 27-06-2020

Bericht#16 » 12 jul 2020, 16:07

Jongens, wat ziet het er mooi uit ! Ik baal nog steeds van m'n lege accu die dag .... Inmiddels loopt m'n Vespaatje weer, maar sodeju wat stond ik te balen zeg om 8u 's morgens. Afijn jullie mooie verslagen en foto's geven een prachtige indruk van hoe jullie het hebben gehad. En de volgende keer ben ik er wel bij (is en weder dienende uiteraard). De hartelijke groeten vanuit Oosterhout!
1 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2020”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer