Verslagen STN Jaarmeeting 2020

Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 225
Contacteer:

Verslagen STN Jaarmeeting 2020

Bericht#1 » 19 sep 2020, 22:43

Plaats hier je verslagen van de STN Jaarmeeting 2020 in Montfoort! :cheers:
1 x

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Verslagen STN Jaarmeeting 2020

Bericht#2 » 20 sep 2020, 13:28

Het was heel leuk dag geweest. Wij hadden echt een mooie weer gehad, lekker gegeten, leuke mensen ontmoeten... het was een top dag geweest :thumbsup:

@Bjorn was de eerste om daar bij De Stadhuis te arriveren. Wij hebben heel kort buiten gezeten om meer mensen te wachten daarna gingen wij naar binnen gebleven. De binnenzaal was helemaal voor ons gereserveerd. :thumbsup:

Leuk dat @Roel op tijd was :thumbsup:

Afbeelding

Wij hadden speciaal Montfoort knopenkoek met lekker gebak en chocola's, eerste drank van STN gekregen. :thumbsup:

Afbeelding

Afbeelding

Heel leuk om @vp50 vrouw en hun kleinkinderen te ontmoeten :bighug: Victor had echt :lol2: gehad!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry, ik had geen foto van mijn eten gemaakt... het was te lekker om te wachten :cheers:

Afbeelding

Wij gingen een stuk rijden... de eerste stop.

Afbeelding

Ik moest een foto van mooie motor van @Oldy maken!!! :schater:

Afbeelding

De tweede stop bij een boerderij. Lekker ijsje gehad!!! :thumbsup:
Wij hebben nog kaas en honing gekocht.

Afbeelding

De laatste punt van de tour.. bij de BROUWCAFE DE MOLEN.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dankjewel allemaal voor een prachtig dag!!! Ik en Victor hebben echt genoten!!! :thumbsup:

En dankjewel @Amendoim voor leuke tour en voor arrangementen voor de restaurants tijdens de corona-crises :thumbsup: en de team STN, Goed geregeld!!!

En dankewel @KoKiem voor de drank!!!

En tot volgende jaar!!!
1 x

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Re: Verslagen STN Jaarmeeting 2020

Bericht#3 » 20 sep 2020, 17:18

Was zeer zeker een leuke dag.
Bedankt iedereen voor de gezelligheid.

Onderweg naar Montfoort stuurde de navigatie mij door sommige bijna niet begaanbare paadjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was me toch nog gelukt om om 1215 uur aan te komen in Montfoort.
Aldaar een heerlijk montfoorts broodje gegeten.

Daarna begon nog een mooie tocht naar Zuid Holland met als eindbestemming Boskoop.

Daar een lekker speciaal bier gedronken en rond half acht samen met Peter en Angela weer richting huis gereden.
In Gorinchem ben ik van hun afgesplitst en kwam ik er helaas bij alem achter dat het pondje al gesloten was. Hierdoor 35 km om moeten rijden, zonder nog een tankstation tegen te komen en om kwart over elf weer thuis te komen op de laatste druppels benzine.

Afbeelding

Het was een hele geslaagde dag met maar 1 minpunt en dat was dat ik vandaag de hele dag nodig had om bij te komen.
3 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Verslagen STN Jaarmeeting 2020

Bericht#4 » 21 sep 2020, 18:53

Even een kort verslag van mij :write:
Zaterdag morgen alles nog even gecheckt bij m'n motor :sct1: Voordeel is dat ik nu niet neer zo vroeg weg hoef. Om 10:30 wil ik vertrekken, en dan kan ik onderweg nog even tanken bij een goedkoop tankstation bij Oudewater :thumbsup: Ik rij weg en moet op de laatste rotonde stoppen voor verkeer wat uit Brielle stadje komt en wanneer ik weer verder kan en dus gas geef slaat m'n motor af en wil slecht starten. Dus aan de kant. :help2: Krijg hem niet continue aan de praat dus dat wordt terug lopen. :taz: Heb deze storing eerder gehad en verdenk de accu hiervan. Na 5 min lopen :( probeer ik het nog een keer en hij slaat aan en blijft lopen. :yahoo: Nu zorgen dat als ik gas geef hij niet weer dood valt. Met iets verhoogd toerental een minuut gewacht en de motor reageert nu normaal op het gas geven, dus opnieuw de route aanvangen. Bij het eerste verkeerslicht loopt de motor onregelmatig maar ik kan hem draaiend houden. GROEN, gas er op en rijden, richting Rotterdam - Gouda over de snelweg. Bij Gouda ga ik van de snelweg af en bij het verkeerslicht is er niets aan de hand. Over N-weg naar Oudewater om te tanken en het is dan precies 12:00 wanneer ik daar arriveer. Nou ja, het is nog maar een kleine 7 km dus ben ik nog aardig op tijd. Om 12:10 rij ik langs het terras waar de rest van de club zit. Mooi net op tijd. We mogen gelijk naar binnen en worden volgens het protocol aan tafel een plaats toe gewezen. Fantastische ruimte en de bediening is ook goed. Moet toch wennen dat je nu niet met iedereen een praatje kan maken. Na wat gedronken te hebben een heerlijke lunch bestelt en laat mij deze goed smaken. :feestje: Na nog wat gedronken te hebben gaan we nog een tourtje doen in de omgeving. :thumbsup:
Afbeelding
Eerst gaan we naar een plek waar een foto wordt gemaakt met de club.
Afbeelding
Deze moest er ook op :lol:

Hierna gaan we rijden door de Lopikerwaard. Begin jaren 80 van de vorige eeuw heb ik hier regelmatig geweest en heb zelfs gezwommen in de Lek bij Lopik. Leuk om hier weer eens te zijn. Na wat omzwerving een lekker ijsje gegeten op een zuivel boerderij. Daarna via dijkjes en leuke plaatsjes en bruggetjes komen we bij het eindpunt Bodegraven.
Op dit punt drinken we nog een lekker drankje :slurp:
Afbeelding
Tevens wordt er nog lekkere snack op tafel gezet :yeah: Deze plaats doet me gelijk denken aan de aller eerste kennismaking van deze club. Toen lunchten we ook in een restaurantje bij een molen. Nu we heel vlak bij Alphen zijn bedenk eens om langs m'n tante te gaan. Na een berichtje en een telefoontje staat de afspraak. Helaas voor @KoKiem want anders had ik samen met hem naar Barendrecht gereden. Ik neem dus eerder afscheid. Het is weer heel gezellige dag geweest en heb ondanks de Carona perikelen toch wel kunnen genieten.
@Amendoim bedankt voor het organiseren en de consumpties deze dag. TOPPIE :thumbsup:
4 x
Groetjes Oldy :sct1:
Rijd Sym Symphony
Langste rit op één dag 319,5 km
van Alzey naar Krefeld via de Eifel (D) op 13 augustus 2018

Gebruikersavatar
Eagleseye
STN Forum Moderator
Berichten: 638
Contacteer:

Re: Verslagen STN Jaarmeeting 2020

Bericht#5 » 23 sep 2020, 16:29

Zo nu ga ik even rustig een verslagje maken van een gezellige jaarmeeting.

Om 6:30 schoten we wakker van een irritante geluid.
We kwamen er snel achter dat het onze wekker was.
Daarna zijn we maar uit onze bed gestapt om aan te kleden.
We hebben eerst onze 2 kleintjes uitgelaten om daarna rond 7:30 te gaan vertrekken.
O ja ik vergeet om nog te vertellen dat mijn vrouw @Angelstar aan haar rechter bovenarm is geopereerd.
Waardoor we op die dag met 1 scooter moesten rijden.
Wat ook een beetje effect had op zijn trekkracht.
En dat ik wat voorzichtiger ben gaan rijden.
Om 8:33 kwamen we bij de Shell aan de A2 in Bruchem (we zijn stiekem via een klein paadje het terrein op gereden).
Daar hebben we een pauze genomen en ontbeten.
Plus heb ik daar ook de banden weer op de juiste spanning gezet.
9:27 tijd om weer te vertrekken.
Tijdens onze rit stuurde onze navigatie ons naar een grindfietspad in Meerkerk.
Waar we maar een gedeelte er over heen hebben gereden.
Want het was niet zo fijn rijden vooral met 2 personen op 1 scooter.
Waardoor we zijn gaan omrijden via Vianen en Nieuwegein.
Achteraf zag ik dat de navigatie ons naar een voetveerpond wou gaan leiden in Ameide.
Halverwege op de provinciale weg Achthoven Oost zagen we in de verte ineens iets wits uit een zijstraat komen.
En we moesten gelijk aan Bjorn denken.
Maar omdat mijn scooter dorst had moest ik stoppen bij de eerste te beste tankstation die we tegen kwamen.
Dat was een onbemande Tinq.
Waardoor we de achtervolging moesten staken
Alleen deze pomp had geen E5 dus we gingen weer verder.
We reden Montfoort nog maar net binnen en ik zag een bemande Shell pomp staan met een E5.
Ik zette mijn scooter daar neer om haar dorst te lessen.
Rond 11:49 kwamen we aan bij het Stadscafé Het Oude Stadhuis in Montfoort.
Waar we al Edwin, Sandra, Victor en Bjorn zagen staan.
En dat we ook konden bevestigen dat het Bjorn was die we zagen rijden.
Nadat dat we gedag hebben gezegd en ons voorgesteld aan Ko zijn we op het terras gaan zitten te wachten tot we naar binnen mochten.
We vonden het best wel een mooie locatie.
Op dat moment kwam Jan voorbij gereden op zijn motor.
We dachten even dat hij was doorgereden.
Maar hij kwam toch nog terug.
Daarna zijn we naar binnen gegaan.
Tijdens het nestelen in de juiste aangegeven stoelen kwamen ook nog Peter, zijn vrouw met de kleinkinderen en Roel binnen gewandeld

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nadat we alles achter onze kiezen hadden zijn we om 14:21 begonnen met de kleine toertje.
Al heel gouw stonden we alweer stil bij een beeld van een stier (de Willeskopper Stier).
Daarna zijn we verder gereden naar de Lekdijk west om naar de Lek in het rivier te kijken ;)

Afbeelding

Afbeelding

Om 15:22 zijn we weer verder gereden naar een kaasboerderij waar we een keuze konden maken in wel 60 smaken bekertje met zelfgemaakte ijs.
En mijn vrouw heeft daar ook een stuk notenkaas gekocht.
Rond 16:40 zijn we weer op pad gegaan om bij het eindpunt te komen.
We kwamen tegen 17:30 aan bij de Brouwcafé de Molen in Bodegraven.
Daar hebben we tot 19:40 wat gedronken en hapjes gegeten.
Daarna zijn we naar huis gegaan met op de voet gevolgd door Roel.
Want hij had gevraagd aan ons of het mocht.
We hadden afgesproken dat hij ons zouden volgen tot aan Gorinchem.
Waar we afscheid hebben genomen en weer ieders zijn eigen pad ging volgen.
We dachten nog om naar de MacDonald's te gaan maar die waren door de corona vroeg dicht.
Dus reden we weer verder naar huis.
Tegen 23:40 kwamen we aan bij ons huis.
En we werden hartstikke blij ontvangen door onze 2 kleintjes.
Daarmee is mijn verhaaltje uit en kan ik deze nu eindelijk posten op de forum.
3 x
Met vriendelijke groet.

Peter.

Dag record km: 312
Datum dag record: 27-6-2020

Afbeelding

Deze brommers heb ik gereden:
Puch DS 50.
Peugeot 103.
Beta Ykon.
Derbi Manhattan.
2x Piaggio Fly (een zwarte 4takt 2006 en een zilvere 2takt 2005).
Nu rij ik op mijn "Silverwing" Kymco Grand Dink 50.

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslagen STN Jaarmeeting 2020

Bericht#6 » 23 sep 2020, 18:39

Mooi verslag van een gezellige jaarmeeting Peter. :bighug:
Hopelijk kan Angela weer snel zelf op haar Fly stappen en touren.
Met dank en groet,
Jan-H.
2 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
vp50
Berichten: 268

Re: Verslagen STN Jaarmeeting 2020

Bericht#7 » 24 sep 2020, 20:10

Hallo allemaal ,hier dan met wat vertraging mijn verhaaltje,Zaterdag morgen om kwart over tien een hoop herrie aan de deur de kids waren gearriveerd, dit gaat altijd gepaard met bellen rammen op de deuren want misschien heeft Opa zijn hulpmiddelen niet aanstaan ,na nog wat gedronken te hebben en natuurlijk de Corona instructies gegeven te hebben konden we op weg naar Montfoort. In de auto waren ze druk bezig met automerken opnoemen ,toen ik vertelde dat wij altijd van de letters van de nummerplaten vieze...... .
Verder kwam ik niet want na een ingreep van Oma moest ik mij weer op de weg oriënteren .

Na in Montfoort aangekomen te zijn was het makkelijk te vinden,we zagen al snel de scooters staan en Edwin stond al te zwaaien ,wat een mooie locatie je stapte zo de middeleeuwen in, prachtig gebouw ,heel gezellig gezelschap en goed eten en drinken .De kinderen hadden elkaar snel gevonden en de cadeautjes waren snel uitgepakt en er werd al snel getekend en gekleurd en gebouwd door de jongens met de Lego pakketten.

Na het eten spelen en praten ging het richting Haastrecht de zuivelboerderij even gewacht te hebben op de groep,konden we ons tegoed doen aan het heerlijke schepijs wat ze daar zelf maken ,de kinderen hadden inmiddels padden gevonden en daar moest natuurlijk Oma even mee verblijd worden ,ze bleven gelukkig op veilige afstand zodat er geen gewonden vielen ,Oma is namelijk geen liefhebster van padden.

Na dat het ijs op was en de padden weer vrijgelaten waren ,hebben we ook nog wat kaas geproeft en gekocht natuurlijk,was het tijd om naar Bodegraven te rijden ,voor ons bekend terrein omdat we er weleens komen met de boot.
Heerlijk even kletsen met elkaar en weer wat eten en drinken natuurlijk ,je kreeg er gewoon een familie gevoel van.

Hierna zijn we weer op huis aangegaan ,we hebben niet veel meer gehoord vanaf de achterbank alleen wat gekraak van snoeppapiertjes ,was ook tezien aan het interieur van de auto ,maar dat mag de pret niet drukken.
De kinderen thuis gebracht en snel de boot spullen in pakken en Zondag morgen naar de boot om van de laatste zomerse dagen te genieten, lekker even rust en terug kijken op een geweldig gezellige dag.

Edwin ,Sandra ,bedankt voor de organisatie ,ook namens de kids,alle andere aanwezigen bedankt het was TOP en natuurlijk Victor de groeten van Colin en Marley
Opa en Oma vp50 en de Kids
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
2 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2020”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer