S.T.N. Jaarmeeting 2021 - Zaterdag 4 September!

Gebruikersavatar
mcguyver
Berichten: 279

Re: S.T.N. Jaarmeeting 2021 - Zaterdag 4 September!

Bericht#11 » 22 aug 2021, 14:02

Ik kom op de scooter.
1 x

Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 225
Contacteer:

Re: S.T.N. Jaarmeeting 2021 - Zaterdag 4 September!

Bericht#12 » 28 aug 2021, 08:45

Intussen hebben we de route voor de Jaarmeeting twee keer voorgereden en ik moet zeggen: het is heel leuk en prachtig. Er zaten stukken bij die we ook zelf nog nooit gezien hadden (we komen tenslotte niet uit de regio) maar met kaart en kompas hebben we, al zeg ik het zelf, er echt iets heel moois en bijzonders van gemaakt.

De tour zelf is ongeveer 50 KM lang en gaat door diverse rivierlandschappen. De tour is ook geschikt voor motoren en motorscooters, en wellicht zelfs auto's, op een paar echt hele kleine stukjes na (en die kan men zelfs omrijden). Daar zijn dus weinig tot geen beperkingen.

Sowieso zijn er minimaal twee stops ingepland: de eerste na ongeveer een uur, een tweede ongeveer een half uur later en weer een half uur later kunnen we op het eindpunt zijn, wat zelf al heel mooi en bijzonder is.

Afbeelding

Met iedereen is rekening gehouden.

Wat we allemaal gaan zien, willen we nog even als verrassing houden :-) Maar wat er minimaal in zit,

Afbeelding

... is een stukje van dit :-) Altijd spannend en echt niet zo moeilijk als het lijkt.

Daarnaast natuurlijk veel natuur en dieren in het wild...

Afbeelding

... al mag je deze eendjes helaas niet voederen.

Afbeelding

Hoe dan ook, het wordt gegarandeerd beestachtig leuk :thumbsup:

Afbeelding
2 x

Gebruikersavatar
Eagleseye
STN Forum Moderator
Berichten: 638
Contacteer:

Re: S.T.N. Jaarmeeting 2021 - Zaterdag 4 September!

Bericht#13 » 30 aug 2021, 20:52

Wij nemen ook onze hondjes mee.
2 x
Met vriendelijke groet.

Peter.

Dag record km: 312
Datum dag record: 27-6-2020

Afbeelding

Deze brommers heb ik gereden:
Puch DS 50.
Peugeot 103.
Beta Ykon.
Derbi Manhattan.
2x Piaggio Fly (een zwarte 4takt 2006 en een zilvere 2takt 2005).
Nu rij ik op mijn "Silverwing" Kymco Grand Dink 50.

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: S.T.N. Jaarmeeting 2021 - Zaterdag 4 September!

Bericht#14 » 31 aug 2021, 08:24

Ik neem geen introducees mee en kom toch op de scooter. :sct1:
2 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 431

Re: S.T.N. Jaarmeeting 2021 - Zaterdag 4 September!

Bericht#15 » 01 sep 2021, 19:03

helaas kan ik niet. had op deze datum ook andere opties staan van andere scooter clubs maar helaas kan niets doorgang vinden. iedereen veel plezier en misschien in eindhoven.

Bouke
0 x
kymco xtown 300i, 2018
sym joymax z 300i, 2019
mash dirt track 650, 2019

Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 225
Contacteer:

Re: S.T.N. Jaarmeeting 2021 - Zaterdag 4 September!

Bericht#16 » 03 sep 2021, 14:01

Het wordt prachtig mooi weer morgen en we hebben dus geluk! We hebben wel eens Jaarmeetings gehad die geheel druilerig en half verregend verliepen, met name die van het vijfjarige Lustrum in 2017, maar ondanks de malaise in de maatschappij in het algemeen lijkt de Jaarmeeting 2021 prachtig te gaan verlopen!

Dan gaan we natuurlijk niet binnen zitten: we hebben nog gebeld met het Fort om alles te bevestigen en de puntjes op de 'i' te zetten en we zitten buiten op het terras links zoals jullie dat ook op de foto's zover hebben kunnen zien.

Maar tenzij je de "geit buiten gaat zetten" zal je van het interieur weinig zien, terwijl dat ook heel mooi is. Dus voor de niet-vochtigen onder ons en de thuisblijvers (wat gaan jullie jaloers zijn zeg, op wat je allemaal gaat missen ;-) ), toch nog even een impressie om te laten zien dat ook bij minder goed weer dit een lokatie is die echt de moeite waard is om te bezoeken :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze hebben zelfs rekening met mij gehouden.

Afbeelding

Afbeelding

Ja, aan de dames is ook gedacht.
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: S.T.N. Jaarmeeting 2021 - Zaterdag 4 September!

Bericht#17 » 03 sep 2021, 19:57

boukeent schreef:helaas kan ik niet. had op deze datum ook andere opties staan van andere scooter clubs maar helaas kan niets doorgang vinden.


Ik vraag me af waar jij het nut van inziet, en op welke manier dat positief bijdraagt aan de STN, om overal en elke keer te melden waar je NIET aan meedoet en hoeveel plezier je ervaart bij andere clubs, wat je absoluut gegund is langs de weg, maar in plaats van dat je zegt waar je bij de STN WEL aan meedoet en wat je hier aan leuke ervaringen opdoet. Of organiseer zelf eens wat, je hebt sowieso al 1 deelnemer (moi).

Wellicht is het alleen mijn perceptie maar ik zie helaas niet veel enthousiasme van jouw kant... altijd kanttekeningen, vergelijkingen en verwijzingen naar andere clubs en mededelingen waar je niet aan meedoet alhier.

Please correct me if I am wrong.
1 x

Gebruikersavatar
TEAM STN
STN Team
Berichten: 225
Contacteer:

Re: S.T.N. Jaarmeeting 2021 - Zaterdag 4 September!

Bericht#18 » 04 sep 2021, 08:09

Goedemorgen, op deze mooie dag, die van de STN Jaarmeeting 2021! :thumbsup:

Voor diegenen die komen en na de lunch behoorlijk willen uitbuiken, maar ook voor diegenen die vandaag niet komen maar toch eens een keer willen gaan kijken en wellicht wandelen aldaar, want dat kan (vrijdag tot en met zondag), nog een paar kleine impressies van de achterzijde van het fort. Dat is een natuurgebied en daar mag je ook wandelen als je niets consumeert op het terras. Er staan ook bankjes waar je kunt picknicken als je wilt.

Sowieso, wanneer je binnenkomt, hier kun je je tweewieler parkeren, net over de brug rechts waar op de foto die twee Tomosjes staan :-)

Afbeelding

Voor auto's is er een groot parkeerterrein aan de voorzijde, vóór de brug.

En loop je dan links voor het terras langs (ja je kan ook via de andere (rechter) kant, alleen ik ben linksom gelopen, vandaar) dan krijg je eerst dit idyllische uitzicht richting een molen.

Afbeelding

Heb je geluk, dan staat je auto met chauffeur al klaar ;-)

Afbeelding

Loop je dan links over de dijk heen, langs de bovenkant, dan kan je alles goed zien, zowel de natuur als de andere gebouwen op het terrein.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nice beaver.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Altijd wat spannends te ontdekken, voor kids van alle leeftijden.

Afbeelding

Afbeelding

En als je dan helemaal rond bent gelopen, kon je vanzelf weer bij de voorkant uit, nu dan op het "rechter" terras dat alleen gebruikt wordt voor grotere feesten en partijen. Op de foto kijk je nu richting de ingang en richting het bastion waar het museumpje in zit.

Allemaal heel veel plezier vandaag, rij voorzichting en voor diegenen die naar de Jaarmeeting komen: graag tot straks! :cheers:
1 x

Gebruikersavatar
boukeent
Berichten: 431

Re: S.T.N. Jaarmeeting 2021 - Zaterdag 4 September!

Bericht#19 » 04 sep 2021, 09:49

Amendoim schreef:
boukeent schreef:helaas kan ik niet. had op deze datum ook andere opties staan van andere scooter clubs maar helaas kan niets doorgang vinden.


Ik vraag me af waar jij het nut van inziet, en op welke manier dat positief bijdraagt aan de STN, om overal en elke keer te melden waar je NIET aan meedoet en hoeveel plezier je ervaart bij andere clubs, wat je absoluut gegund is langs de weg, maar in plaats van dat je zegt waar je bij de STN WEL aan meedoet en wat je hier aan leuke ervaringen opdoet. Of organiseer zelf eens wat, je hebt sowieso al 1 deelnemer (moi).

Wellicht is het alleen mijn perceptie maar ik zie helaas niet veel enthousiasme van jouw kant... altijd kanttekeningen, vergelijkingen en verwijzingen naar andere clubs en mededelingen waar je niet aan meedoet alhier.

Please correct me if I am wrong.


Edwin je hebt gelijk.
ok, ik zal me in het vervolg wat minder uiten. Ik heb wel een tourtocht in de planning staan op 7 mei 2022 door het noord hollandse polderlandschap vanuit mijn woonplaats De Rijp. Iedereen is mijn inziens welkom. Er zullen echter wel een aantal personen aanwezig zijn die de STN om hun redenen hebben verlaten.

Bouke
1 x
kymco xtown 300i, 2018
sym joymax z 300i, 2019
mash dirt track 650, 2019

Gebruikersavatar
mcguyver
Berichten: 279

Re: S.T.N. Jaarmeeting 2021 - Zaterdag 4 September!

Bericht#20 » 04 sep 2021, 19:52

Het was een TOPDAG, deze jaarmeeting!
Ik heb er erg van genoten. Dank aan de organisatie en iedereen die er vandaag was :bighug:
2 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2021”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer