zondag ochtend ritje

Ons Archief van alle tours en meetings van alle jaren vind je hier! Snuffel eens rond!
niksnut

zondag ochtend ritje

Bericht#1 » 21 okt 2019, 01:20

zondag 20 oktober ff een rondje wezen uitwaaien door de polders boven Amsterdam noord. meteen de Activion camera getest nu deze goed afgesteld staat op mijn helm. helaas wel een hoop wind geruis. moest ook nog ff wennen aan mijn nieuwe edit software. deed vroeger alles met Pinnacle, nu heb ik Shot Cut. een open source programma.

was een mooi toertje. begonnen in Schellingwoude en via de dijk richting marken. vandaar binnendoor terug door Zuiderwoude, Boek in Waterland en Zunderdorp.

5 x

FTrotsenburg
Contacteer:

Re: zondag ochtend ritje

Bericht#2 » 21 okt 2019, 08:35

Die route ken ik maar al te goed! Dat is een heel mooi stuk!

Maar ik wil je graag een tip geven, nu is het geen mooi weer dus rustig op de fietspaden. Maar in de lente en zomer moet je daar gewoon lekker op de weg rijden hoor. Op het fietspad kun je niet veilig inhalen want daar gaat het vaak schouder aan schouder met de fietsers. Ja op die weg mogen auto's misschien harder, maar de meeste zondagrijders doen dat toch niet met al die bochten. Ik heb vaak genoeg auto's ingehaald op de brommer op dat stuk.
0 x
"Not all those who wander are lost" - J.R.R. Tolkien

Afbeelding
Dagrecord G-Dink=369.1km
AGM CafeRacer lux. AUG 2016 0km - AUG 2017 6401km
Kymco G-Dink Juli 2017 200km - .... (Aug '19 23000km)

De AGM CafeRacer Luxury, Mijn Kymco G-DINK "Claire"
Reizen:
2017: Je ne parle pas Francais! Een reis naar Parijs 2018: Niet de Eiffeltoren, maar de Eiffeltour 2019: Franks Zomertour

niksnut

Re: zondag ochtend ritje

Bericht#3 » 21 okt 2019, 09:52

normaal rij daar ook op de weg en niet t fietspad op de dijk, maar je heb dan wel mooi uitzicht over de Gouwzee.
daar vaar ik meestal
voordeel van een brommert. je kan overal komen. ;)
2 x

Social Media

Terug naar “Verslagen van Tourritten, Meetings & Evenementen”