November toerritje op de Kymco 125

Ons Archief van alle tours en meetings van alle jaren vind je hier! Snuffel eens rond!
Anouke

November toerritje op de Kymco 125

Bericht#1 » 24 nov 2024, 17:27

Dan lees je op internet: zondag 24 november wordt het 17 graden. En werkelijk het klopte. Ideaal om de Kymco X-Town 125 uit laten. Heb hem opgehaald in Best zo'n twee weken geleden, maar er verder nog niet op getoerd. Het is voor mij zo'n 17 jaar geleden dat ik een motor reed. Was weer even wennen. Vooral de bochten, maar dat ging na een tijdje weer als vanouds. De rit ging voor een gedeelte over de Veluwe. Ik probeer zoveel mogelijk snelwegen te mijden. Met mijn wintermotorjack aan was het heerlijk. Veel mensen die aan het wandelen waren en zelfs een paar die in T-shirt en short aan het joggen waren.
Echt een rit om te genieten. Maar de Kymco Agi vergeet ik niet, ook daarop heb ik het naar me zin. Wat dat aangaat kijk ik al een paar maanden vooruit en de ritten die ik ga maken. Maar de verrassing van vandaag heb ik alvast te pakken.
1 x
Heb nooit genoeg brommers/scooters :scoot:

Jan-H
STN Verkeersveiligheid

Re: November toerritje op de Kymco 125

Bericht#2 » 24 nov 2024, 21:15

Hoi Anouke,
Mijn Medley 125 staat in de winterstand bij mijn vriend Oldy, dus ben ik jaloers op je mooie rit met de X-town.
Maar ik zie je graag in juni in Hoevelaken.
Groeten,
Jan.
0 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Social Media

Terug naar “Verslagen van Tourritten, Meetings & Evenementen”