Noord Hollandse Vestingstedentour 6Mei

Gebruikersavatar
MonsterlijkKPS
Voormalig STN Lid
Berichten: 1760

Re: Noord Hollandse Vestingstedentour 6Mei

Bericht#31 » 07 mei 2018, 14:30

Meatlove schreef:Ik snap het wel. Die walm die achter Frank hing wordt niet alleen door ons ingeademd, maar ook door onze brommers. Gratis brandstof dus. Alleen op die oliewalm kun je al vooruitkomen. :rlol:

Een nieuwe traditie is dus hierbijgeboren :lol: ! Bij alle volgende toertochten rijden alle tweetakers vóóraan!! :rlol:
1 x
Afbeelding Afbeelding
01-01-2016 KMS: 11535 | KMS eind 2016: 22002 | KMS eind 2017: 34373
Gebroken koppelingsveer 22002 - 22735
16-01-2018: 34524
Eindstation 16-4-16


Eigen Linkjes:
Wintervoorbereiding - Carburateur blues - Led & disco Strips

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Noord Hollandse Vestingstedentour 6Mei

Bericht#32 » 07 mei 2018, 14:38

MonsterlijkKPS schreef:
Meatlove schreef:Ik snap het wel. Die walm die achter Frank hing wordt niet alleen door ons ingeademd, maar ook door onze brommers. Gratis brandstof dus. Alleen op die oliewalm kun je al vooruitkomen. :rlol:

Een nieuwe traditie is dus hierbijgeboren :lol: ! Bij alle volgende toertochten rijden alle tweetakers vóóraan!! :rlol:


Precies, de zuinigheidsrecords zullen dan snel verbroken gaan worden. Evenals de rekeningen voor de longartsen.
2 x

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: Noord Hollandse Vestingstedentour 6Mei

Bericht#33 » 07 mei 2018, 16:34

Scooter Forens Frans schreef:
FTrotsenburg schreef:Ik donderdag ook het laagst verbruik maar ik denk gisteren nog beter. 1 op 36.

Iig zuiniger met benzine en olie als mijn caferacer.


Hé Frank,

De caferacer is een viertact...

En het olieverbruik hiervan zou hoger uitpakken dan de tweetact van jou waar ik achter gereden heb gisteren, bijzonder!

Best wel zorgelijk voor de volgende eigenaar, heb je hem dit verborgen gebrek wel gemeld?

:lol2:

Die van mij verbruikt ook wel best olie(maar dat is uitgekiend door de Chinezen)formule 1 systeem zullen we maar zeggen, levert dus X-tra vermogen hierdoor ! ! ! :rlol:
Nu we toch bezig zijn ik had het gisteren op de chat nog over een "leuke" ervaring op weg naar huis......... :roll: komt ie dan;
Ik heb wel verteld dat ik al 3x staande ben gehouden omdat ik met een "motor" op de (brom)fietspad reed, nou dat kan dus ook de andere kant op werken.........
Picture this; Gradje rijd na afscheid genomen te hebben van @gerard lift @Rolinda en @Scooter Forens Frans zéér enthousiast richting Braboland, knalt vol op een 80 km weg Amersfoort-noord binnen, en op een vluchthaven Staat een auto geparkeerd, wel tegen de rijrichting in, maar het :idea: brande nog niet, ik kom dichterbij en zie allerhande apparatuur achter de raam, op dat moment had ik een gegarandeerde WOKsnelheid op m'n teller staan van 67 Km/h, †‰&№★★ denk ik bij m'n eigen, dit gaat 'm worden ! ! ! :aaah: geen mogelijkheid meer om af te slaan..... :what2: dus voorbereid op het ergste rijd ik de politiefuik binnen........ De agent van dienst staat naar me te zwaaien...... Maar wel met een ronddraaiende beweging met zijn arm :bsmile: dus ikke weer vol het gas d'r op ! ! ! En wég...... Ik kijk in m'n spiegel en ik zie hem me nakijken......., Ik vraag me af hoe die gasten zich gevoeld hebben toen ze dat kleine nrplaatje zagen..... :schater:
Toch voor de zekerheid maar een paar keer "links" "rechts " gedaan, en daarna door richting huis........

Dus deze keer pakte het goed uit voor mij........ :angel: op m'n schouders zeker ! !
Nadat de andrenaline weer wat was gezakt, even, zoniet enthousiaster doorgereden naar huis
9 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Noord Hollandse Vestingstedentour 6Mei

Bericht#34 » 07 mei 2018, 18:44

Boefje. ;)
0 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Noord Hollandse Vestingstedentour 6Mei

Bericht#35 » 07 mei 2018, 20:10

Vanmiddag vanuit het werk even getankt. En zie hier het bewijs voor mijn theorie:

Afbeelding

Nog nooit liep het Wief zo zuinig. Let op: Op de heenweg reed ik lange stukken volgas langs de N-wegen. Ook het woon-werk verkeer gaat niet op de toursnelheid van afgelopen zondag.
Ik kan nu veel beter begrijpen waar het verbruik van @bertocello vandaan komt. Lekker toeren met een gang van 40-45. Mij gaat dat te langzaam, maar ook het Witte Wief is ertoe in staat. :thumbsup:

1:49 vind ik zelf al helemaal prima! :cheers:
0 x

Gebruikersavatar
roadkill
Berichten: 2694

Re: Noord Hollandse Vestingstedentour 6Mei

Bericht#36 » 07 mei 2018, 22:50

Hmmm als ik zie wat de toursnelheid was begrijp ik ineens Gradjes kapsel ....... ;-)

Ik heb zeker een schitterende tour gemist, balen maar moest ff prioriteiten stellen, binnenkort kijken voor een toertje waar ik wel aan mee kan doen :-)
0 x
Lucifer en Plan B

Ik heb geen facebook, ik heb een leven!

Life without Michiel is like a broken pencil, pointless...

Het mooiste schilderij dat ik ooit zag bleek achteraf een spiegel te wezen

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Noord Hollandse Vestingstedentour 6Mei

Bericht#37 » 08 mei 2018, 23:19

Nog even wat nazorg:
Aangezien @FTrotsenburg een nieuw bord ontdekt had. Ik ken er twee in de omgeving. Zelfs nog elk een andere kant op wijzend ook.

Afbeelding

Afbeelding
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2018”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer