Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#41 » 06 jun 2018, 12:10

Na dit uitgebreide verslag van Patrick, samen met de al eerder geplaatste verhalen en foto's, kan ik nauwelijks nog iets toevoegen. Ik beperk mij dus tot een korte opsomming:
Rond 13.30 uur kwam Jan (Oldy) met zijn scooter op een aanhanger bij ons aangereden. Nu konden onze vrouwen gelijk even kennismaken met elkaar en hebben wij direct beide scooters prima vastgezet. Uitgezwaaid door onze dames en-route naar Zum Kamin.
Best druk op de A12 maar gelukkig konden we in Duitsland goed doorrijden.
Na aankomst waren meeste deelnemers waren al gezellig op het terras aan een biertje en na gedag gezegd te hebben eerst onze bagage naar onze kamers gebracht. Daarna begon onze Deutschland Erlebnis.
Over de beide tour dagen is alles wel gezegd en zijn met een paar opnamen mijnerzijds voldoende onderbouwd. De terugreis was zeer voorspoedig en kon ik Jan exact om 12.30 uur bij zijn afspraak in Vlaardingen afzetten. Na aankomst van Jan en zijn gezin konden we mijn scooter van de kar halen en de aanhanger aan de auto van Jan koppelen, afscheid nemen van mijn reiskameraad en zijn charmante dames. En zo heb ik weer een fantastisch Tour met de STN vrienden mogen beleven. Veel dank aan de beide Tourleiders, waarmee eens temeer de samenwerking in internationaal verband tussen Edwin en Thomas is bevestigd. :thumbsup:
Met dank en groet,
Jan-H.

Afbeelding
Meer plaatjes volgen z.s.m.
6 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#42 » 06 jun 2018, 18:59

Grenzen

Soms heb je wel eens van die dagen dat je gewoon je eigen grenzen wilt verleggen.
Waarom ?
Weet ik veel en wil ik het eigenlijk wel weten?
Zo had ik een tijdje geleden er mee ingestemd om met een bromscooter naar Duitsland te gaan.
Wat zeg je een brommer ?
Yep een brommert.
Je bent gek zeiden sommige en ja dat ik gek ben ja dat klopt wel maar niet zoals zij dat bedoelden.
Ondanks mijn fysieke kwalen wil ik niet dat ik tegen gehouden wordt en ook ik wil er tussen uit als ik de kans krijg.
Het was een mooie ervaring en vele andere ook gesproken die ook waren gegaan .
Was het makkelijk ja en nee , het was wel ontspannend en inspannend tegelijk.
Veel gelachen en gezien.
En damn wat zijn die duitsers toch eigenlijk best wel aardig en sociaal.
Er waren mooie wegen en minder mooie wegen, hier en daar aardig de kuilen gevoeld en vele stoplichten gezien maar eenmaal buiten de steden en buiten de bebouwing waren er mooie plekken om er door heen te rijden.
Uiteindelijk ook weer naar huis gegaan en met een ervaring rijker.
Toch ben ik zowel Edwin en Jur erg dankbaar voor deze kans en ook Sandra bedankt dat je mijn tas mee sleurde in de auto en je net zo warm persoon bent als Edwin en Jur.
3 x

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#43 » 06 jun 2018, 19:58

Micha
Je was prima gezelschap en knap dat je je redde
Groet Martin
0 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#44 » 06 jun 2018, 20:24

Dank je Martin :thumbsup: :bighug:
0 x

Gebruikersavatar
hanskleij
Voormalig STN Lid
Berichten: 550

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#45 » 06 jun 2018, 23:22

Wat een geweldige verslagen heb weer genoten hiervan dank voor het delen.
Groet Hans
1 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#46 » 07 jun 2018, 11:37

[quote="Jan-H"]Na dit uitgebreide verslag van Patrick, samen met de al eerder geplaatste verhalen en foto's, kan ik nauwelijks nog iets toevoegen. Ik beperk mij dus tot een korte opsomming:
Rond 13.30 uur kwam Jan (Oldy) met zijn scooter op een aanhanger bij ons aangereden. Nu konden onze vrouwen gelijk even kennismaken met elkaar en hebben wij direct beide scooters prima vastgezet. Uitgezwaaid door onze dames en-route naar Zum Kamin.
Best druk op de A12 maar gelukkig konden we in Duitsland goed doorrijden.
Na aankomst waren meeste deelnemers waren al gezellig op het terras aan een biertje en na gedag gezegd te hebben eerst onze bagage naar onze kamers gebracht. Daarna begon onze Deutschland Erlebnis.
Over de beide tour dagen is alles wel gezegd en zijn met een paar opnamen mijnerzijds voldoende onderbouwd. De terugreis was zeer voorspoedig en kon ik Jan exact om 13.30 uur bij zijn afspraak in Vlaardingen afzetten. Na aankomst van Jan en zijn gezin konden we mijn scooter van de kar halen en de aanhanger aan de auto van Jan koppelen, afscheid nemen van mijn reiskameraad en zijn charmante dames. En zo heb ik weer een fantastisch Tour met de STN vrienden mogen beleven. Veel dank aan de beide Tourleiders en mede organisatoren, waarmee eens temeer de samenwerking in internationaal verband tussen Edwin en Thomas is bevestigd. :thumbsup:
Met dank en groet,
Jan-H.

Afbeelding
De aanhanger laden voor de heenreis op vrijdag 1 juni.


Afbeelding
Na iedereen gedag gezegd te hebben alles klaar voor de terugreis op maandag 4 juni.
1 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#47 » 07 jun 2018, 11:59

Onderstaande foto's zijn bedoeld als herinnering voor de deelnemers van de geslaagde
Deutschland Erlebnis Tour 2018. :cheers:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Tot slot: Micha met zijn nieuwe liefde?
5 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#48 » 07 jun 2018, 20:43

Micha ouwe casanova
2 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#49 » 07 jun 2018, 20:55

lol :rlol: :schater: :lol2:
0 x

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#50 » 07 jun 2018, 22:20

Sofia is een hele leuke gastvrouw we hebben uren gekletst
2 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2018”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer