Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis 1 t/m 4 Juni 2018

Bericht#1 » 04 jun 2018, 13:54

dag 1.
zo vrijdag morgen om 6.00 uur de wekker gezet..
tuurlijk veel eerder wakker gegeten scooter buiten voor het huis..tuindeur he tja dan past het niet met zijtassen.
die er op geknoopt en relaxt naar de stad oftewel groningen gegaan

Afbeelding

Afbeelding
jaja ik weet het duim ..
zo dus vertrokken.
om goed 7.15 uur was ik bij martin..die natuurlijk ook al klaar stond.
even overlegd welke route we pakken naar jan hans zijn resedentie :thumbsup: .
en de route van de afgelopen keer beviel ons goed. dus martin een stuk door de stad en toen ik weer voorop. even na half negen waren we bij jan hans. die ook al bepakt en bezakt op ons stond te wachten helaas door de bepakking konden we de naar later bleek erg mooie nieuwe yss achterveer niet goed zien maar dat hebben we in iserlohn ingehaald een echte aanrader deze veren. :thumbsup:
het was overigens niet eens echt helder op dat momend
Afbeelding
de machine s bij jan hans voor de deur
Afbeelding
hier de eerste stop ergens in duitsland ik meende coesfeld..
Afbeelding
ik had een mooie route uitgestippeld en deze klopte feiloos echter het laatste stukje is niet overgedragen van de pc naar de garmin hoe ik dit voor elkaar heb gekregen geen idee maar ik moest nog 16 km martin volgens de tom tom 13 en jan hans 11 nou das de winaar :cheers:
die voorop en al snel kwam zum kamien in beeld scooters geparkeerd zooi er af.. zitten we in het andere gebouw.. shit .
nou maar lopen met die zooi boven aan gekomen leuke kamers redelijk gegeten en even zitten moe op bed blij dat het tot zover gelukt is..


dag 2

tja.. eh nou weet je ik schrijf het maar gewoon op.
de dag begon prima goed ontbijtje en lekker op pad echter eenmaal rijdend kwam ik er als een van de laatste al vlot achter dat dit wel een hele grote groep was..
en toen de eerste heuvels kwamen werd het voor de cafe-racer bestuurders toch even zweten dan komt ipv onze automaatje s toch de techniek van het rijden om de hoek kijken en al zou je het niet zeggen die dingen kunnen echt wel presteren echter moet je ze op toeren houden in de juiste overbrenging zetten en niet weer aankomen.. dit advies gegeven maar doen is leren en het leerproces neemt ook tijd en dus kms op het einde van de dag zag ik ze weer voorzichtig beginnen te glimlachen ook heuvel op .. nog een paar keer doen dame en heren en jullie vliegen ons voor bij :thumbsup:
maar de heuvels waren pittig ik had gewoon een prachtig presterende machine dus wat dat betreft geen enkele zorg.
echter het rijden in zo een grote groep met serieuze wegen veel heel veel stoplichten maakte bij velen irritatie s los.
martin en ik moesten twee keer voor het zelfde stoplicht wachten ..en toen was de groep weg wij heel nuchter nou gewoon rechtdoor..ja dat werkt tot een T splitsing :bang!: martin had het helemaal gehad en wilde naar huis ..ja die in groningen!!

maar ik zei even wachten , rustig blijven broodje eten ,slok drinken ga ik dan jan hans bellen die heeft de telefoon aan de helm gekoppeld zo hebben we het gedaan adres gekregen en naar de groep gereden !
leuke dames onder de koffie gezien en later weer door gereden naar een uitkijkpunt buiten het stedelijk gebied..gelukkig!
en ik was aangekomen bij het uitkijkpunt en spielbank.. (waar we de eerste jaren maar niet meer binnen moeten gaan) ik ben er namelijk op toilet geweest na 6 keer doorspoelen maar gevlucht.en toen kwam bjorn na mij ..
die zag ik paars aan gelopen weer naar buiten komen ..sorry bjorn had nog gezegd neem die laatste maar niet.. :rlol: :rlol:

weer bij de scooters werd er rondgevraagd hoe laat we nu gingen eten .
ik was van 19.00 uur uit gegaan dat zou ik net redden wat honger betreft toen bleek dit een uur later te zijn .
en een aantal werd dit gewoon te laat om diverse redenen.
dus met 8 man naar iserlohn gereden waar we heerlijk hebben gegeten en daarna een prachtige avond wandeling langs de rivier hebben gemaakt ook nog zitten wat na kletsen op de kamer.
bleek dat de frustratie er even uit moest worden gepraat.
ik zeg heel eerlijk ik vond het regelmatig ronduit link met deze in mijn ogen te grote groep rijders .
heb bijna tot 3 keer toe een achterliggende auto in mijn nek gehad omdat er plotseling werd gestopt en ja als de voorste stopt waar het kan is het mogelijk dat 20 scooters en dus 40 meter verder naar achteren dit eigenlijk net een verkeerd punt is

zeg maar leerproces voor de volgende keer.
ik heb voor mijzelf besloten dat ik dit zeer onprettig vond en besloten om de rit van zondag niet mee te gaan.
al pratende was martin de eerste die zei maar ik ga morgen relaxt naar huis wat jullie doen moeten jullie geheel zelf weten .
nou ik vond die gedachte ook niet gek en jan hans zei dan gaan ik ook met jullie mee naar het noorden die rit zie ik ook niet zo zitten .
zo besloten we democratie s om op zondag naar huis te gaan.



dag 3
zondag morgen lekker ontbijtje en de spullen op de scooters geknoopt.
afgerekend afscheid genomen en op pad, heerlijke route gereden tot epe Duitsland samen op gereden daar aangekomen bij een kerk gestopt .
en wilden martin en ik graag toch doorsteken en via de Nederlandse kant omhoog rijden wat voor jan hans een grote omweg zou betekenen. en dus zei hij dan vanaf hier volg ik mijn eigen navigatie geeft die aan dat ik moet afzwaaien doe ik dat.

Afbeelding

Afbeelding
foto vlak daarvoor onderweg even wat eten uit de koffers.
toen hij afzwaaide hebben wij met zijn tweeën lekker door gereden tot we een flink eind in nederland waren en bij marienberg wat hebben gegeten zoals gezegd al jaren onze vakantie regio maar we zijn er afgelopen jaar niet geweest en er blijkt een hoop op fietspad gebied veranderd... nou ja na een ommetje van nu blijkt 16 km! toch op de plek gekomen waar ik langs wou.

heerlijk rijdend bij midwolde afscheid genomen en een kwartiertje later was ik thuis. moe maar met een prachtige rit achter de kiezen.
jan hans en martin bedankt!

de rest natuurlijk ook voor de gezelligheid!

even op persoonlijke noot :
ik ga niet weer met zulke grote groepen mee zal wel aan mij liggen... ga er verder ook niet over uitweiden waarom niet.
maar mijn gevoel is hierbij niet goed zeg maar !
groet
roelf
2 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#2 » 04 jun 2018, 20:36

Jaja, het is alweer maandag. En de rijders van deze meerdaagse buitenlandtour komen weer thuis. In dit topic komen alle verslagen te staan!
0 x

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#3 » 04 jun 2018, 20:39

Hoho wij zitten hier nog
5 x

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#4 » 04 jun 2018, 20:40

gerard lift schreef:Hoho wij zitten hier nog


oke oke vooruit, verschil moet er zijn ;)
0 x

Gebruikersavatar
ROADHOGG
Voormalig STN Lid
Berichten: 1070

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#5 » 04 jun 2018, 20:53

gerard lift schreef:Hoho wij zitten hier nog

MAZZELAARS........ ;)
1 x
"I apologize in case I did not offend you"

DAGRECORD : 465 Km.

https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=97&t=9947

Gebruikersavatar
gerard
Berichten: 141

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#6 » 04 jun 2018, 21:24

Welkom thuis mannen en een super verslag
1 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#7 » 04 jun 2018, 21:46

zeg mensen wil dit verslag ook graag bij de ktn plaatsen maar kan ik dit gewoon copieren of gaan de foto s dan niet mee?
roelf
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#8 » 04 jun 2018, 21:55

tomosje schreef:zeg mensen wil dit verslag ook graag bij de ktn plaatsen maar kan ik dit gewoon copieren of gaan de foto s dan niet mee?
roelf


Dan moet je het kopieren vanuit de editor. Dan zouden de foto's ook mee moeten gaan.
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#9 » 04 jun 2018, 22:09

jaja al zou je het nu in russisch schrijven mij ben je al kwijt haha nou maak daar wel even een verslagje
0 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Verslagen STN Deutschland Vierdaagse Erlebnis Juni 2018

Bericht#10 » 04 jun 2018, 22:11

van de "volledig bewerker". Dus klikken op "bericht wijzigen" en dan alles kopieren.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2018”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer