STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#1 » 08 sep 2018, 20:28

Zo hier dan een topic van de jaarmeeting van STN in Ommen


Zo ben weer terug van de jaarmeeting
Het was echt super gezellig en leuk nu ook de andere eens in het echte mee te mogen maken ...

Hier een kleine samenvatting

Ik was samen met Jan H , Oldy mee gereden ( hartelijk dank )
Hier een paar fotos van de dag
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hier nog wat leuke actie foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Grad .... nu wel genoeg gerookt
Frank frank sommige opmerkingen moet je niet plaatsen waar de Senioren bij zijn .. Zo als STN ... er van maken Senioren Tourclub Nederland

dat gaat je bijna een nat pak opleveren

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Zo dit was weer een geslaagde dag , nu op naar de volgende meeting

en het eten was ook heerlijk en leuke locatie
bedankt alle voor een gezellige dag

en nogmaals bedankt aan Jan H voor het vervoer ik had deze dag zeker niet willen missen met STN
En er waren zeer leuke prijzen met de loterij

heb zelf een hoes voor de raw , motorolie en een schijfrem slot
( schijfrem slot wilde ik al kopen maar zag dat ze bij de meeting verloot werden dus maar even gewacht en bij de laatste slot .. riep ik al die is van mij en ja wel het was ook mijn nummer :schater:

dus mijn dag kon al niet meer stuk ... met dank aan de sponsors

en nogmaals bedankt iedereen
Laatst gewijzigd door ravw op 09 sep 2018, 00:30, 4 keer totaal gewijzigd.
10 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Reyn
R.I.P. In Memoriam
Berichten: 768

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#2 » 08 sep 2018, 21:02

Weer veilig in Den Bosch aangekomen.
Was weer gezellige dag. Kennisgemaakt met wat nieuwe mensen, bijgepraat met oude bekende.
Had het niet willen missen. Iedereen bedankt voor een leuke dag.
Oh ja en mijn dagrecord is ook weer bijgesteld.
Bij thuiskomst stond de dagteller op 335.5 km
11 x
Sym Symphony ST 2018 euro4
Extra's: half hoog windscherm, 39l topkoffer, extra remlicht onder koffer, heidenau K66 banden

Dagrecord: 336 km

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#3 » 08 sep 2018, 21:13

Was idd een gezellige dag. Wat gezichten bij de namen gezien en op een aantal scooters gereden. Bedankt mannen en tot de volgende keer.
@Marco61 bedankt voor het halen en brengen.
9 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 679

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#4 » 08 sep 2018, 21:33

Ik ben ook weer thuis, was een gezellige dag. :cheers:

Organisatie bedankt en ook de sponsoren bedankt voor de prijzen. :thumbsup:
8 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#5 » 08 sep 2018, 21:38

Zo, dat was 'em dan. De 6de jaarmeeting alweer. Mijn tweede.
In het Verre Oosten dit maal.
168 KM verwijderd van het knusse Alphen aan den Rijn... te ver weg om op 1 dag te doen voor een oud hok als ik.
Dus op vrijdag naar de Primera om een dagretour voor het OV te kopen voor 19 eu.
Op zaterdag veel te vroeg gewekt door mijn lawaaiige echtgenote, maar ja... "ût is iet ârs", zou mijn oma zeggen.
Flink koffie erin en maar wat kranten lezen op het internet en even op het forum gluren.
Tot mijn verbazing kreeg ik spontaan een paar aanbiedingen om mee te rijden.
Ik vind het een beetje zonde als mensen hun route moeten gaan wijzigen voor mij, dus ik heb het vriendelijk afgewimpeld.
Op het voorstel van Björn na. Hij bood aan om me op te pikken op station Zwolle.
Perfect, en wel hierom dat ik wel eens ouderwets met de trein wilde reizen. De laatste keer dat ik met de trein ben meegegaan deden ze nog kadeng kadeng... doen ze nu niet meer. Het zoeft over de rails met 130 km/u. Heerlijk relaxed.
Hoop gezien onderweg.
En op Zwolle stond dus Björn met de oprijwagen van zijn werk compleet met de Dink 14" dubbelgeveerd.
Kunstwerk! Ik wil niet eens weten hoe gaaf dat ding is als ie af is.
Kom ik erachter dat ik vergeten ben om te pinnen op het station.... kom maar eens om een ATM in Oost Nederland.
Afijn, dit probleem loste zich vanzelf op gelukkig.
Bij aankomst ontwaarde ik een aantal bekende gezichten en ook de nodige nieuwe.
Leuke lokatie by the way. Het deed wat OK Corral-achtig aan.
Frank en Dennis hadden zich er al tegoed gedaan aan geestrijk vocht. Frank iets teveel en dat was merkbaar. Hij was wat traag vandaag.
Grad was er ook al en ook hij had lekker zitten tanken, maar dat is voor een Brabo geen probleem want daar komt de alcohol zo ongeveer uit de kraan.
Na de kennismaking is er weer het nodige slap geouwehoerd over tweewielers totdat het sein werd gegeven om in te schrijven.
Een alleraardigst welkomstpakket viel ons ten deel. Hoe ze het weer presteren... ik heb er geen idee van.
De loterij...ook dit keer weer onder de bezielende leiding van Frank en Roelf. Met verve vervuld. Bravo.
Een prijzenpakket ook dit keer weer... te gek voor woorden.
Of de duivel ermee speelde ging ik ook dit maal weer aan de haal met een kettingslot en een fles olie. Tevens een mooie tas van AGM met vulling gewonnen. Leuk!
Komt mooi uit, want ik wil mijn oude slot vervangen vanwege het feit dat de ketting wat aan de korte kant is.
Ik neem voortaan het slot wat ik in Bussum heb gewonnen mee, en deze gebruik ik voor de Like. Ik denk dat het slot meer waard is dan de scooter, maar dat mag de pret niet drukken.
En toen? FF LUNZEN. Er was genoeg te nassen. Of het gezond was is een tweede, maar ik heb wel een lekkere vette bek gehaald.
Na de afternoon lunch hebben we met een aantal personen de tijd volgepraat over van alles en nog wat.
Het ene reisverhaal na de andere scooter vloog over tafel.
Er werden weer nieuwe plannen gesmeed en pacten gesloten.
Maar... ik heb nog iets gedaan. Voor de lunch.
En wel proefrijden op een scooter die ik een tijd geleden hier op het forum openlijk aan de schandpaal heb genageld; te weten de SYM Symphony ST.
Het hobbelpaard met hoestbuien wat mij in Bussum bijna een hartverduistering bezorgde door in te houden op het moment dat zich een BMW X5 aandiende op de rotonde bij 'T Spant.
Ik hoor hier een aantal mensen denken "Jammer"... maar nee; hij begon net op tijd weer te rijden.
Het spreekwoord zegt: Je krijgt maar 1x een kans voor een eerste indruk.
In dit geval kreeg de Symphony ST een tweede kans. En wat voor een kans!
Deze reed als een tierelier. Prachtig oppakken, doortrekken tot 65 op de teller, niet hikken, niet hobbelen.
Het enige was het irritant hoge stationairtoerental van +3200 t/pm, waardoor de motor bij gas los wat lang in zijn toeren bleef hangen, maar ik vermoed dat dit middels de juiste mapping is aan te passen.
De SYM krijgt nu ook van mij een dikke plus! Temeer vanwege de grote wielen.
Op het weggetje voor de uitspanning waren enkele zeer venijnige drempels van asfalt aangebracht. Je zag ze nauwelijks, maar je complete vullingen klapperden eruit als je er overheen ging.
Maar de SYM gaf geen krimp. Ik weet zeker als ik dit met de Dink had geflikt dat het stuur bijna uit mijn handen was geslagen.
Er stonden een People S en een Symphony ST naast elkaar en dus kon ik meteen het verschil eens meten.
Het stuur van de People staat krap 1 vingerdikte hoger. That's it.
Ik zit erop als aan een keukentafel; kaarsrecht.
Graag zou ik eens een 150km weg willen tuffen op zo'n ding. Om te kijken of ik last krijg van mijn nek.
Ga ik nu een Symphony ST kopen? Was de vraag van enkele mensen.
Wel; al mijn projecten staan on hold vanwege een tandartsrekening van tussen de 3250 en 3750 euro....
Balen maar het is niet anders.
Zou ik het overwegen als ik wel geld had? Het antwoord is volmondig "ja".
Ik vind de ophanging er zeer solide uitzien en ik merkte nu toch wel verschil met een schijfrem achter t.o.v. een trommel.
Kortom; een kanshebber erbij. Als ik een meevaller heb....
Toen liep het al weer op zijn einde. Er waren inmiddels een paar motorclubs aangeschoven voor een BBQ (welke was geplaatst als achterkant van een Amerikaanse Pick Up truck.)
Dus de gezelligheid duurde voort. Maar niet voor ons. Wij moesten weer huiswaarts richting het geciviliseerde westen.
Henk was zo aardig om, nota bene op zijn verjaardag, speciaal voor mij om te rijden via Alphen. Ik zei nog "doe nou gewoon station Nieuw Vennep en ik red me wel", maar hij was onverbiddelijk.
De reis was geen straf, want Henk rijdt een uiterst comfortabele auto en hij is bovendien een goed causeur.
Onderweg weer wat staaltjes van typisch Hollandsche Ondernemingsdrift en weg- en waterbouwkunde gezien.
Mozes kriebel wat wordt er gebouwd rondom 020.
Nu heb ik net mijn Køfté met rauwkost achter de kiezen en zit te genieten van een pilsje.
Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid vandaag.
Volgende keer in Brabant heb ik begrepen. Dus dan kom ik hopelijk weer gewoon op de scooter.

Foto's heb ik niet echt gemaakt deze keer.
13 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#6 » 08 sep 2018, 22:00

Bjorn schreef:Ik ben ook weer thuis, was een gezellige dag. :cheers:

Organisatie bedankt en ook de sponsoren bedankt voor de prijzen. :thumbsup:


Jij bedankt voor het rijden.
5 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
henkhouet
Voormalig STN Lid
Berichten: 1252

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#7 » 08 sep 2018, 22:03

Bestuur, sponsoren, maar vooral ook alle aanwezigen, bedankt voor deze mooie dag.
Het was weer genieten om de tijd met jullie door te kunnen brengen, en weer lekker bij te kletsen.

Wat hebben we toch een mooie club.

gr, Henk
9 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#8 » 08 sep 2018, 22:14

henkhouet schreef:
Wat hebben we toch een mooie club.

gr, Henk


ja zeker wel , en gelukkig geen motor club want die worden door de rechter allemaal verboden :-) dus wij mogen nog lang van onze mede club leden genieten en genieten van STN

maar het was echt een Top dag
3 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
gerard
Berichten: 141

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#9 » 08 sep 2018, 22:25

Vanmorgen om 7 uur gaan rijden naar Ommen , want ik wou rond 9 uur daar zijn , en daar een paar uurtjes te gaan rijden in de omgeving , keurig op tijd kwam ik aan , en gelijk lag het schema in diggelen,
Ik stap uit en wordt al ontvangen door de drie mannen die gisteren al aangekomen waren , heb je ooit wel eens een gradje gezien met gekamd haar en geschoren , ik wist niet wat ik zag .

Natuurlijk kwam ik er niet aan toe om te gaan rijden , en langzaam aan kwam de hele groep mannen en vrouwen en het was gezellig , we kregen allemaal een lot en konden er 2 bijkopen voor de loterij , nou een vers bakje thee genomen dan kunnen jullie de prijzen ophalen , want ik met mijn 67 jaren heb ik nog nooit wat gewonnen , nou het was een andere dag schijnbaar , ik was naar de mannen van ride-on gegaan en hun maar mijn banden laten vullen , nou dat wouden ze wel , en spontaan kreeg ik hun lotje , en je snapt het al , deze knakker had 4 prijsjes.


daarna scooters kijken en rijden en praten en praten en praten , tot het tijd was voor het snackuurtje , wat ons goed smaakte allemaal.

Om 4 uur in de middag gaf mijn lichaam aan dat het tijd werd om veilig naar huis te gaan en te beginnen aan de terugreis van 160 kilometer , van iedereen afscheid genomen en met een tevreden gevoel naar huis gereden , wat heb ik een super mooie dag beleeft , dank allen en vooral de mensen achter het doen , denken en uitvoeren van een mooie dag.


Ik heb een paar foto,s gemaakt , ik kijk morgen even of het iets is om hier morgen bij te plaatsen.

Groetjes van gerard uit Brabant
13 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: STN JAARMEETING 2018 (Ervaring)

Bericht#10 » 08 sep 2018, 23:29

Ik ben ook weer thuis van de meeting, en het uit eten. Ik wil de organisatie bedanken voor deze geslaagde dag. Ik heb vandaag veel bekende gezichten gezien, en ook enkele nieuwe, en weer gezellig gekletst. Ik vond het jammer dat ik eerder weg moest, want ik had nog wel langer willen blijven. @Roel, bedankt voor het meerijden, want met wat buurt gaat de tijd sneller. Ik zie jullie snel weer.
Gr, Marco.
8 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2018”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer