Rondje Rotterdam

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Rondje Rotterdam

Bericht#1 » 26 apr 2019, 15:19

Zo vandaag weer even een rondje gereden , Overschie, Kralingse plassen , terug centrum Rotterdam dan naar Delfshaven en dan weer terug via Schiedam centrum
Nog even bij de Euro mast wezen kijken , het was lekker druk op de weg , zo als gewoonlijk stond alles weer open aan bruggen dus veel wachten wachten en daarna je overlevings-cursus goed uitvoeren want het was een gekkenhuis
maar op de terug weg ook nog even een hapje eten bij de Mc Donalds , zo dit was het weer voor vandaag en nu koffie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Trouwens nog een momentje gehad ergens rond de kralingseplasweg , politie achter mij , ik rijd vol gas , kwam in eens zo'n boord aan met U RIJDT : .... tegen en ja wel 55 km :-) ( in het groen) met een :-) er achter :schater:
dus nu weet ik ook wat mijn top is zo rond de 55/56 km :worshippy: ( was trouwens 60 km daar )
3 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Tim10055
Berichten: 10

Re: Rondje Rotterdam

Bericht#2 » 26 apr 2019, 18:06

Wat een leuke brommer heb je toch! Ik kan echt niet wachten totdat ik de mijne kan ophalen! :D
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Rondje Rotterdam

Bericht#3 » 26 apr 2019, 18:49

Tim10055 schreef:Wat een leuke brommer heb je toch! Ik kan echt niet wachten totdat ik de mijne kan ophalen! :D


heb je hem al bestelt , en ik kom uit Vlaardingen , als je hem heb gaan we samen rijden , of met deze of met de nieuwe
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Ruud_B
Berichten: 561

Re: Rondje Rotterdam

Bericht#4 » 26 apr 2019, 20:35

Wat een leuke foto's...kan ik waarderen als geboren en getogen Rotterdammer.

Vrgr Ruud
1 x
" IK ACCEPTEER U, ZOALS IK BEN "

Gebruikersavatar
Tim10055
Berichten: 10

Re: Rondje Rotterdam

Bericht#5 » 27 apr 2019, 12:55

ravw schreef:
Tim10055 schreef:Wat een leuke brommer heb je toch! Ik kan echt niet wachten totdat ik de mijne kan ophalen! :D


heb je hem al bestelt , en ik kom uit Vlaardingen , als je hem heb gaan we samen rijden , of met deze of met de nieuwe


Nee ik heb hem nog niet besteld. Ik moet eerst nog even wat geld in het spaarvarkentje verzamelen! :schater:

Ik hoop hem dit jaar rond augustus/september te bestellen aangezien prioriteiten!
Zodra ik hem heb laat ik het weten en kunnen we een keertje touren!

Ik hou t forum op de hoogste! :)
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Rondje Rotterdam

Bericht#6 » 27 apr 2019, 13:11

Tim10055 schreef:
Nee ik heb hem nog niet besteld. Ik moet eerst nog even wat geld in het spaarvarkentje verzamelen! :schater:

Ik hoop hem dit jaar rond augustus/september te bestellen aangezien prioriteiten!
Zodra ik hem heb laat ik het weten en kunnen we een keertje touren!

Ik hou t forum op de hoogste! :)


ja ik ken het probleem met spaarvarkens
maar ik kom al heel ver alleen wil ik deze eerst verkocht hebben voor dat ik hem ga bestellen
volgende maand vakantie geld en dan het laatste resterende bedrag van de verkoop van de Hanway er bij en dan kan ik hem met alle aanpassingen gelijk kopen

heb geen ruimte voor 2 brommers inde kelder dus deze moet eerst een nieuwe eigenaar vinden en dan heb ik ruimte voor de nieuwe
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Tim10055
Berichten: 10

Re: Rondje Rotterdam

Bericht#7 » 27 apr 2019, 16:35

ravw schreef:
Tim10055 schreef:
Nee ik heb hem nog niet besteld. Ik moet eerst nog even wat geld in het spaarvarkentje verzamelen! :schater:

Ik hoop hem dit jaar rond augustus/september te bestellen aangezien prioriteiten!
Zodra ik hem heb laat ik het weten en kunnen we een keertje touren!

Ik hou t forum op de hoogste! :)


ja ik ken het probleem met spaarvarkens
maar ik kom al heel ver alleen wil ik deze eerst verkocht hebben voor dat ik hem ga bestellen
volgende maand vakantie geld en dan het laatste resterende bedrag van de verkoop van de Hanway er bij en dan kan ik hem met alle aanpassingen gelijk kopen

heb geen ruimte voor 2 brommers inde kelder dus deze moet eerst een nieuwe eigenaar vinden en dan heb ik ruimte voor de nieuwe


Ja, ruimte is wel is een probleem hé! Maar, die Mash die je gaat kopen is ook zeker heel mooi! Ik zie het wel voorbij komen zodra je m heb staan :thumbsup:
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2019”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

Aanmelden  •  Registreer