De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#11 » 23 jul 2019, 10:52

Lekker word ik daar in ieder geval van. Hele mooie omgeving, 4 dagen is echt te weinig. Ik ga ook geen tips geven want rijden op de bonnefooi is waarschijnlijk toch het beste. Je kan toch niet alles zien. Alleen, probeer Verviers te mijden, daar is echt niks te zien en veel te druk.
2 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#12 » 23 jul 2019, 11:51

bertocello schreef:Lekker word ik daar in ieder geval van. Hele mooie omgeving, 4 dagen is echt te weinig. Ik ga ook geen tips geven want rijden op de bonnefooi is waarschijnlijk toch het beste. Je kan toch niet alles zien. Alleen, probeer Verviers te mijden, daar is echt niks te zien en veel te druk.

Bedankt voor de tip. Ik wilde Verviers eigenlijk wel bekijken, maar doe het nu maar niet. Ik weet dat de omgeving daar zo mooi is, dat 4 dagen veel te weinig is, maar het zal echt niet de laatste keer zijn dat ik daar kom. Meteen een goede reden om volgend jaar terug te gaan. :thumbsup:
Gr, Marco.
2 x

Gebruikersavatar
Rolinda
Berichten: 336
Contacteer:

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#13 » 23 jul 2019, 21:56

Wowwww echt mooi daar!! Dat wordt genieten!!!
Have fun!!
1 x
..HappyCaferacer..

Afbeelding
Van 24-03-2017 tot 22-11-2018 caferacer raw 50
22-11-2018 A Rijbewijs, Mash 250 Scrambler
Totaal 1888 km gereden
Dag record 280 km
Volg onze avonturen op FB!https://www.facebook.com/groups/288962908449615
Brommervakantie Zwitserland 2018 https://youtu.be/tJqMS_vEOy8

Gebruikersavatar
martin66
Voormalig STN Lid
Berichten: 860

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#14 » 24 jul 2019, 08:47

heel veel plezier
geniet van je trip
groet Martin
1 x

Gebruikersavatar
Steven Luuko
Berichten: 86

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#15 » 24 jul 2019, 09:29

Ik rij aanstaande maandag ook richting de Ardennen. Misschien kunnen we een stukje samen rijden.
1 x

Gebruikersavatar
Jo&Marian
Berichten: 1112

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#16 » 24 jul 2019, 10:48

Marco_61 schreef:
bertocello schreef:Lekker word ik daar in ieder geval van. Hele mooie omgeving, 4 dagen is echt te weinig. Ik ga ook geen tips geven want rijden op de bonnefooi is waarschijnlijk toch het beste. Je kan toch niet alles zien. Alleen, probeer Verviers te mijden, daar is echt niks te zien en veel te druk.

Bedankt voor de tip. Ik wilde Verviers eigenlijk wel bekijken, maar doe het nu maar niet. Ik weet dat de omgeving daar zo mooi is, dat 4 dagen veel te weinig is, maar het zal echt niet de laatste keer zijn dat ik daar kom. Meteen een goede reden om volgend jaar terug te gaan. :thumbsup:
Gr, Marco.


Verviers mijden is een goed idee, daarvoor in de plaats misschien het iets noordelijk gelegen Maastricht.
Leuke terrasjes met lekker eten en drinken.

Groetjes, Jo
1 x
Als het niet gaat zoals het moet....dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#17 » 24 jul 2019, 11:29

Jo&Marian schreef:
Marco_61 schreef:
bertocello schreef:Lekker word ik daar in ieder geval van. Hele mooie omgeving, 4 dagen is echt te weinig. Ik ga ook geen tips geven want rijden op de bonnefooi is waarschijnlijk toch het beste. Je kan toch niet alles zien. Alleen, probeer Verviers te mijden, daar is echt niks te zien en veel te druk.

Bedankt voor de tip. Ik wilde Verviers eigenlijk wel bekijken, maar doe het nu maar niet. Ik weet dat de omgeving daar zo mooi is, dat 4 dagen veel te weinig is, maar het zal echt niet de laatste keer zijn dat ik daar kom. Meteen een goede reden om volgend jaar terug te gaan. :thumbsup:
Gr, Marco.


Verviers mijden is een goed idee, daarvoor in de plaats misschien het iets noordelijk gelegen Maastricht.
Leuke terrasjes met lekker eten en drinken.

Groetjes, Jo

Ik kan Maastricht wel aandoen als ik op de terugreis ben. Kom er op korte afstand langs. Ff lunchen daar.
Gr, marco.
0 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#18 » 24 jul 2019, 22:13

ik heb iemand gevonden die een stuk met mij meerijdt. Dat is Steven Luuko. Hij gaat met zijn gezin een weekje naar Büllingen. zijn vrouw gaat met de auto, en hij met de scooter. wij treffen elkaar in Berg aan de maas, waarna we met zijn tweeën de route vervolgen. Hoogstwaarschijnlijk rijd ik met hem mee naar Monschau waar zijn vrouw en dochter op hem wachten. Helemaal top.
Gr, Marco.
4 x

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#19 » 24 jul 2019, 22:58

Gezellig Marco.
1 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
gerard
Berichten: 141

Re: De 3 dagen mini tour Duitsland , Luxemburg, en Ardennen.

Bericht#20 » 24 jul 2019, 23:47

Mooi zo vriend , geniet er van , en kom vooral veilig weer thuis

Afbeelding

groetjes gerard
1 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2019”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden  •  Registreer