Verslagen Maastoer gemeente Oss deel 3 22-8-2020

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Verslagen Maastoer gemeente Oss deel 3 22-8-2020

Bericht#1 » 23 aug 2020, 09:47

Was weer een tijd geleden voor mij dat ik een toertje georganiseerd had. Was heel leuk om weer wat mensen te zien. Helaas was het te merken dat het al een tijdje geleden was dat ik iets georganiseerd had, hierdoor verliep de start wat rommelig en helaas daardoor een uurtje verspild.
De omgeving vond iedereen erg mooi en vooral Victor vond de koeien geweldig.
Gedurende de dag kwamen er erg donkere wolken en kwam het er flink uit. Hierdoor helaas maar de helft van de toer kunnen volbrengen. Volgend jaar weer een herkansing.
Heb zelf niet veel foto's geschoten, waarschijnlijk de andere meer.
Bedankt voor de gezellige dag, en excuses dat het beetje rommelig was.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
5 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
Sjaak
Berichten: 539

Re: Verslagen Maastoer gemeente Oss deel 3 22-8-2020

Bericht#2 » 23 aug 2020, 09:52

Was zeer de moeite waard, een dagje rond oss.
Veel mooie stukken en gezellige mensen.
Dank Roel voor het organiseren. Was net op tijd binnen voordat het erg hard ging regenen.
Hopelijk komen er ergens in Nederland nog een zoiets.

Afbeelding

Afbeelding
5 x

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslagen Maastoer gemeente Oss deel 3 22-8-2020

Bericht#3 » 23 aug 2020, 11:03

Allereerst dank aan Roel voor de prima ontvangst met koffie en worstenbroodjes in de tuin van zijn huis.
Ik heb genoten van het Brabantse landschap rond De Maas met prachtige dorpen, kerkjes en vergezichten over de uiterwaarden, die zorgen voor een grote biodiversiteit aan vogels en loslopende runderen.
Weer was goed met machtige wolkenluchten, die later op de dag zich tot flinke buien ontwikkelden.
Ook bleek nu weer hoe lastig het om bijelkaar te blijven, vooral als je elkaar even niet begrijpt.
Maar mede hierdoor hebben Oldy en ik een flinke eigen route gereden, voordat we elkaar weer terugvonden. Daarna verliet Oldy de groep om te tanken en die hebben we tot einde Tour niet meer gezien. Helaas barste de regen los en besloot Roel de tour te beëindigen en terug te gaan naar Oss.
Daar heb ik afscheid genomen van de groep en ben alleen via de snelweg naar Maassluis gereden en was om 17.45 uur met mooi weer thuis.
Roel en deelnemers, dank voor de gezelligheid en als deze tour weer gereden gaat worden, ga ik graag weer mee. :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
5 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Verslagen Maastoer gemeente Oss deel 3 22-8-2020

Bericht#4 » 23 aug 2020, 15:39

Gisteren was ik om 5 uur 's ochtend wakker. Het was toen slecht weer.. regenbui.
Gelukkig toen wij weg ging, was het net droog. Het was bijna niemand op straat.


Afbeelding

De eerste stop was in Gorinchem bij de supermarkt om vers broodjes meenemen.
Wij hebben heel veel gekocht...

Afbeelding

Afbeelding

Daarna gingen wij verder rijden richting huis van Roel. Wij hebben een mooie omgeving gereden.
Wij waren een beetje laat maar Roel en zijn vriendin hadden nog voor ons lekker koffie en worstenbroodje's.

Wij gingen weer rijden :moto2: en wij hadden ook pauze's gehad. Prachtig plek gezien...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De koe die een beetje achter staat, heeft die een hele speciaal gezicht... die lijkt op een andere dier. Ik wou thuis meenemen...

Afbeelding

Prachtig locatie om te lunchen....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In het eind van de tour begon het regen... wij hebben heel snel richting naar Roel huis en hij had voor ons lekker koffie gemaakt.
Na de koffie, gingen wij weer richting huis samen met @Oldy rijden.

De kleine had trek en toen stopte wij naar de Fort Vuren. Mooie locatie maar de keuken was al dicht dus wij hebben alleen limonade gedronken. Het was gezellig samen met @Oldy praten. Wij hadden echt gelachen :lol2:

Afbeelding

Wij waren heel laat thuis gekomen.

Het was echt een leuke dag. @Roel, het was echt leuk en mooie tour!!! Dankjewel voor je tijd, koffie en de worstenbroodjes! Ik heb echt genoten om samen met jullie rijden. Victor had ook leuke tijd gehad met koeien.
:thumbsup: :worshippy:
5 x

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 580

Re: Verslagen Maastoer gemeente Oss deel 3 22-8-2020

Bericht#5 » 26 aug 2020, 10:53

Shit mensen..... ik heb een hele leuke tour gemist :ban:

Helaas was de revisie van het motorblok niet helemaal goed gegaan, heb tot 2x lekkende pakkingen gehad waardoor alles weer uit elkaar moest... Natuurlijk waren deze ook nergens op voorraad toen ik ze nodig had, dus kijken we nu weer uit naar de toertjes die nog wel gereden kunnen worden :thumbsup:

See Ya Next Ride!
1 x
Welcome to my life ... where everyday is monday
Today is yesterday, and tomorrow is today ...

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Verslagen Maastoer gemeente Oss deel 3 22-8-2020

Bericht#6 » 26 aug 2020, 20:27

Hi Alwin, jammer dat je niet was. Het was leuk! ik hoop dat met je scooter goed gaat. Groetjes
0 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2020”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

Aanmelden  •  Registreer