Gezellige jaarmeeting 2020

Gebruikersavatar
KoKiem
Berichten: 235

Gezellige jaarmeeting 2020

Bericht#1 » 20 sep 2020, 09:49

De weergoden waren ons goed gezind op deze late septemberdag. Een echte "Indian summer" of zoals in Nederland gezegd wordt: "ouwe wijven zomer". Vandaag de grote dag voor de club, maar ook zeker voor mij. Het zou mijn eerste dagrecord worden.
Om even twaalf uur kwam ik op de mooie locatie in Montfoort aan. Zonder mij voor te hoeven stellen werd ik onthaalt en begonnen de eerste kennismakingsgesprekken met de aanwezige leden. Leuk als je voor de eerste keer komt dat je jezelf gelijk al "thuis" voelt in een club.
De locatie was echt prachtig gekozen. Het oude stadhuis uit de middeleeuwen dat onderdeel was van de stadsmuur met stadspoort, bood een prachtige zaal die corona-proof was opgesteld.
Er waren minder aanmelding dan normaal, werd gezegd. Waarschijnlijk waren de Covid-19 perikelen de aanleiding en hopen we op een betere opkomst voor de toekomst. Desalniettemin was de sfeer prima en werd er over en weer over van-alles-en-nog-wat gebabbeld. De mensen die schuil gaan achter de verhalen in het forum beginnen deze dag voor mij een beter beeld te vormen van wat hun beweegt op de scooter. Tips en trucs en "hoe zij het doen" komen mij ter ore en dat is juist één deel van het doel dat ik voor ogen had om de 150 km lange tocht te ondernemen. Het tweede deel was om zelf te ervaren hoe het is een lange afstand te rijden op één dag. Dus vandaag twee persoonlijke vliegen in één klap.

Na koffie en een consumptie van de club en de lunch vertrokken we voor een tocht in de omgeving. Eerst reden we naar een standbeeld voor de clubfoto en daarna in kolone via de provinciale weg richting Lopik, bekend van de zendmast, naar de Lek om via de Lekdijk in Schoonhoven aan te komen. Onderweg werd op een mooi punt nog even gestopt voor een korte break.
We reden verder via allerlei kleine wegen via de Vlist in de richting van Oudewater, Woerden met als eindbestemming Bodegraven. Onderweg hebben we bij een zuivelboerderij een heerlijk eigen gedraaid ijsje gegeten. Een geweldig mooie route die uitgestippeld was door de de voorzitter van de club en vandaag gastheer. Bij de oude molen in Bodegraven sloten we de toertocht af met een (borrel)hapje en drankje. Hartelijk dank voor de gastvrijheid.

Afbeelding
2 x
“Reizen is niet iets waar je goed in bent. Het is iets wat je dóet.”

50 cc in bezit: Kymco Gran Dink en Honda NSC 50R.
50 cc historie: Tomos Qaudro, Aprilia Amico, Benelli T50, Honda SS50, Berini M48, Zündapp CS50

www.brommerreizen.nl

Gebruikersavatar
Meneer Sloef
Berichten: 133

Re: Gezellige jaarmeeting 2020

Bericht#2 » 24 sep 2020, 09:25

Fijn om te horen/lezen..... Doel bereikt, pluim voor de organisatie en mederijders. Met eenzelfde hobby praat ook altijd licht.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van 2020”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

Aanmelden  •  Registreer