Eerste tourtje dit seizoen

Ons Archief van alle tours en meetings van alle jaren vind je hier! Snuffel eens rond!
Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 818

Eerste tourtje dit seizoen

Bericht#1 » 24 mei 2021, 16:41

Na 2 jaar erg weinig te hebben gereden gaan we er dit jaar weer vol tegenaan. De New Dink heeft een kleine beurt gehad en een mooie nieuwe accu en is er helemaal klaar voor.
Afbeelding

Wij rijden altijd zonder navigatie op de scooter. Om goed de weg te kennen probeer ik ik altijd een punt te bereiken wat voor het aanrijden naar een tourtocht van belang is voor een snelle en foutloze tocht naar de start. Deze keer was dat de brug bij Heteren over de Neder-Rijn. De brug is voor de snelweg A50 met daarnaast een parallelweg. Om 11:00 vertrokken van Apeldoorn via Woeste Hoeve naar Arnhem. Langs Burgers Zoo en via Oosterbeek een beetje richting Heelsum aanhouden en opletten om op het juiste moment de afslag naar de brug te nemen. Dit lukte allemaal prima. Aan de overkant rondgereden om onder de brug bij het Airborne monument de pauze te houden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Doel bereikt en lekker weer. Verder via Heteren langs de dijk tot de brug bij Rhenen. Vandaar via Rhenen, Wageningen, Ede en Otterlo weer naar Apeldoorn terug. Onderweg nog een keer een kleine pauze voor de meegebrachte koek en zopie. Om 15:00 waren we weer thuis na 115 km. Eerste test goed geslaagd. Nellie en ik hadden er allebei weer veel plezier aan. We gaan zeker meer rijden dit jaar en ik hoop dat we ook als club snel weer aan georganiseerde ritten mee kunnen doen.
2 x
Groeten van Marc & Nel

Piaggio MP3 500 HPE (2021-)
Kymco New Dink (2015- 2021)
AGM VX50 (2014-2015)
Aprillia Habana (2000-2014)
Solex Oto (1983- )
Yamaha DT 50 (1982-1985)
Tomos 4 TL (1981-1982)

Langste rit solo op 1 dag: 473 km (09-08-2015)
Langste rit met Nel achterop op 1 dag: 346 km (24-07-2016)

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van Tourritten, Meetings & Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer