Verslagen van de STN Spring Beach Tour 2022

Ons Archief van alle tours en meetings van alle jaren vind je hier! Snuffel eens rond!
Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Verslagen van de STN Spring Beach Tour 2022

Bericht#1 » 06 mar 2022, 11:36

Plaats hier je verslagen van de STN Spring Beach Tour, gereden op zaterdag 5 maart 2022.
0 x

djticorotterdam
Berichten: 59
Contacteer:

Re: Verslagen van de STN Spring Beach Tour 2022

Bericht#2 » 06 mar 2022, 11:39

Zo me Kymco Agility 50 heeft het weer gered vandaag. Heb hem net 2 maanden en zelf helemaal netjes rijdende gemaakt. En vandaag was de ultieme test voor me scoot. En heeft deze ronduit perfect doorstaan.

De tour was zeer gezellig met een kleine groep. De tour zelf was opgelopen tot 106km. Zelf dus vandaag in totaal een kilometertje of 140 gereden. Maar zeer zeker leuk. Alleen in de ochtend en avond best fris. Maar voor de rest van de dag prima te doen. Op naar de volgende tour.
Afbeelding
2 x

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Verslagen van de STN Spring Beach Tour 2022

Bericht#3 » 06 mar 2022, 11:40

Dat was weer een mooie gezellige dag zo te lezen en te zien. :thumbsup:
1 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
Victor-San
Berichten: 676

Re: Verslagen van de STN Spring Beach Tour 2022

Bericht#4 » 06 mar 2022, 11:51

Het was ontzettend leuk tour geweest :thumbsup:
Wij waren met een kleine groep en wij hebben heel veel gereden, lekker gegeten en heel veel mooie plek gezien. :sct1:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding
3 x

Gebruikersavatar
peter stupers
Berichten: 1206

Re: Verslagen van de STN Spring Beach Tour 2022

Bericht#5 » 07 mar 2022, 08:27

Leuk dat je er óók zo van genoten hebt Victor-San. :bighug: :thumbsup:
1 x
Groeten Peter.

Gebruikersavatar
Jan-H
STN Verkeersveiligheid
Berichten: 2596

Re: Verslagen van de STN Spring Beach Tour 2022

Bericht#6 » 07 mar 2022, 11:12

Goedemorgen Tourbuffels,

Ik geloof, dat de ochtend en de terugreis best "Kauwe klauwe en Fouteh" hebben opgeleverd maar...de lucht was blauw en de zon scheen al warmer, dus een prachttour met helaas veel te weinig deelnemers.

Aan de voorbereiding kon niet liggen want die was top. :thumbsup:
Dan zou het kunnen liggen liggen aan de vroege datum én de daarbij behorende lage temperatuur. :mrgreen:
Of de 50 cc tourbuffels zijn te lui geworden óf zijn te druk met andere zaken dan onze mooie hobby.
Mooie opdracht voor een academische onderzoeker naar de oorzaak deze, helaas meer voorkomende situatie. :darulez:

Maar niet getreurd, het tourseizoen is nog jong en rijdt de volgende STN Tour weer met een lange sliert scooters door ons mooie land.

Met sportieve groet,
Jan-H
2 x
Jan-H
Na 56 jaar weer op een motorscooter!

Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Doolsmurf
Berichten: 116

Re: Verslagen van de STN Spring Beach Tour 2022

Bericht#7 » 07 mar 2022, 12:39

Het was een mooie dag voor een scooter toer.
Om 10.00 de scooterhoes eraf gehaald, zodat de scoot alvast kon opwarmen in het ochtend zonnetje. Om 11:00 vertrokken uit Hoofddorp richting Nieuwe Wetering. Onderweg nog even getankt (oei, weer meer kwijt) en om 11:45 aangekomen bij Restaurant Kaag en Braassem. De anderen waren al gearriveerd en zaten aan een dik verdiende kop koffie met gebak. Zij waren al eerder vertrokken (in de kou).
Nadat iedereen weer was opgewarmd gingen we richting Zandvoort. Er stond in principe weinig wind, maar op de Ringvaartdijk stond er zoals gewoonlijk weer een straf briesje en deze was fris. Toen we Zandvoort naderde werd het steeds drukker op de weg, maar onze reisleider loodste ons keurig naar strandtent De Haven van Zandvoort, waar we gewoon bij de ingang konden parkeren.
Na een heerlijke lunch en een heleboel goede gesprekken stapten we weer op om de tocht te vervolgen. Tegen 16:00 kwamen we aan bij Langevelderslag voor een pitstop, alwaar ik besloot om weer huiswaarts te keren, wat nog een ritje was van ongeveer 45 minuten.
Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid en met name de reisleider bedanken voor het organiseren en leiden van de toer. Daar gaat best wel wat tijd en energie in zitten. Ik heb er van genoten en ik zou zeggen : tot de volgende keer !
3 x

Gebruikersavatar
Heinz
Berichten: 1643

Re: Verslagen van de STN Spring Beach Tour 2022

Bericht#8 » 08 mar 2022, 12:08

Poh wat was ik er graag bijgeweest.
0 x
Honda SH 300i '10
Suzuki Bandit 1200S '06
Kymco Agility 50 '13

Social Media

   

Terug naar “Verslagen van Tourritten, Meetings & Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer