Op pannenkoekenjacht met een pizzascooter

Ons Archief van alle tours en meetings van alle jaren vind je hier! Snuffel eens rond!
Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 138

Re: Op pannenkoekenjacht met een pizzascooter

Bericht#11 » 12 okt 2022, 08:29

Jopie schreef:lekker pannenkoeken volgende keer rij ik ook naar kampen
Laatst gewijzigd door Liberty op 12 okt 2022, 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

    Gebruikersavatar
    Liberty
    Berichten: 138

    Re: Op pannenkoekenjacht met een pizzascooter

    Bericht#12 » 12 okt 2022, 08:33

    Jopie schreef:lekker pannenkoeken volgende keer rij ik ook naar kampen


    Zo komt het delen van ons scooterverleden het beste tot z'n recht, wat ik je brom
    0 x

      Gebruikersavatar
      Liberty
      Berichten: 138

      Re: Op pannenkoekenjacht met een pizzascooter

      Bericht#13 » 12 okt 2022, 08:39

      Doolsmurf schreef:Hoi Liberty

      Een lang verslag met veel foto's hoeft ook niet hoor. Het is al leuk om te horen, hoe anderen hun scooter (en pannenkoek eet) hobby beoefenen.


      Dankje voor je reactie, is ook zo wat je zegt, maar ja een fotootje fleurt wat meer op dacht ik :lmao:
      0 x

        Gebruikersavatar
        Liberty
        Berichten: 138

        Re: Op pannenkoekenjacht met een pizzascooter

        Bericht#14 » 12 okt 2022, 08:46

        Doolsmurf schreef:Hoi Liberty

        Een lang verslag met veel foto's hoeft ook niet hoor. Het is al leuk om te horen, hoe anderen hun scooter (en pannenkoek eet) hobby beoefenen.


        Haha....een fotootje fleurt wat op, volgende keer beter. Ja, altijd leuk (te lezen) hoe anderen plezier hebben aan hun scooter, kortom: toppie
        0 x

          Gebruikersavatar
          Liberty
          Berichten: 138

          Re: Op pannenkoekenjacht met een pizzascooter

          Bericht#15 » 12 okt 2022, 08:55

          René K schreef:Ik persoonlijk vindt een klein verslagje met wat foto's zoals Sjaak laat zien wel leuk dan alleen maar een verhaaltje lezen.
          Helaas heeft de STN leden aan mij niets, ik ga nergens heen met de scooter dan alleen maar een rondje om de kerk.


          Een rondje om de kerk met de scooter kan toch ook leuk zijn. Probeer eerst maar, al toerend de kerk te vinden, als toegift rij je om de kerk heen(flauw, ik weet het) Maar geef je een comment, dan ben je gewaardeerd betrokken bij de STN :thup: , het gaat er nu niet om dat je kilmeters moet vreten om mee te tellen . (tenminste als je het mij vraagt)
          0 x

            Gebruikersavatar
            René K
            Berichten: 632

            Re: Op pannenkoekenjacht met een pizzascooter

            Bericht#16 » 12 okt 2022, 09:24

            De bijna 60.000 km-ters op de teller van de Honda is in de loop der jaren woon/werk verkeer en ritjes rond de kerk.
            Niet veel bijzonders dus voor de leden om dat te vermelden met verslagen en foto's, ik als autist rijdt veel de
            zelfde en korte ritjes wat voor mij al een voldoening is en weet daardoor ook alle kuilen te vinden op/in de wegdek.
            0 x

            Social Media

               

            Terug naar “Verslagen van Tourritten, Meetings & Evenementen”

            Wie is er online

            Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

            Aanmelden  •  Registreer