René K schreef:Ik ben benieuwd, krijgen we het nog te lezen?
Natuurlijk, wat er aan gedaan is en de kosten.
René K schreef:Ik ben benieuwd, krijgen we het nog te lezen?
Anouke schreef:Hij staat al bij de dealer. Een dealer waar ik alle vertrouwen in heb. Als hij vindt "je band moet vervangen worden." Dan hoeft hij mij er niet eerst voor te bellen. Hij weet wat ik erop wil: Heidenau! Meer dan dubbel zo duur dan Michelin City grip, maar ik ben van het merk overtuigd. Een nieuwe band, ook een dure, is nog altijd goedkoper dan onderuit gaan. En hetzelfde geldt voor de remmen of iets anders wat hij ziet. Ik weet dat hij hier nooit misbruik van zal maken. Het is een kleine dealer, maar het is er altijd druk. Dat zegt wel wat over hem. Hij heeft een eigen soort humor. IK zette de scooter op het terrein en op het moment dat hij mij ziet, zegt hij luid: "Oh neee, wat heb je nu weer te zeiken. Doodziek wordt ik ervan."
En dan het liefst als er andere klanten bij zijn. Ik kan gelukkig heel goed met hem omgaan, dus trek me er niets van aan. Als de klanten weg zijn, vraagt hij wat er is. "Simpel pak de scooter de volgende dag, dan voel je gelijk wat er aan de hand is." Ik hoor het wel weer wanneer die klaar is en wat het gaat kosten."
Als het niet veel is, hoef ik niets te betalen. Hij wordt er niet rijk door, maar het klanten vertrouwen heeft hij.
Terug naar “Verslagen van Tourritten, Meetings & Evenementen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast