Gisteren nog uitgebreid de laatste routes op de Veluwe gereden zodat beide touren in juni al redelijk in mijn hoofd zitten.
Vandaag vertrokken uit Hoevelaken en via Hilversum, Amsterdam, Haarlem naar Bloemendaal aan zee. Bij het strand een krap uurtje gepauzeerd en wat te eten en te drinken bij de kar van Floor gehaald. Zij staan al sinds 1926 op deze stek op de Boulevard tussen Bloemendaal aan zee en Zandvoort. Daarna via Zandvoort, Haarlem, Amstelveen, Amersfoort weer thuis in Hoevelaken. Schat zo tegen de 200 km. Terug bijna alleen snelweg gereden en Kimmie gaf geen krimp. Ik heb haar gekocht met 18.200 kilometer en ik vermoed dat er nauwelijks tot geen snelweg mee is gereden. Ze komt helemaal los en ik rij zo rond de 90 km/u. Maar ze krijgt er zin in want zelfs met een heel klein beetje gas rijdt ze al 100 km/u. Ze heeft schijnbaar niet door dat het maar een 125cc motorscooter is. Deze wat langere rit is mij goed bevallen. Bijgaande foto's heb ik tijdens de pauze aan het strand gemaakt.