Voor het eten toch maar weer een route rijden. De afgelopen dagen al de routes gecontroleerd en gereden. Vanmiddag aan het eind van de middag gaat het weer kriebelen met zo'n mooi zomer weer. Op Kimmie (125cc) gekropen en maar weer eens de Veluwe op. Deze keer weer wat foto's gemaakt om een indruk te geven. Dit stuk van de route wordt zowel met de bromscooter als met de motorscooter gereden... Hopelijk krijgen degene die meerijden er al zin in. Mijn vrouw en ik zorgen voor broodjes die voor de start gegeten kunnen worden met koffie/thee/fris erbij.
Nog even over de broodjes en drinken bij aankomst in Hoevelaken. De kosten hiervoor zitten in de prijs van de tourrit. Beide tourritten kosten € 0,00 per deelnemer inclusief de broodjes en drinken. Rij je op beide tourritten mee, krijg je een korting van € 0,00 op de totaal prijs van € 0,00.
Hoi! Anouke, Aan jullie gastvrijheid en aan de voorbereiding van de tours kan het zeker niet liggen of het een succes gaat worden. Alleen extreem slecht weer zou nog een spelbreker kunnen zijn. Ik kijk uit naar 28 juni én hoop jullie in Hoevelaken te mogen begroeten. Groet, Jan.
0 x
Jan-H Na 56 jaar weer op een motorscooter! Dagrecord 545 km. Maassluis- Ludwigshafen am Rhein.