Als ik niet laten kan dan is het schrijven van boeken. Tot nu toe romans 15 stuks. Maar ben nu bezig met een boek over bromscooter reizen in Europa. Daarvoor gebruik ik de o.a. verhalen die Amendoin en Henk Houet hebben geschreven. Ik plaats ze zonder ze qua inhoud te wijzigen. Het verhaal blijft zoals geschreven. Ik pronk niet met andermans veren. Ik vermeld duidelijk wie de reis heeft gemaakt, geschreven en wanneer. Zie mij als verzamelaar niets meer. Het gaat mij om het verhaal. Er worden geen foto's of persoonlijke zaken gebruikt. Die zouden in zwart-wit toch niet goed overkomen. Mochten jullie vinden dat dit niet kan, delete ik het boek. Anders komt het binnen twee maanden beschikbaar.
Nu zoek ik voor de omslag van het boek een mooie foto van en beladen scooter (Grand Dink?) in een aantrekkelijke omgeving. Heb je er een? Stuur die dan naar mijn emailadres: anouke@vanderwart.nl
PS. Zomaar een idee. Mijn eerste boek (roman) genaamd Martine's Reis gaat over een meisje dat na het behalen van haar H.B.S diploma in 1963, door omstandigheden alleen op de brommer naar Noorwegen reist. Het is niet alleen het verhaal van haar reis, maar ook romantiek door de relatie die ze in Oslo krijgt met de Finse Eva en de verdwijning van Martine, zorgen voor een verhaal met onverwachte gebeurtenissen.
Te koop bij: https://www.bravenewbooks.nl/site/userw ... t/allbooks