Anouke schreef:Heinz, en een reünie als het uitkomt lijkt me een fantastisch plan. Tenslotte is het voor ons allen een fijne hobby. Bedankt voor het idee.
KoKiem schreef:Een boek schrijven kan voor iemand een fijne ervaring zijn. Diegene kan daar de energie en creativiteit in kwijt.
Met jouw ruime ervaring op/met brommers en motoren, en je journalistieke achtergrond, zou het toch wel mogelijk zijn om over de eigen tochten (vakanties) te schrijven? Het lijkt mij voor jou uitdagender om dat te bewerkstelligen dan het kopiëren of "knippen en plakken" van andermans verhalen. Misschien is het veel aangenamer, spannender, uitdagender en eervoller als je een roman over een brommerreizig(st)er schrijft. Gewoon uit de dikke vinger die als einzelgänger rond het gashandel zit.
In een dergelijk verhaal kan je rondreizen door heel de wereld en van alles meemaken, terwijl je achter de schrijftafel zit. Putten uit je autobiografie, zuigen uit de duim en de humor van staat plukken. Lijkt mij voor een schrijver een veel leukere klus.
Anouke schreef:Boukeent, ik heb contact met verschillende reizende schrijvers gehad en die geven alle medewerking. Ik ga aan het werk om mooie verhalen te bundelen.
Anouke schreef:Na 14 jaar bij een dagblad te hebben gewerkt weet ik dat als je maar 5 woorden in een artikel verandert je het onder je eigen naam mag plaatsen. Dat ik dat niet heb gedaan is, omdat ik duidelijk maakte dat ik dit niet geschreven heb, maar de verhalen verzamel en onder de naam van de schrijver geplaatst. En aan die wet kan ook jij niets veranderen.
Terug naar “Verslagen van Tourritten, Meetings & Evenementen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten