Bromscooter toer afgelast.

Ons Archief van alle tours en meetings van alle jaren vind je hier! Snuffel eens rond!
Anouke

Bromscooter toer afgelast.

Bericht#1 » 07 jun 2025, 21:44

Na verschillende malen vragen heeft niemand zich voor de bromscooter toer aangemeld, als gevolg daarvan gaat de toer niet door. Voor de motortoer hebben zich wel al enkelen aangemeld, die gaat zeker door.
0 x
Heb nooit genoeg brommers/scooters :scoot:

Pimo

Re: Bromscooter toer afgelast.

Bericht#2 » 08 jun 2025, 14:55

Wel jammer want de Veluwe is echt heel erg mooi.
Ook zeker voor Bromscooters
0 x

Anouke

Bericht#3 » 08 jun 2025, 15:55

Absoluut waar Pimo.. Alleen heb er de afgelopen tijd veel gereden om een mooie toer uit te zetten. Helaas is er geen belangstelling voor of door andere redenen, waardoor ik het heb afgeblazen. De Veluwe blijft mooi, ook als wij er al decennia lang niet meer zijn... dus haast is hier geen reden.
1 x

Liberty

Bericht#4 » 09 jun 2025, 17:03

Jammer....was altijd leuk samen touren
1 x

boukeent

Bericht#5 » 10 jun 2025, 19:10

Anouke schreef:Na verschillende malen vragen heeft niemand zich voor de bromscooter toer aangemeld, als gevolg daarvan gaat de toer niet door. Voor de motortoer hebben zich wel al enkelen aangemeld, die gaat zeker door.

helaas dat je de aanmelding van kees negeer. als je kijkt naar je topic dan zie je dat kees meerdere malen heeft aan gegeven dat hij mee wil. dus dit is waarschijnlijk een misplaatste opmerking dat niemand zich heeft aangemeld.
    1 x
    kymco xtown 300i, 2018
    sym joymax z 300i, 2019
    mash dirt track 650, 2019

Anouke

Bericht#6 » 15 jun 2025, 15:40

Ik heb de aanmelding van Kees niet genegeerd, maar volledig over het hoofd gezien. Als je je een flinke tijd van tevoren aanmeldt, wil dat niet zeggen dat je die dag ook werkelijk kunt. Er kan in de tussentijd van alles gebeurd zijn dat deelname verhinderd. Daarom heb ik twee weken voor de rit gevraagd aan degenen die mee willen zich (nogmaals) te melden om afspraken te kunnen maken. Lutz meldde zich aan nadat ik de tocht annuleerde. De motortocht gaat zeker door. Ik weet al van verschillende deelnemers, dus nu nog hopen op mooi weer. Zodra ik Kees hier zie, zal ik mijn excuus maken.
    0 x

boukeent

Bericht#7 » 16 jun 2025, 18:36

Anouke schreef:Ik heb de aanmelding van Kees niet genegeerd, maar volledig over het hoofd gezien. Als je je een flinke tijd van tevoren aanmeldt, wil dat niet zeggen dat je die dag ook werkelijk kunt. Er kan in de tussentijd van alles gebeurd zijn dat deelname verhinderd. Daarom heb ik twee weken voor de rit gevraagd aan degenen die mee willen zich (nogmaals) te melden om afspraken te kunnen maken. Lutz meldde zich aan nadat ik de tocht annuleerde. De motortocht gaat zeker door. Ik weet al van verschillende deelnemers, dus nu nog hopen op mooi weer. Zodra ik Kees hier zie, zal ik mijn excuus maken.

ik heb meldingen van liberty = kees wel 3 of 4 x langs zien komen en ook niet op het laatste moment.

helaas voor hem is het dus niet door gegaan.

ik zelf weet nog niet op ik mee kan met motorscooter tour. komend weekend hoop ik te kunnen kijken met mijn vrouw of het mogelijk is. het zou leuk zijn dat grote broer kleine zusje kan ontmoeten... ( xtown 300 en xtown 125)

Bouke
    0 x
    kymco xtown 300i, 2018
    sym joymax z 300i, 2019
    mash dirt track 650, 2019

Anouke

Bericht#8 » 17 jun 2025, 16:40

Ben benieuwd naar de Kymco X-Town 300. Sinds enkele dagen werk ik weer na een hele tijd vakantie. Mijn vrouw heeft long covid, dus zorg ik nu weer voor extra inkomen. Om te beginnen 20 uur per week. Maar wel op de fijne uren van 19 tot 24 uur... en het weekend. Dus zelfs als ik de 28ste moet werken kan de toer gewoon doorgaan.
    0 x

Lutz

Bericht#9 » 17 jun 2025, 20:09

Ik heb maar een scooter: door Jan-H „Black Samurai“ genoemd. Ik zal hem in het weekend alvast ontstoffen…
    0 x
    You meet the nicest people on a …

Social Media

Terug naar “Verslagen van Tourritten, Meetings & Evenementen”