Frankrijk 2

Ons Archief van alle tours en meetings van alle jaren vind je hier! Snuffel eens rond!
Sjaak

Frankrijk 2

Bericht#1 » 05 mei 2026, 18:13

engine_diag
Ben aangekomen in Limoges, hotel geboekt want ben toch wel moe. Weer heel veel regen, en dat ben ik een beetje zat.
De omgeving was wel weer mooi. Lekkere gegeten onderweg.
Leuke mensen ontmoet, o.a. een soort hippie van 70 jaar( denk ik)op een mooie moter die stopte naast mij om te vragen of alkes ok was. Ik was gestopt voor een foto. Wel mooi dat men dit doet, want je komt best vaak in de uithoeken van Frankrijk waar je 1 auto per uur tegenkomt.
Morgen weer een nieuwe dag, graag wat minder regen!!
1 x

Sjaak

Re: Frankrijk 2

Bericht#2 » 05 mei 2026, 18:14

engine_diag
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
1 x

KoKiem
Contacteer:

Bericht#3 » 05 mei 2026, 20:30

engine_diag
Je schiet op Sjaak. Je bent al onder de 1000 kilometer van je woonplaats. Regen is inderdaad een lastige als je op reis bent. Niemand kan dat veranderen en de weersvoorspellingen voor morgen zien er ook nog niet zonnig uit.
Ik las dat het vandaag (dinsdag) code geel was voor Frankrijk. Je zat er dus genadeloos in. Voor morgen zijn er geen waarschuwingen uitgegeven. Wellicht dat het dan droger is. Donderdag is de voorspelling een droge dag.

Nog veel plezier op je tocht. Ga je dwars door Parijs of mijd je de stad ?

Rij voorzichtig.
1 x
“Reizen is niet iets waar je goed in bent. Het is iets wat je dóet.”

50 cc in bezit: Kymco Gran Dink (2009), Kymco G-Dink (2014) en Honda NSC 50R (2017).
50 cc historie: Tomos Qaudro, Aprilia Amico, Benelli T50, Honda SS50, Berini M48, Zündapp CS50

http://www.brommerreizen.nl

Sjaak

Bericht#4 » 06 mei 2026, 02:08

engine_diag
KoKiem schreef:Je schiet op Sjaak. Je bent al onder de 1000 kilometer van je woonplaats. Regen is inderdaad een lastige als je op reis bent. Niemand kan dat veranderen en de weersvoorspellingen voor morgen zien er ook nog niet zonnig uit.
Ik las dat het vandaag (dinsdag) code geel was voor Frankrijk. Je zat er dus genadeloos in. Voor morgen zijn er geen waarschuwingen uitgegeven. Wellicht dat het dan droger is. Donderdag is de voorspelling een droge dag.

Nog veel plezier op je tocht. Ga je dwars door Parijs of mijd je de stad ?

Rij voorzichtig.

Ik mijd de stad en ga er zeker omheen, en het slechte weer hoort er inderdaad bij. Maar hopelijk de zon ook
2 x

Liberty

Bericht#5 » 06 mei 2026, 16:21

engine_diag
Wederom lees ik je reisverslag: Ik hoop ook een keer op foto's met zon
0 x
Ik heb een pizza-scooter. Waarom? Zittend met de rug tegen de pizza-koffer, geeft me dat geen rug en nekklachten. Plus, dat ik veel kan meenemen. Vaak voorrang krijg en zuinig kan rijden

Social Media

Terug naar “Verslagen van Tourritten, Meetings & Evenementen”