scooter stopt

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 37

Re: scooter stopt

Bericht#61 » 26 sep 2018, 18:48

kicken kickstarter sleutel draaien 1 keer kikken direct aan
ik houd jullie op de hoogte
0 x

Gebruikersavatar
Micha
Berichten: 1151

Re: scooter stopt

Bericht#62 » 26 sep 2018, 18:55

Dan heb jij dus de wat op de wikipedia pagine de "One" noemen en die heeft inderdaad geen accu maar maakt gebruik van een "generator" en dat werkt inderdaad iets anders zou dit onderdeel eens goed laten doormeten want zou als jij het aangeeft lijkt het wel of deze overbelast raakt en of te weinig vermogen levert om hem op gang te houden. Alles heeft het weg van een elektrisch probleem en waarschijnlijk is op stationair nivo net genoeg om het aan de gang te houden en zodra je vermogen vraagt valt het weg.
1 x

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 37

Re: scooter stopt

Bericht#63 » 26 sep 2018, 19:02

0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: scooter stopt

Bericht#64 » 26 sep 2018, 19:30

Micha schreef:Hoe start je deze Ferry ? just asking


denk het zelfde als de Puch vroeger ... met een onstekingsspoel of hoe dat ding heet
maar dan moet je wel een handel hebben die je in moet knijpen
0 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 37

Re: scooter stopt

Bericht#65 » 27 sep 2018, 12:20

uitlaat gassen kunnen niet snel genoeg ontsnappen waar door de gassen terug gaan in de cillinderen
die kamer waar die buisjes inzitten is klein en de buisjes zitten bijna tegen de muur van de kamer zelf dus waar gaan de gassen naar toe dan ? ik heb nog nooit zo iets gezien
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
0 x

Gebruikersavatar
stoyanov
Voormalig STN Lid
Berichten: 3621

Re: scooter stopt

Bericht#66 » 27 sep 2018, 23:17

Dan is het toch simpel?
Pleur je uitlaat er onder vandaan en ga ergens in een omgeving die van God en alle mensen verlaten is heen en weer rijden.
Blijft ie het goed doen, dan is het dus de uitlaat. Heb je hetzelfde probleem weer binnen 10 minuten, dan is het dus niet de uitlaat...
Ik weet dat een tweetakt erg gevoelig kan zijn op de uitlaat.
Mijn Beta Ycon was ook niet meer vooruit te branden.
Nieuwe pijp eronder en gaan.
0 x
Chapter Alphen aan den Rijn
Record op 1 dag: 285 KM
Zuinigheidsrecord: 1:54,7
Kymco Like (pekelfiets)
Kymco New Dink
The Bronze Adonis

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: scooter stopt

Bericht#67 » 28 sep 2018, 09:42

Als ik die uitlaat bekijk, zou ik er benzine (of iets anders brandbaars) ingooien en aansteken!
Uitbranden dan ding!
0 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: scooter stopt

Bericht#68 » 28 sep 2018, 12:35

Delight schreef:Als ik die uitlaat bekijk, zou ik er benzine (of iets anders brandbaars) ingooien en aansteken!
Uitbranden dan ding!



haal hem dan wel eerst van de scooter af , en niet als hij er nog onder zit :schater:
of je wil je hele scooter brandschoon hebben , maar denk niet dat dat de bedoeling is
1 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Delight
Voormalig STN Lid
Berichten: 3720

Re: scooter stopt

Bericht#69 » 28 sep 2018, 14:05

ravw schreef:
Delight schreef:Als ik die uitlaat bekijk, zou ik er benzine (of iets anders brandbaars) ingooien en aansteken!
Uitbranden dan ding!



haal hem dan wel eerst van de scooter af , en niet als hij er nog onder zit :schater:
of je wil je hele scooter brandschoon hebben , maar denk niet dat dat de bedoeling is

:lol2:
0 x

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 37

Re: scooter stopt

Bericht#70 » 28 sep 2018, 15:23

scooter is gister gebracht waarscheinlijk weet hij wat t probleem is ! er zit auto olie in !
2takt olie moet er natuurlijk in dus bij koud weer geen probleem en zo dra het wat warmer word gaat die vermogen verliezen en stoppen ,dus hij gaat alles aftappen en 2takt olie er in doen
hopelijk word het opgelost
0 x

Social Media

   

Terug naar “Mechanische vragen en oplossingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden  •  Registreer