Euro 4 problemen en oplossingen.

Gebruikersavatar
marc228
Berichten: 16

Re: Euro 4 problemen en oplossingen.

Bericht#71 » 03 aug 2019, 17:22

Maikelvanbokhoven schreef:
Micha schreef:Ecstechneut, Maikel. Allbike Zaandam.


Die had ik wel in mijn lijst staan als enige nu maar ik woon in Eindhoven en 158 km is wel erg ver op een scooter die 30 rijd voor een beurt en tune up.....

Zijn er ook kundige dealers/monteurs in de omgeving Eindhoven? Een uurtje rijden is wel acceptabel


ik rij wel mee naar allbike vanuit Breda :D
0 x

Gebruikersavatar
marc228
Berichten: 16

Re: Euro 4 problemen en oplossingen.

Bericht#72 » 24 aug 2019, 21:35

Moet nu zeker naar Allbike :( Heb bij een dealer die ook de juiste software gebruikt mijn Fiddle 2 naar 54 km gps laten zetten, toen zat de varioring er nog in, thuis eruit gehaald. Netjes 59 op de teller.
De volgende dag.... hallo hobbelen :( de 1ne x rijdt ie wel 59 dan weer eens niet, kleppen gesteld en toen liep ie weer bijna perfect :O zet hem uit, na 2 uur gaan we weer rijden, zelfde gezeur :( je merkt dat hij echt steeds bezig is met het aanpassen van het mengsel.
Ga dinsdag weer terug naar Dealer om mijn oude instellingen terug te laten zetten.Hij heeft die wel bewaard :)
0 x

Gebruikersavatar
Oldy
Berichten: 823

Re: Euro 4 problemen en oplossingen.

Bericht#73 » 25 aug 2019, 10:56

Hoi, ik las dit ergens

cowboyspeedy schreef:
ik heb de mijn e laten afstellen op 60 en dat rijd hij nu al bijna een jaar hoor de eerste keer toen ik hem gekocht had hebben ze hem ook er op afgesteld en toen ging er wat mis want opeens reed ik er bijna 80 mee . dus bij de volgende beurt dat door gegeven en ze hebben toen dat veranderd en sinds dien heb ik er geen last meer van gehad . ik ga altijd naar rotterdam en dan naar fred motoren . die hebben daar ook ervaring mee


Is dit misschien een oplossing :?: Dat is een stuk dichterbij
1 x

Gebruikersavatar
marc228
Berichten: 16

Re: Euro 4 problemen en oplossingen.

Bericht#74 » 25 aug 2019, 15:46

Ja idd, een x een afspraak maken :)
0 x

Social Media

   

Terug naar “Mechanische vragen en oplossingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden  •  Registreer