Ik heb zojuist mijn nieuwe motor opgehaald en ook hier werd mij door de monteur gemeld om geen E10 te tanken!
Ze hebben al meerdere motoren gehad die problemen hebben ondervonden door E10!
Dit bij zowel oudere als nieuwere motoren.
Heinz schreef:Ja maar, ja maar... Hoe kan Bertocello dan zonder noemenswaardige problemen 100.000 km op e10 rijden?
Is Sym een superieur merk? Ligt het aan de rijstijl van Bertocello? Is de scooter van Bertocello de uitzondering op de regel? Of.... wordt er misschien toch een beetje overdreven?
Heinz schreef:De Staat, da's best een leuk bandje!
stoyanov schreef:Heinz schreef:Ja maar, ja maar... Hoe kan Bertocello dan zonder noemenswaardige problemen 100.000 km op e10 rijden?
Is Sym een superieur merk? Ligt het aan de rijstijl van Bertocello? Is de scooter van Bertocello de uitzondering op de regel? Of.... wordt er misschien toch een beetje overdreven?
Waarschijnlijk omdat hij er dagelijks op rijdt.
De ethanol krijgt de kans niet om zich af te zetten op de kwetsbare delen?
stoyanov schreef:Heinz schreef:De Staat, da's best een leuk bandje!
Hectische Jazz-punk ?
Heinz schreef:Ik tank ook 98 in m'n Suzuki, terwijl Suzuki zelf zegt dat de meeste modellen vanaf '92 tegen e10 kunnen. Better safe than sorry, vier carburateurs reviseren is niet goedkoop... In een recente injectiemotor zou ik het wel aandurven.
Heinz schreef:Delight schreef:Heinz schreef:Of is de samenstelling in België of Duitsland anders dan in Nederland?
Dat lijkt me sterk, benzine moet aan EU-richtlijnen voldoen.
Terug naar “Mechanische vragen en oplossingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten