Edit.

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: SYM scooter digitaal begrensd. WOK veilig?

Bericht#11 » 25 okt 2018, 10:18

zeg waarom nu deze reactie
we zitten er gewoon over te praten hier en wat peter zegt zou kunnen.
dat mag toch?
en net wat je zegt we zouden zo eentje uit moeten testen met eigenlijk een echte rollenbank. weten we en zij gelijk hoe en wat.
jij hebt je gedachte en redenatie over dit onderwerp wil niet zeggen dat wij allemaal moeten zwijgen omdat jij geen gemekker wil .
vind ik te kort door de bocht.
1 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: SYM scooter digitaal begrensd. WOK veilig?

Bericht#12 » 25 okt 2018, 10:57

Er is hier geen sprake van gezonde discussie, maar weerleggen van andermans mening, met de boodschap: er is niets aan de hand, blijf maar lekker doorrijden. En dat strijkt mij tegen de haren in.

Zoals wel vaker hier blijkt het niet mogelijk om je eigen mening te hebben, zonder dat mensen je hier ongefundeerd afvlammen. En ja, dat is precies wat hier gebeurt en ik kots erop.
0 x

Gebruikersavatar
Marco_61
Voormalig STN Lid
Berichten: 723

Re: Edit.

Bericht#13 » 25 okt 2018, 11:38

Jonge, jonge, wat een kleuterreactie. In mijn ogen zag ik hier alleen maar een discussie, waar iermand een stelling voorlegde, die goed onderbouwd was. Vervolgens komen er reacties, die het proberen te weerleggen, danwel erin mee te gaan, en vervolgens besluit topicstarter er maar mee op te houden. Waarom? ik dacht dat dit een forum voor volwassenen is, en geen kleuterklas. Als je niet tegen kritiek, en tegengas kunt, houd er dan maar gewoon mee op. Ik zal hier wel op afgebrand worden, maar dat zal me aan mijn reet roesten, stelletje kleuters.
8 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: SYM scooter digitaal begrensd. WOK veilig?

Bericht#14 » 25 okt 2018, 11:42

Meatlove schreef:Edit. Vanwege de overwegende en groeiende negatieviteit op dit onderwerp besluit ik dit weg te halen.


Zal ik het je makkelijk maken en gewoon in 1 keer al je berichten verwijderen? Dus niet je account maar wel AL je berichten... scheelt jou veel werk, net zo makkelijk.
8 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Edit.

Bericht#15 » 25 okt 2018, 12:12

Als je dat een goed gevoel geeft, houd ik je niet tegen. Het sluit wel aan bij de sfeer hier. Ik heb recht op mijn mening en jij niet. Zo komt het op mij over tenminste.
0 x

Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 630
Contacteer:

Re: Edit.

Bericht#16 » 25 okt 2018, 12:14

Je moet er maar zin in hebben om je reacties weg te halen. Discussies zijn er toch om gevoerd te worden.
1 x
Langste rit op 1 dag 310 km

Huidige scooter:
Sym fiddle 3 02-07-2020 nieuwe

Eerdere scooters:
Peugeot elystar
Peugeot kisbee sportsline
Kymco New Dink 2013 zwart (black Betty)
Kymco Grand Dink 2008 champagne (Klara)(helaas ongeluk gehad)
Yamaha Neo's
Kymco Grand Dink 2008 antraciet
Peugeot buxy rs
Kymco k12
Peugeot tkr
Tomos

Gebruikersavatar
FTrotsenburg
Voormalig STN Lid
Berichten: 2275
Contacteer:

Re: Edit.

Bericht#17 » 25 okt 2018, 12:39

Meatlove schreef:Ik heb recht op mijn mening en jij niet. Zo komt het op mij over tenminste.


Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Hier op het forum en in de rest van de wereld waar er een vrijheid van meningsuiting bestaat. Maar in dit topic leek het er juist op dat iedereen jou mening moest volgen, en je zegt dat velen je tegenspraken-> Dat is ten eerste een deel van de discussie. En ten tweede snapte velen in het begin niet precies wat je bedoelde waardoor er tegenstrijdige meningen uit kwamen.

Maar als je de reactie's die door de leden gegeven worden altijd zo k.u.t. vind waarom lees je die dan nog? Je had ook jou ingeving, want ja ik vind dit onderwerp best een ingeving, op kunnen schrijven en de rest van ons lekker kunnen laten lullen en jezelf er niet meer mee bemoeien toch?
4 x

Gebruikersavatar
M.L.
Voormalig STN Lid
Berichten: 2094

Re: Edit.

Bericht#18 » 25 okt 2018, 13:01

Het staat een ieder vrij om het met mij oneens te zijn, maar doe dit dan wel met een onderbouwing. In plaats daarvan trappen we met z'n allen tegen die ene opvatting aan.
Het was bedoeld als waarschuwing. Ik steek vrijwillig mijn vrije tijd in dit forum. Maar als er dan door sommigen met flinke negativiteit gereageerd wordt (als je dat niet ziet, ben je blind of kijk je door een gekleurde bril) vraag ik mij überhaupt af wat ik hier doe. Of wou je zeggen dat de leden waar ik op doel inhoudelijk nou zoveel bijgedragen hebben op dit forum waardoor wij allemaal wijzer zijn geworden.

Ik snap ook überhaupt niet waarom hen die mij gister en vandaag weer op de korrel hebben (wie de schoen past) mij zonodig weer de maat moeten nemen.
Maar ik ben niet welkom in bepaalde draadjes vanwege mijn gedachtengang en diezelfde mensen ventileren hier wel hun 'mening'.

Dus haalde ik mijn menig weg omdat dat het begin van alle wrijving is. Dat jullie daarna ook nog eens over elkaar heen buitelen om de eerste te zijn om daarover weer een oordeel te vellen zegt meer over jullie dan over mij.

Dus doe wat je niet laten kan. Oordeel wat je wil. Neem stoere besluiten. Geniet allemaal van je vrijheid, maar laat ook nog wat over voor een ander.
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Edit.

Bericht#19 » 25 okt 2018, 13:18

zo nu ben.ik er klaar mee..
jij hebt een gedachte gang die zeer interessant is en zoals elke discussie zijn er andere zienswijzen gedachten enz. er is hier alleen oprecht bijgedragen door iedereen om altans op het forum theoretisch tot een noem het eind conclusie te komen die zoals iedereen beaamt door een.praktijk test bevestigd kan worden.
jij ja jij schijnt allergisch te zijn voor mensen die proberen door andere optie s of mogelijkheden aan te dragen wel eens ook gelijk zouden kunnen hebben.. als jij daar moeite mee hebt moet je naar de schiet vereniging gaan iedereen de zelfde regels luisteren naar de baan commissaris en kogels vliegen.allemaal door de lucht.
hier is en blijft iedere mening gewaardeerd ja ook die van jou.!
maar je legt die mening niet op aan andere leden net zo min als vergelijkingen .met geiten.
mocht je je verder storen de deur staat open ..
roelf
2 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
bertocello
Berichten: 1678

Re: Edit.

Bericht#20 » 25 okt 2018, 14:01

Jongens....laat het zo. :)
0 x
Sym Symphony ST 50 4t- 120.000 km Actuele kilometerstand -120.244 km.

Social Media

   

Terug naar “Mechanische vragen en oplossingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden  •  Registreer