Hanway Raw 50 inhouden op vol gas

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Hanway Raw 50 inhouden op vol gas

Bericht#21 » 05 sep 2019, 13:27

Gentlemen, we gaan het NIET op het openbare forum hebben over mogelijkheden tot opvoeren.

Dat is, zoals jullie weten, tegen de forumregels.

Bespreek dat soort dingen elders.

Dus geen grotere cilinders dan 50cc en onbegrensde CDIs etc.

Dank u :-)
0 x

Gebruikersavatar
Niller
Berichten: 20

Re: Hanway Raw 50 inhouden op vol gas

Bericht#22 » 05 sep 2019, 14:08

excuus, we houden op.
1 x

Woensel180cc

Re: Hanway Raw 50 inhouden op vol gas

Bericht#23 » 05 sep 2019, 14:55

Kap nou eens met dat gezeik over niet mogen opvoeren, deze dingen zijn gewoon niet veilig als ze 45 rijden. Letterlijk alle forums praten hierover, en dit is helaas het enige forum waar de "Caferacer" van 50cc een beetje groot is, dus a.u.b. regel anders een aparte map met beperkte toegang voor Caferace rijders zodat ze dat daarin kunnen bespreken.
0 x

Gebruikersavatar
tomosje
Voormalig STN Lid
Berichten: 3943

Re: Hanway Raw 50 inhouden op vol gas

Bericht#24 » 05 sep 2019, 15:13

Nou om.gelijk jou gezeik af te kappen ..
Als er op andere? .. forums zo vrij gesproken word
Moet je het daar maar bespreken..
Dat doen we dus niet hier.
Wij zijn een tourclub geen raceclub .
Einde discussie
Roelf
3 x
kymco g dink grey lady wolf

Afbeelding Afbeelding

Gebruikersavatar
niksnut
Berichten: 188

Re: Hanway Raw 50 inhouden op vol gas

Bericht#25 » 05 sep 2019, 15:55

niet mopperen luitjes. ik was al via pm verder gegaan .

en als je specifiek een caferacer club zoekt ?? https://www.facebook.com/groups/216599558674377/
1 x

Gebruikersavatar
Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder
Berichten: 5414

Re: Hanway Raw 50 inhouden op vol gas

Bericht#26 » 05 sep 2019, 16:23

niksnut schreef:niet mopperen luitjes. ik was al via pm verder gegaan .


Met jou ook geen problemen. We hebben elkaar netjes aangesproken en behandeld. En zo hoort het ook. Toppie :thumbsup:

Woensel180cc schreef:Kap nou eens met dat gezeik over niet mogen opvoeren, deze dingen zijn gewoon niet veilig als ze 45 rijden. Letterlijk alle forums praten hierover, en dit is helaas het enige forum waar de "Caferacer" van 50cc een beetje groot is, dus a.u.b. regel anders een aparte map met beperkte toegang voor Caferace rijders zodat ze dat daarin kunnen bespreken.


En met jou ook geen problemen. Maar je MAG ook ervoor kiezen om niet meer op dit forum te komen als de regels je niet bevallen. Niemand dwingt je om hier te komen om je vervolgens te moeten ergeren aan alles wat niet mag. Dat is heel slecht voor je hart, moet je niet doen in dat geval. Dus de keuze is aan jou. Misschien heb je het elders beter, waar het gras groener is.

De redenen waarom we het niet in het openbaar over opvoeren hebben, staat duidelijk in de Forumregels, waar je bij registratie mee akkoord bent gegaan. Kun je je achteraf toch niet vinden in het "strenge beleid" ( :rlol: ) dan lijkt me de keuze duidelijk wat je moet doen. En erover gaan zeiken is niet de juiste.

Verder sluit ik me geheel aan bij @tomosje en nu weer back on topic :-)
1 x

Gebruikersavatar
ravw
Berichten: 2904

Re: Hanway Raw 50 inhouden op vol gas

Bericht#27 » 05 sep 2019, 17:48

LOl dat inhouden is normaal begrenzen van de CDI , bij "berg"afwaarts gaat hij meer in houden ..

dus gewoon je gas wat minder open gooien als je ergens naar beneden gaat ..
maar dat hij pas op het laatste erg in grijpt dat is juist goed .. was bij mijn raw 50 ook
alleen wat ik wel irritant vond dat je de begrenzer al eerder "hoort"aanslaan ... ( hoge toeren )
terwijl je nog wel wat ruimte had .maar onbegrenst rijden moet je wel veel beter met je rechterhand kunnen om gaan ...

want anders jaag je hem te snel en te lang in het rood ......
het is geen F1 auto die na 5000 km de geest al mag geven om vervangen te worden .. dus houd daar wel rekening mee dat de levensduur van het blok als je volgas blijft rijden erg verkort gaat worden

ik vind de begrenzer bij de Muscle wel een stukje beter ..je hoort hem niet dat hij hem echt knijpt .. dus geen hoge toeren ..

hij zegt gewoon bij 8000 rpm verder ga ik niet dus je doet het er maar mee
2 x
Afbeelding

DAGRECORD : 102 Km.
MAANDRECORD: 1000 Km.

Gebruikersavatar
Niller
Berichten: 20

Re: Hanway Raw 50 inhouden op vol gas

Bericht#28 » 11 sep 2019, 10:20

Na afgelopen vrijdag stil te zijn gevallen (brommer helemaal dood, wilde niet meer starten) heeft een motorzaak er even naar gekeken. Uiteindelijk bleek de choke van de carb helemaal los te liggen en niet meer te werken, daardoor liep hij niet lekker.
Als tijdelijke oplossing is de choke er nu helemaal uit gesloopt, en deze week komt er een nieuwe op.
1 x

Social Media

   

Terug naar “Mechanische vragen en oplossingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer