Brute-Force schreef:Valse lucht kan ook de oorzaak zijn ,,, Spruitstuk lek , Vacuumslang lek etc etc..
Brute-Force schreef:Valse lucht kan ook de oorzaak zijn ,,, Spruitstuk lek ,
Kay vente schreef:Ik ga de comprssie meter en de deo test doen en zal nog eens de carb er uit halen en schoon maken. Ik denk dat de compressie niet goed is dat hij daarvoor niet genoeg kracht heeft of iets in die richting....ik zou echt niet weten wat het anders kan zijn...oja misschien dat dit iets betekend, toen ik de lucht filter er even had af gehaald en toen probeerde te starten had hij met starten een paar keer een back fire uit de carb waar de luchtfilter zit .bij 2 takt betekend dit meestal dat de timing verkeert staat. maar bij 4 takt weet ik dat niet zeker ,heeft dit blok contactpuntjes meschien versleten of uit timing ?
Kay vente schreef: aan het eind van het filmpje keef ik telkens heel kort gas en dan valt hij uit of net niet uit,komt dit doordat er telkens een klein beetje benzine in de carb woord gespoten en dat hij dan te veel krijgt als ik dat kort achter elkaar doe?
Terug naar “Mechanische vragen en oplossingen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten