Jan-H schreef:Feit is, dat de aanpassingen veel kennis van zaken en geld gaan kosten.
Vooral, omdat een in goed staat zijnde scooter met één schokbreker prima doet waar hij voor ontworpen is.
Mijn mening is als volgt Jan:
Een Kymco -Grand Dink is ontworpen in Taiwan , gebaseerd op de lengte en gewicht van de Mensen uit Taiwan .
De Europese Mensen zijn nu eenmaal Langer en zwaarder , en als klap op de vuurpijl word de Grand-Dink voorzien van Topkoffer met allerlei zooi er in , en bereden door 2 Personen .
Grand-Dink is van zichzelf al een Zwaar DINK.
Dus ... lijkt mij dat een Grand-Dink zo nu en dan flink op zijn Falie krijgt .
Krachten komen aan 1 zijde ,(vaak teveel ), Blok kan / gaat Torderen , simpele aanpassing is een Brace met Extra Schokbreker/ Demper , zoals de Super8 en Super 9.
DINK dat ze dat vergeten zijn bij de Grand-Dink.
Is mijn mening ... Misschien sla ik de plank totaal mis
Gilera Road-Runner RST 2-takt -2013.. Beep-Beep!
Gilera MHR Speed 7T, The Red-Rockett.
Grand-Dink, The Mean-Machine -2012 : Eat My Dust, Edwin.