Sym syphony brom af en toe in snor stand

cowboyspeedy

Sym syphony brom af en toe in snor stand

Bericht#1 » 11 nov 2025, 11:27

Hallo mensen
ik heb sinds 1 week een sym symphony st maar die start af en toe in snor stand zeg maar . Want dan gaat hij niet harder dan 35 km ipv de 55 km die hij moet rijden . Als ik heb dan weer uit zetten en na 10 sec weer opnieuw opstart dan gaat hij wel weer in de brom stand . Is daar wat aan te doen of is dit een bug ? Want was net bij mijn dealer en die zei dat het wel meer voor komt dat dat gebeurt vandaar mijn vraag
Grzz van cowboyspeedy
0 x

Amendoim
Easy Writer / STN Beheerder

Re: Sym syphony brom af en toe in snor stand

Bericht#2 » 11 nov 2025, 12:13

Domme vraag van mij ongetwijfeld maar zit er niet ergens een verborgen, oude en vergeten begrenzer in ? Is mij namelijk ook een keer gebeurd.....
1 x

cowboyspeedy

Bericht#3 » 11 nov 2025, 16:08

Zou kunnen maar blijft hij dan niet altijd 35 max rijden ? Want hij doet het af en toe naar dat is het vreemde er van. En een domme vraag is het nooit hoor enkel domme antwoorden :lmao: :lmao: :lmao:
1 x

Sprizzo
Contacteer:

Bericht#4 » 18 nov 2025, 09:36

Ik heb zelf een Symphony ST, maar heb geen last van deze snorstand. moet ook aangeven dat ik softwarematig de toerenbegrenzer eraf heb laten halen.

Zelf zou ik denken dat de scooter inhoud omdat de motorolie nog niet op temperatuur is. Misschien dat de snorstand eraf gaat als de motor op temperatuur is?
Het nieuwe model Symphony heeft dit namelijk ook, begreep ik vanuit een andere topic bij bericht #17 van Anouke https://www.scootertourclubnederland.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14200&start=10
1 x
Sym Symphony ST E5 50cc (2023)

cowboyspeedy

Bericht#5 » 18 nov 2025, 15:41

ja het is het nieuwste model en heb er sinds een week al geen last meer van dus zou misschien het inlopen van de moter zijn geweest
dus wat mij betreft mag dit topic gesloten worden hoor probleem is opgelost uit zich zelf :D :D :D
1 x

Social Media

Terug naar “Mechanische vragen en oplossingen”