Het voordeel van de New Sento ten opzichte van mijn systeem is, is dat de benzine pomp in de tank zit. Bij mij hangt hij onder de tank en zit er tussen de tank en de pomp nog een stuk slang. Als daar lucht in komt krijgt de pomp het niet weg. Bij de New Sento zit de pomp in de tank en staat met zijn aanzuigmond dus ook in de brandstof. Tussen de brandstof en de pomp zit geen slang waar lucht ingesloten kan zitten.
Als dat stuk eenmaal gevuld is met brandstof dan kan de pomp het gedeelte tot aan de injector gaan vullen. De pomp geeft normaal een brandstof druk van ongeveer 3 bar. Met een paar keer contact aan en uit (brandstof pomp wordt aangestuurd) en flink door starten (injector wordt aangestuurd) wordt de lucht in het laatste deel wel via de injector weg gedrukt.
Mocht dit niet lukken, dan de brandstof slang los nemen van de injector, een paar keer het contact aan en uit tot er brandstof uit de leiding komt. De slang weer aansluiten en de motor starten.
Ik had op dat moment dubbel pech. Tank te leeg en toevallig gelijk de bougie kapot (puur toeval, en domme pech)