lekstroom kymco super 8 Bj.2013

Gebruikersavatar
Gertvanpeet
Berichten: 10

Re: lekstroom kymco super 8 Bj.2013

Bericht#11 » 11 jun 2019, 10:34

Bekend probleem voor mij. Buurman had super 8. Het is toch de spanningsregelaar!
Meten heeft geen zin, pas als er een serieuze stroom gaat lopen, laat ie alles door. Gewoon vervangen, en kijk uit, je accu kan al stuk zijn door deze grote stromen. Een 6aH accu is niet echt geschikt om lang 10 amp te leveren, dwz 120 watt! Succes ermee, een spanningsregelaar is niet zo duur, hoeft niet per se een originele in. Groetjes van Gert.
0 x

Gebruikersavatar
Stiel
Berichten: 85

Re: lekstroom kymco super 8 Bj.2013

Bericht#12 » 12 jun 2019, 09:46

dankjewel. Ga ik toch maar eens naar kijken!
0 x
"Vraag je niet af waarom een clown zich als clown gedraagt. Vraag je af waarom jij naar het circus gaat."

Gebruikersavatar
Stiel
Berichten: 85

Re: lekstroom kymco super 8 Bj.2013

Bericht#13 » 01 jul 2019, 08:52

Ik ben vanwege mijn werk even niet online geweest, maar een nieuwe spannngsregelaar was de oplossing. Geen lekstroom meer waar dan ook. Ik heb de oude door laten meten en de waardes waren allemaal binnen het bereik, maar toch deed hij het niet goed.

eind goed al goed. Ik wil iedereen bedanken voor de input, hulp en kritisch meedenken!
0 x
"Vraag je niet af waarom een clown zich als clown gedraagt. Vraag je af waarom jij naar het circus gaat."

Gebruikersavatar
gerard lift
Berichten: 1277

Re: lekstroom kymco super 8 Bj.2013

Bericht#14 » 01 jul 2019, 09:46

Spanning regelaar lekt meestal door bij grote vermogens hij slaat dan door naar de massa en raad eens waar die aan vast zit. Precies je frame. Dit is niet te meten maar gebeurt wel.
0 x

Social Media

   

Terug naar “Elektrische vragen en oplossingen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden  •  Registreer